Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Het gingen over de sfeer van manege's. Had dit net mee gemaakt, en een zo'n trien kan al gelijk de 'sfeer' bederven vind ik
Maargoed, krijg 't niet meer weg :S
zulke dingen zou ik nooit openbaar zetten daar
Niet omdat je t niet mag zeggen, maar omdat je eigenlijk er al zeker van kan zijn dat dit soort reacties komen...
Astor schreef:Dus ik en iemand anders gaan gewoon de paarden netjes poetsen etc en ze dan een mooi halster om doen en dan prachtige foto's maken. Met een mooie achtergrond oren naar voren en als het moet met behulp van een hulpmiddel (zie paraplu etc). Gewoon onze manege paarden prachtig op te foto zetten stand en hoofd foto's en misschien als het mogelijk is nog los in de paddock
Patriciavt schreef:Melanieetjuh schreef:Het gingen over de sfeer van manege's. Had dit net mee gemaakt, en een zo'n trien kan al gelijk de 'sfeer' bederven vind ik
Maargoed, krijg 't niet meer weg :Szulke dingen zou ik nooit openbaar zetten daar
Niet omdat je t niet mag zeggen, maar omdat je eigenlijk er al zeker van kan zijn dat dit soort reacties komen...
Misschien kan je een mod pb'en of ze het weg willen halen
Ben nu wel heel nieuwsgierig wie het dan waren
Patriciavt schreef:Astor schreef:Dus ik en iemand anders gaan gewoon de paarden netjes poetsen etc en ze dan een mooi halster om doen en dan prachtige foto's maken. Met een mooie achtergrond oren naar voren en als het moet met behulp van een hulpmiddel (zie paraplu etc). Gewoon onze manege paarden prachtig op te foto zetten stand en hoofd foto's en misschien als het mogelijk is nog los in de paddock
Hoofdstel is chiquer

.
! 
.
Astor schreef:Nee wassen gaat denk ik niet gebeuren op die dag.
Met een spons en een bortel en anti klit etc kom je een heel eind
En als we stand foto's en bewegings foto's gaan maken spuiten we gewoon de hoeven af en de paarden met witte benen/sokjes die maken we dan gewoon helemaal weer wit
.

Maar het moet eerst nog even gevraagd worden.
hahaha
Iriis_ schreef:Met z'n alle lijkt me niet echt handig.. Een paar mensen lijkt mij genoegMaar het moet eerst nog even gevraagd worden.
En als je ze los gooit in je padock hoef je ook niet te poetsenhahaha
!
Melanieetjuh schreef:Hoeveel mensen hebben jullie dan in gedachten?
Melanieetjuh schreef:Dus dat ga jij bepalen ?
Ik vind het groepje van deze bokkers niet te veel hoor, Ieder een eigen paard.?
Als je na gaat, Leana (&laura?) Inca.
Manon - Hitstar
Lisette - Worlino?
Maaike & ik - Nicky
Elja en jij - Astor
Iris - ? Ook Wor ?