Nou nu weet ik niet meer hoe het gaat lopen want is natuurlijk alweer een hoop gezeik daar in dat amerika op het vliegveld :S Kan ook nooit eens gewoon normaal lopen!
Ik hoop het ook voor je! Die luchthavens in Amerika zijn echt verschrikkelijk volgens mij.... Ik hoor er af en toe wel hele aparte verhalen over. Wil ooit ook nog wel eens naar Amerika maar weet niet of ik die luchthavens wel wil trotseren .
Hahahaha ben je zo lui . Ik heb er alweer een ochtendje werk op zitten en moet vanmiddag ook weer.... Daarna lekker naar Shaggy toe, hopelijk blijft het weer zo goed .
Vanavond nog even een oefening HTML maken en dan heb ik deze week weer netjes gehaald. In het weekend maar wel even flink aan de bak voor mijn website...
Kan ik websites bouwen? Nee! Moet ik een website bouwen, jawel. Ik hoop dus dat ik in de laatste twee lesweken nog enorm veel leer (weinig kans). Als ik een site kan maken die werkt, ben ik al enorm blij .
Ik moet een site maken voor INHolland (met een groep), leuk man . En daarnaast ook nog een soort portfoliosite met alle opdrachten die ik dit blok heb gemaakt.