Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar op karakter..een goedsul op te korte pootjes...
doppie45 schreef:Toch ff voor diegene die mij kennen,3 jaar na het inslapen van Tink ben ik er toch weer aan toe!
Bij goedkeuring komt deze bonk mijn richting op![]()
Nog even spannend dus...
Kruising Tinker-Ardenner.....1.60 hoog erg breed/dik
Is niet uitgezocht op uiterlijk...maar op karakter..een goedsul op te korte pootjes...
ben vanochtend inderdaad behoorlijk hard van Vienna af gelanceerd. Ze was al erg wakker, kwam er iets uit de boom vallen (weet nog steeds niet wat), daarvan sprong Noble weg en tegelijk plosde het "iets" vlak naast ons in de sloot. Daar schrok Vienna van en die ging met haar kop tussen haar benen er vandoor, bokkend. Net toen ik dacht dat ik het uit ging zitten veranderde ze ineens van richting en werd ik afgeschoten. Maakte een behoorlijke klapper en was echt even dizzie na de tijd. Heb haar toen even flink laten galoperen aan de longe en daarna met hulp van Ellen aan de longe er weer op gegaan en daarna ook nog weer even los gedraaft en gegallopeerd Na tien minuten rijden met een braaf paard weer afgestapt, want het voelde niet echt lekker. Daarna kon ik amper meer lopen, hele kleine stapjes, heb denk ik de spier in mijn lies behoorlijk verrekt. Ben vanmiddag bij mijn zus geweest voor haae verjaardag, half uur in een heet ligbad gelegen, boel paracetamol op en een gigantische bloeduitstorting naast mijn stuit, is ook helemaal dik. Autorijden naar huis was ook niet echt prettig, hoop dat ik morgen nog een beetje kan lopen.....ben bang dat ik de eerste week niet meer op paard zit. Ben wel blij dat ik er nog even op ben gegaan, dat maakt het de volgende keer weer wat minder eng, al gaat ze voorlopig wel weer even aan de longe voordat ik opstap.
doppie45 schreef:Ja,Midden Delfland ,daar heb ik nu nog een verzorgpaardje staan en kwa buiten rijden is het ideaal natuurlijk,alleen de weg maar oversteken![]()
Jeetje ik ben nu wel zenuwachtig aan het worden...ben nooit meer echt op zoek geweest maar dit is toch heel erg mijn dingetje.
Eigenlijk wil ik met mijn ogen dicht een buitenritje kunnen maken,bij wijze van spreken dus he,en dat kon ik met Tink door het vertrouwen in elkaar en ik denk dat gevonden te hebben in Jim!
Een ruin gewoon,ik als merrie mens![]()
Hij is zo leuk....ondanks zijn vreemde kruissing
Ik hoop dat je weer net zo veel pelzier gaat belevn met Jim als met tink
Snackie schreef:Zeker een leuk dier Marion! hoe heet deze kanjer?
Fiek, wat naar zeg! die blauwe plek is niet eens het ergste, hoop dat je niets gebroken of gekneusd hebt..
Serada schreef:Ook lekker cool in zijn hoofd dus. Nou ik vind een goed karakter goud waard!
Fieke, wat vervelend zeg. Het ging net zo lekker met jullie twee. Wel heel goed van je dat je meteen weer op bent gegaan. Dat wordt dus een weekje longeren voor Vienna. Het is ook wel een doos hé! Nou meid heel veel beterschap en als ik iets voor je kan doen, je hebt mijn nummer!
, want ze rijdt toch beter als ik, want zij is er pas drie keer afgevallen
). Maar als het niet gaat bel ik jou of Miran (of allebei) om Vien even buiten te zetten en de box te doen. Twinklebel schreef:En het is inderdaad wel een doos, maar ze schrok ook echt wel. Alleen de reactie daarop was misschien wat overtrokken. Maar het was in elk geval geen "ik wil niet lopen en ga jou eraf gooien-actie", was echt een overdreven schrikreactie.