En inderdaad moet ze het alleen doen.
De meiden hebben andere dingen aan hun hoofd.
Nu toch maar de beslissing genomen...
Ik schrijf nu even wat Linda zegt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
, ik ga namelijk MINDER WERKEN
!!!
. 

incognito schreef:Ja dat klopt was zware beslissing.
En inderdaad moet ze het alleen doen.
De meiden hebben andere dingen aan hun hoofd.
Nu toch maar de beslissing genomen...
Ik schrijf nu even wat Linda zegt...

LIQUITA schreef:Zo, ik heb vandaag iets gedaan wat ik eigenlijk allang wilde doen, ik ga namelijk MINDER WERKEN
!!!
Ik ga vanaf 1 juni (of misschien vanaf 15 mei) 4 dagen in de week van 6 uur werken (nu werk ik de ene week 3 en de andere week 4 dagen van 8 uur). Ik ga het 2 maanden op proef proberen om te kijken of het bevalt. Ik werk dan van 7.15 uur t/m 13:45 uur. Ik kan er ook voor kiezen om m'n pauze door te werken en dan tot 13:15 uur te werken. Ik heb aangegeven dat ik dat alleen doe al het zo uit komt. Een avonddienst wordt dan van 15:30 uur t/m 22:00 uur, ipv 14:30 t/m 23:00 uur. Ik ben zeer benieuwd hoe ik het ga vinden.

Yinari schreef:Tuurlijk kan Body wel voor de kar, dat kan toch elk paard!

?
LIQUITA schreef:Zo, ik heb vandaag iets gedaan wat ik eigenlijk allang wilde doen, ik ga namelijk MINDER WERKEN
!!!
Ik ga vanaf 1 juni (of misschien vanaf 15 mei) 4 dagen in de week van 6 uur werken (nu werk ik de ene week 3 en de andere week 4 dagen van 8 uur). Ik ga het 2 maanden op proef proberen om te kijken of het bevalt. Ik werk dan van 7.15 uur t/m 13:45 uur. Ik kan er ook voor kiezen om m'n pauze door te werken en dan tot 13:15 uur te werken. Ik heb aangegeven dat ik dat alleen doe al het zo uit komt. Een avonddienst wordt dan van 15:30 uur t/m 22:00 uur, ipv 14:30 t/m 23:00 uur. Ik ben zeer benieuwd hoe ik het ga vinden.
Yinari schreef:Nou, nee, ik ben bang van niet nee. Maar dat kan zo ingewikkeld niet zijn (hier spreekt ervaring --> maar ik laat het wel altijd doen, ik begin er zelf niet aan).
Maar jullie gaan toch voor de Arabo-Fries?

winnitou schreef:Yinari schreef:Nou, nee, ik ben bang van niet nee. Maar dat kan zo ingewikkeld niet zijn (hier spreekt ervaring --> maar ik laat het wel altijd doen, ik begin er zelf niet aan).
Maar jullie gaan toch voor de Arabo-Fries?
en een zak met geld.......
een hele grote zak winnitou schreef:@incognito: wil je de groetjes doen aan Linda en zeggen dat ik het spijtig voor haar vind dat Body weggaat.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Zo, ik heb vandaag iets gedaan wat ik eigenlijk allang wilde doen, ik ga namelijk MINDER WERKEN
!!!
Hee lekker joh. Lekkere tijden, daar heb je wat aan op zomerdag
. winnitou schreef:Dat klopt, officieel mag het ook niet. Het zou dan ook niet zo in mijn contract komen te staan hoor.LIQUITA schreef:Zo, ik heb vandaag iets gedaan wat ik eigenlijk allang wilde doen, ik ga namelijk MINDER WERKEN
!!!
Fijn voor je Liquita, alleen vraag ik me af of je officieel aanééngesloten 6 uur mag werken zonder half uur pauze in eigen tijd. De grens ligt meestal op 5 1/2 uur, zou wel even je cao nakijken als ik jou was, en anders geen slapende honden wakker maken.
smuidra schreef:Klopt, en de vader is MEXX. Volgens mij heb ik Body nog verwekt zien wordenwinnitou schreef:@incognito: wil je de groetjes doen aan Linda en zeggen dat ik het spijtig voor haar vind dat Body weggaat.
Body was toch het veulen van Pepper?????? Of heb ik de verkeerde voor me.
. 
. Dat is toch ook alweer wat jaartjes terug, hoe oud zal hij inmiddels al zijn? Ik gok dit jaar 8.... Yinari schreef:Ik denk ook dit jaar 8 . Als ik me goed herinner heet hij officieel The Bodyguard, toch????Ja, hier nog iemand. Dat is toch ook alweer wat jaartjes terug, hoe oud zal hij inmiddels al zijn? Ik gok dit jaar 8....

Yinari schreef:Dat weet ik niet meer. Ik dacht dat hij niet tot het KWPN behoorde omdat Pepper dat ook niet was? Ik weet wel dat hij in hetzelfde jaar als Thomarcus is geboren (van Modette) en Tsjazz. Dus dan kan het eigenlijk niet missen

xan schreef:Yippie !!!
Heb een hele leuke stal gevonden voor toekomstig paard![]()
Iedere dag kunnen ze de wei in, of in een soort paddock. (net wat je wilt)
Er komt een buitenbak met drainage, en je mag iedere instructeur die je wilt laten komen.
En ook nog vlak bij Veldt, dus voor jullie gezelligheid hoef ik alleen maar een stukje verder
te rijden.
Helemaal geweldig vind ik het. Nu nog een paard![]()