en ik heb de eerste 2 uur buiten gym
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gonnyvdz schreef:haha ja echt wel
ik hoop dat het weer wat beter wordt (:
maar kathe hoeveel voetdingen neem jij mee qua schoenen laarzen ofwatdanook xd
. gonnyvdz schreef:wij mogten allemaal zelf kiezen waar we heen gingen derde en een paar klasen van het 4de maar die gaan allemaal liever naar barcelona en rome enzo.
er hadden zig niet meer op gegeven voor de ardennen dus er mogt ook niks bij ons afvallen.
alleen hebben wij een in de groep die western rijdt en niet goed kan galoperen en licht rijden :s jammer genoeg mag ze mee xD.

) , eten is lekker, echt leuk daar!
. 
Nja niet echt professionele bedden natuurlijk, maar t zijn geen harde bonken of matrassen van 1 mm dik zoals ze bij sommige kampen hebben 
1234 schreef:Redelijk goedNja niet echt professionele bedden natuurlijk, maar t zijn geen harde bonken of matrassen van 1 mm dik zoals ze bij sommige kampen hebben
Maar ik hoorde dat jullie in kamers sliepen, dus niet in de tenten waar de jeugdkampen in de zomer in slapen!! Dus daar heb je dan niets aan, want wij sliepen in de tenten.
. 
. gonnyvdz schreef:t komt der vast wel goed (:
ik had vandaag 2 uurs buitenritje op de manege moest ik op levi
wij hadden jamergenoeg net een galopje gedaan omdat er een niet durfde ofzo
maar wat krijg je daar te eten en kunnen ze wel gewoon nl xD
. 
gonnyvdz schreef:t komt der vast wel goed (:
ik had vandaag 2 uurs buitenritje op de manege moest ik op levi
wij hadden jamergenoeg net een galopje gedaan omdat er een niet durfde ofzo
maar wat krijg je daar te eten en kunnen ze wel gewoon nl xD

maar heb t niet allemaal onthouden.
Maar geloof dat ik vorig jaar op een andalusier ofzo zat, haha Maar weet niet zeker wat voor ras dat nou was.
.