Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Ga ik vast wel zien één dezer dagen, moet natuurlijk weer een keer naar Veldt hé. (van Sanne)
Die gaat morgen trouwens verkassen naar een andere plaats en oliefant rijden geloof ik.
Dat had ik gelezen in dat overzicht.
Dat gaat haar vast veel te langzaam![]()
![]()

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Hmmm....nou lekker danben vanmiddag goed onderhanden genomen door manuele therapeut. ben geloof ik weer terug bij af. wat een slager zeg. morgen vast nog meer rug pijn!!!. Lijkt me toch niet echt de bedoeling.

meelen schreef:_sandra schreef:ben vanmiddag goed onderhanden genomen door manuele therapeut. ben geloof ik weer terug bij af. wat een slager zeg. morgen vast nog meer rug pijn!!!
Jeempei, ben je nou nog steeds bij Manuela?
Hoe lang gaat dat dan nog duren?

xan schreef:meelen schreef:Ach, ik heb vorige week 4 tabletten bonbonbloc opgegeten, en nu heb ik weer een zak Bounty.
We zijn wel bezig met de chocolade met z'n alle hier.
Wat is er eigenlijk met de chocopinda's van jou gebeurt.
Daar was je toch ook zo gek op ?????

_sandra schreef:Ga ik eerdaags makenLIQUITA schreef:Erik Komt net terug van de honden uitlaten. Hij zei dat ze een komisch duo zijn geworden hier is de buurt. Iedereen moet erg lachen om mini en maxi , hihi.
hahahahaha, zie het helelmaal voor me!!!! daar willen we een foto van, van mini en maxi!!!!!!
.