Weltrusten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Annet wil over het algemeen alles een handbreedte lang hebben. De manen van Sherra, Manouk en Aladar (die nu een punkkapsel hebben) die laat ze ook groeien tot ze een handbreedte lang zijn. Over paarden met hele lange manen, zoals Chanel en Callista denkt ze nog even over na, dat wist ze nog niet zeker. Maar in principe worden alle manen van de paarden een handbreedte kort geknipt. Dus we zullen het wel zien. 
Leuk en apart paard is het! Wel heel moeilijk qua nageeflijk rijden, ze is erg sterk. Maar verder lekker gereden op haar!

mAnDyXX schreef:ik heb jouw niet eens op hyves!

_Roosmarijn_ schreef:Jahoor.
Wat moet je?

Dominiqueee schreef:Haha! Rob_Roosmarijn_ schreef:Zoo ik ben ook weer terug van het familiebezoek.Beetje laat maargoed..
Wat super dat jullie vandaag zo goed hebben gereden!
Ohh die foto van Goldie.. Ik vind het heel jammer van haar manen, ik vond het juist zo leuk staan bij haar en ik vind dat haflingers lange manen horen te hebben. Echt jammer, maar goed als Annet het kort wilde dan is dat haar keus..
Ik kom volgende week maandag ook bij de pas de deux kijken. Ik ben de groom van Anneke&Kelsey.
@ Suus: Hoe heet ie? Misschien ken ik 'm wel!
.
.
Ook witte met opdruk van de naam.