xja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Palmbierlove schreef:wij gaan daar altijd met een hele groep van de manege een dagje in de lente of herfst naartoe en het is dan altijd heel gezellig..
Ik heb inmiddels al op Henkie,
Wiebertje
en Joop (op wie ik de grootste lol had, idd echt een clown, zoals ergens hiervoor in het topic staat)
gereden..
O en nog ff kort over dekjes.. Anky dekjes zijn ook niet zo perfect en geven een paard ook drukplekken en blessures.. En idd zoals ergens vermeld, als de druk op het stro goed verdeeld is, ligt het prima en is ook nog schimmelbestendig, omdat ze steeds worden gewassen..

. Ik weet niks van de ponykampen maar het hotel was goed verzorgd. Tuurlijk is het wel oud allemaal maar de kamers waren netjes, het ontbijt was prima in orde en ik vond de mensen daar erg vriendelijk. De pony 's staan het grootste deel van de dag buiten en komen alleen naar binnen voor de ritten (die er nu niet waren) en om te eten. Ze zagen er ook allemaal goed en volgens mij hebben ze het daar helemaal zo slecht niet
Palmbierlove schreef:O en nog ff kort over dekjes.. Anky dekjes zijn ook niet zo perfect en geven een paard ook drukplekken en blessures.. En idd zoals ergens vermeld, als de druk op het stro goed verdeeld is, ligt het prima en is ook nog schimmelbestendig, omdat ze steeds worden gewassen..
Beccaaa schreef:Denk dat ik het ook maar bij de meivakantie hou.
Volgens mij is het in de zomer een stuk drukker.
En er zijn maar 2 douches...
iig ze zeiden dat er gemiddeld 40 kinderen kwamen in de zomer.