Wegwezen nou he, je moet naar je broer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

iedereen slaapt... winnitou schreef:myou schreef:iedereen slaapt...
dat heb je als je al op leeftijd raakt

myou schreef:winnitou schreef:
dat heb je als je al op leeftijd raakt
Nouw ik ben dan 12 jaar en ik zit net in de brugklas op het michael collange (light vlak bij manege veldt)
En ik heb supper veel huiswerk en ik hoor van alle andere klassen dat ze nog niks hebben dus ik ben waarschijnlijk een uitzondering.
Maar ik heb nog altijd tijd vor paardrijden en korfbal, alleen ik zou zelf wel een eigen paard willen met mijn zus op veldt maar dan moeten we allebij stoppen met korfbal en dat wil zij niet.
winnitou schreef:myou schreef:
Nouw ik ben dan 12 jaar en ik zit net in de brugklas op het michael collange (light vlak bij manege veldt)
En ik heb supper veel huiswerk en ik hoor van alle andere klassen dat ze nog niks hebben dus ik ben waarschijnlijk een uitzondering.
Maar ik heb nog altijd tijd vor paardrijden en korfbal, alleen ik zou zelf wel een eigen paard willen met mijn zus op veldt maar dan moeten we allebij stoppen met korfbal en dat wil zij niet.
welke korfbalvereniging spelen jullie?
winnitou schreef:Smuidra ben je dinsdag op de manege?
hoe gaat het met je benen?
Rij je alweer?
heel wat vragen in een keer!!

smuidra schreef:winnitou schreef:Smuidra ben je dinsdag op de manege?
hoe gaat het met je benen?
Rij je alweer?
heel wat vragen in een keer!!
Ben van plan te gaan rijden. Hoorde van Marjan dat het erg druk is. Dus weinig manegepaarden in de aanbieding.
En paracetamol doet wonderen.
Gewoon stug volhouden...... Weet jij toch alles van.
En Meelen je hebt helemaal gelijk hoor.....