Zaterdag wordt het slecht weer, storm en gewoon vies, bah.
Kindertjes zijn best leuk hoor, ook om zelf te hebben...ik vind de leeftijd waar mijn kinders nu inzitten, 10 en bijna 8, erg leuk. ben niet zo van de baby's....wel bij een ander hoor , wil best een middagje oppassen, maar die tijd heb ik wel gehad.
Marion.....hoe is het met je ziekenboegie thuis ? Gerrit en het ene shetje ?
Nou, stal Beef, de groetjes van stal DreamShires he ?
Met mn ventje gaat wel, doet nog niet veel (valt erg tegen allemaal)
En kinders zijn leuk van een ander! Heb er elke dag 21, is voorlopig genoeg. Al is m'n beste vriendin nu 6 maanden zwanger en dat heeft toch wel wat. Maar essie ook nog ff nie denk ik... heb genoeg aan julia!
Es ,.. wil dus nog niet echt vlotten. Best sneu voor hem. vind ook wel wat heben als je dan mensen dichtbij hebt die zwanger zijn.
Haha nou ik werk liever 9 maanden door hoor, mot voorlopig geen kleine die mijn goddelijke lijf vernietigd.. haha nee hoor ff serieus komt tijd komt raad!
Als de biologische klok gaat tikken merk je het vanzelf wel.... En dan mag je heeeerlijk kots ruimen, luiers verschonen, uren wandelen als ze janken, fantastisch toch?
Kinderen , wat zal ik ervan zeggen ze zijn leuk van een ander Nee vind best leuk maar eigen ..no no no
riep ik ook altijd hoor !! Ik vond ze van een ander toen ook niet leuk ! maar toch, op mn 30e.....was het zover... vroeger had van mij ook niet gehoeven, dus dames....jullie hebben nog even toch ?
Ach joh, mijn klokje tikte vrolijk door, maar broeds ben ik nooit geweest, ben ik net ff te nuchter voor, ik dacht gewoon, 1 kan ik wel hebben, vandaar niet nog 1 erbij, lekker makkelijk zo.......
Met Gerrit gaat het best hor, iedere dag een staprondje van 20 minuten doet wonderen, pees is niet veel warmer meer als de andere, Woensdag naar Bodegraven, ben benieuwd. Met Coco gaat het prima, dat is zo'n geweldige pony, echt zo'n doordouwer, ze heeft mooie strepen overal, nu ze geschoren is, maar het valt me mee, dus scarface is ze niet echt geworden......
Het zaadje is hier geplant voor grotere pony's, JL; kan niet heel veel verder met deze, kan nog wel een klasse hoger, maar moet dan alles op alles zetten en de dressuur blijft de bottleneck....... Maar vind maar es BETAALBARE D pony's, die ook al voor de wagen gerlopen hebben, niet dus...... Kan nog wel een jaartje duren, denk ik zo.
pony`s is een ramp op t moment.. en idd zie je er niet zoveel voro de kar lopen? en een haf of fjord wil hij vast niet
gelukkig gaat t met gerrit wat beter!! benieuwd wat bodegraven zegt, tis niets om alleenmaar er naast te moeten stappen
acacia
Geplaatst: 01-10-09 12:42
ja spannend, bodegraven !! Bij vd Velden hier vlakbij staat ook een pony die hetzelfde onderzoek gaat doen, maar dan in Wassenaar...
Maar de shetjes houden jullie toch ook nog wel dan ?
Potverrrrrrr, hans 2 bekeuringen op dezelfde weg ; DE HEUVELSWEG ...heen en terug..... 1 van 53 en 1 van 72 euro.... met henger erachter !!! die krijgt 5 weken ...straf !!!
zag net iemand langs diezelfde weg een lekker buitenritje maken, iemand van jullie ? met wel er-rug rood haar op een bruin paard.
mammaslamma
Geplaatst: 01-10-09 12:59
Het nadeel van grotere pony's is, dat we de shetten eigenlijk niet kunnen houden, ruimte te kort en dan wordt er niets meer mee gedaan, dat is vooral vor Coco niet te verteren, dat is een echte werker en zou vast dichtgroeien. Begin er maar niet te vaak over, Cleo helemaal in tranen, maar het beste verkoop je ze als span, er is al naar gevraagd door de Nederlands Kampioene die met shetten rijd,dan blijven ze aan de wapper, daar zijn ze super voor, en om ze aan haar evt te verkopen is wel een kick....
Nee , koudbloeden hoeft hij niet, moeten toch minstens veel bloed henbben, wrs New Forrest of iets metr welsh bloed, hij wil graag vlammen he...... Maar om nu wat te vinden met dezelfde instelling als deze 2, wordt een zoektocht, zo bereid zich dood te lopen en ervoor te gaan.
das de tante van mn buurmeisje denk ik, rijden samen op haar paard.
dat klinkt idd wel stoer marion!! zal voor cleo wel moeilijk zijn, mijn pa loste t zo op toen ik klein was, eerst anderepony erbij, ik vond m helemaal fantastisch en dan vinden ze t vaak iets minder erg als dekleintjes weggaan..
wij hebben wel nog een E pony maar is nog maar 3 jaar en is niet echt een hete
mammaslamma
Geplaatst: 01-10-09 15:02
E is te groot, Cleo moet er ook op kunnen gaan rijden en evt gaan springen, dan is D handiger
_Marjon_
Geplaatst: 01-10-09 17:38
Hi
Nou zo te lezen ben ik haast de enige die wel zegt van jaaa leuk kinderen die wil ik later oook .
Maar goed beginnen we nog maar niet aan, denk dat vriendlief dan een hartverzakking krijgt .
Zo naar stal en mijn pony moet eigenlijk gereden worden maar heb echt geen zin om er op te kruipen. Maar goed pony is nu 3 dagen niet onder de man (vrouw) geweest dus ja. Niet dat dat voor hem uit maakt, die gaat er niet veel harder van lopen ofzo, alstie wilt denderen doet ie dat toch wel.. Dus iemand moet me over halen , of iemand moet zeggen van a joh ik klim er wel op . Neem in ieder geval fotocamera wel mee kijken of ik daar nog wat mee doe..
Moet eerst me bakje frietjes op eten hoewel dat nog best tegenvalt. Iets te lang gedaan over van de snackbar naar huis dus me sate saus is niet meer te eten. Een aangezien die over het hele bakje zit .