Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Moest je nog veel sneeuw ruimen San om naar de bak te komen?
_sandra schreef:hoe is het trouwens met je internet dates ate??? zit er nog schot in de zaak!??? mijn broer is al weer onder de pannen, anders had ik jullie ff kunnen laten daten hahahahahahahahaha
echte niet LIQUITA schreef:Moest je nog veel sneeuw ruimen San om naar de bak te komen?
ATE schreef:_sandra schreef:hoe is het trouwens met je internet dates ate??? zit er nog schot in de zaak!??? mijn broer is al weer onder de pannen, anders had ik jullie ff kunnen laten daten hahahahahahahahaha
hahahahahahah ik en jouw broerechte niet
ach ik zit nog op lexa en krijg wel veel berichten maar helaas mijn ogen willen ook wat hahahahahahhahahah
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Moest je nog veel sneeuw ruimen San om naar de bak te komen?
zo!!!!! voor onze stallen lag de sneeuw bijna tot aan de deur!!! heb tot om de hoek geschept! en van deur naar bak en vanaf andere deur naar stap molen. ze hadden wel vanaf de stapmolen tot aan de bak sneeuw geruimt!!! inge heeft me geholpen! die had het koud! na het vegen niet meer!
ATE schreef:_sandra schreef:hoe is het trouwens met je internet dates ate??? zit er nog schot in de zaak!??? mijn broer is al weer onder de pannen, anders had ik jullie ff kunnen laten daten hahahahahahahahaha
ach ik zit nog op lexa en krijg wel veel berichten maar helaas mijn ogen willen ook wat hahahahahahhahahah
_sandra schreef:ATE schreef:
hij valt wel op vrouwen di ouder als hen zijn!!! hahahahahaha, en dan krijg je heeeeeeeeeeeeeeeele leuke schoon familie whahahahahaha