Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ylona__ schreef:NOUHOUUUUUUU!!!
Nathalia is mij in de opening vergeten .![]()
geeft niet, zat al een jaar niet op bokt haha.
@ fenna, ik kom zo mn snoepzak boven halen, dan wisselen we even van snoepzak.
Nathaliia schreef:hahahaha, ja we zijn jaloers op al die dekjes van jou
linda2008 schreef:we mogen dus nog wel even doorgaan met kopen en verzamelen hahahaha
ik tel er zo al 45 op die foto en dan heb ik die 2 bontjes niet eens meegerekend
Ylona__ schreef:neeeeeeeeeeee
hoe weet je dat haha?
sorry ik verveel me
ClooneyManon schreef:linda2008 schreef:we mogen dus nog wel even doorgaan met kopen en verzamelen hahahaha
ik tel er zo al 45 op die foto en dan heb ik die 2 bontjes niet eens meegerekend
ik tel 61 dekjes ook zonder die bontjes
ClooneyManon schreef:zozo waar haal je dat geld tog vandaan
patjelisa schreef:ClooneyManon schreef:zozo waar haal je dat geld tog vandaan
Ik woon samen met mijn vriend nog bij mijn moeder.
en we verdienen allebei.
Ylona__ schreef:Elies, volgens mij maakt mijn moeder altijd zon verslag van de vergaderingen!
Dan zal ik er wel ééntje voor je meenemen oke?![]()
FenDT schreef:Oja trouwens, ik zat net even te denken he. Als Elise nou gewoon haar spetterende opening maakt, met leuke foto's, quotes enz. dan kunnen we waarschijnlijk wel aan een mod vragen of ze het willen vervangen! Dan hebben we tenminste een leuke en iets fatsoenlijkere opening. Als we wachten op het volgende topic dan leef ik denk ik al niet meer!
lieziej schreef:patjelisa schreef:
Ik woon samen met mijn vriend nog bij mijn moeder.
en we verdienen allebei.
Chill!
Nathal, we gaan googlen waar Lisa woont, en dan gaan we een inbreekactie ondernemen!En dan zetten we maxi met karretje voor de deur, en dan gooien we zoveel dekjes als we kunnen in het karretje!
(natuurlijk wel alle bruine en grijze
)
patjelisa schreef:lieziej schreef:
Chill!
Nathal, we gaan googlen waar Lisa woont, en dan gaan we een inbreekactie ondernemen!En dan zetten we maxi met karretje voor de deur, en dan gooien we zoveel dekjes als we kunnen in het karretje!
(natuurlijk wel alle bruine en grijze
)
word wel moeilijk om lansg drie honden te komen twee katten en meestal is wel iemand thuis..![]()
Heb ook stroom op de setjeskamer gezet
ClooneyManon schreef:nou nou wat een planne zeg
lieziej schreef:Je schrijft het vast goedZou niet weten hoe ik het beter zou kunnen schrijven
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Je schrijft het vast goedZou niet weten hoe ik het beter zou kunnen schrijven
incognito