Jorine_Falco schreef:Jemig wat een waslijst met maar maar Merel hihi, ik moest even commentaar geven op alle mislukte en leuke foto's
Ja ik geloof wel dat dat Melow is, maar Zorro kan het ook zijn.Ik haal die 2 soms nog wel eens door elkaar
Meerreell schreef:Jorine_Falco schreef:Jemig wat een waslijst met maar maar Merel hihi, ik moest even commentaar geven op alle mislukte en leuke foto's ........ met welk merk heb jij je tanden gepoetst?
Jorine_Falco schreef:Ik had mooie knotjes van Mevrouw Wolters. jaaaa stond al klaar toen mevrouw huisman aankwam
Jorine_Falco schreef:Meerreell schreef:hihi, ik moest even commentaar geven op alle mislukte en leuke foto's ........ met welk merk heb jij je tanden gepoetst?[/quote]Huh hoezo ? xD
DJoysDesignz schreef:[***]_Falco schreef:Ik had mooie knotjes van Mevrouw Wolters. jaaaa stond al klaar toen mevrouw [***] aankwam ja en mijn moeder: ahh wat zielig heeft ze alles alleen gedaan
Ik kom me hier ook weer even melden, kan ik dit topic weer terug vinden. Ik red het niet om alles bij te lezen op het moment, errug druk.....