Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
).
Lauraaa_ schreef:Inderdaad rustig hier!
Ik ben al weer uit, ga straks even lekker met veer naar stal
_Rijkie_ schreef:Blegh vanavond open dag op de nieuwe vestiging van Bf's werk...
En morgen verjaardag van BF zn zus in Eindhoven.... Lekker weekend...

. Alijd erg vervelend
.....
.
!!
Angelkisssss schreef:Nou ik ga naar stal toe even lekker tuffen en vanavond met me nichtje noordwijk onveilig maken!!
Basic_ schreef:Goedemorgen.
Dit jaar voor mij helaas geen teamday en kur, mag alweer eventjes niet rydem vanwege me rug, is weer flink mis.
Mn bekken zyn scheef geschoten(woensdag) en is wel weer redelyk rechtgezet maar het kan ook weer zo terugschieten.
Mag eigenlyk helemaal niks doen, op bed liggen en af en toe max. een half uurtje lopen![]()
Maarja, ik werk nu gewoon halve dagen en als het niet gaat maar naar huis, mag ook geen pynstillers nemen omdat ik het dan al helemaal ga overbelasten

. Maar hij werkt ook gewoon overdag
xManon_ schreef:Reed je mee Astrid?
.
.
..... Ben dan toch wel blij met L'Esprit geloof ik.
! Leuk trouwens dat je er ook was Astrid!Angelkisssss schreef:Nou het ging ff niet zo lekker meer met L'Esprit dus we gingen even onderling ruilen nu een paar keer. Maar Isuzu viel dus even tegen, haha, volgende week ga ik op Tijm, dat wordt helemaal grappig denk ik!!