Shenavallie schreef:Hoi,
Even proberen om alles tegelijk te beantwoorden:
Ik heb alleen Maisie, Angie en Elke naar het landje van OJ, Milton en Ate gebracht (daar werd Tamara naar toe verwezen door Grardus). De rest staat dus nog gewoon op het eerste landje.
Uiteraard is mok een boosdoener om je paard met dit weer op stal te zetten, maar voor de paardjes die daar geen last van hebben: ze vinden het nu echt lekker buiten! Straks komt die hete zon weer de hoek om zetten en dat is echt geen harden voor ze (ze hebben dan geen schuilplek of schaduw). Dit weer is - buiten de regen voor de mokpaarden om - echt ideaal voor zeMaar, ik kan Liquita's onderbouwing ook onderstrepen, want het is een grote modderpoel en een blessure zit dan in een klein hoekje. Gelukkig is het landje waar de dames en heren nu op staan (helemaal achterin dus) een mooi, strak landje met weinig kuilen, dus dat scheelt weer
dus oj en milton staan nu op het andere landje dan vorige week?
Maar, ik kan Liquita's onderbouwing ook onderstrepen, want het is een grote modderpoel en een blessure zit dan in een klein hoekje. Gelukkig is het landje waar de dames en heren nu op staan (helemaal achterin dus) een mooi, strak landje met weinig kuilen, dus dat scheelt weer 
Maar, als ik het goed begrepen heb, wil Liquita alleen naar zon, zee en strand????
!!!! We moeten alles nog bespreken...we hebben het vandaag pas bedacht
. Ik zie ons al helemaal gaan!!!!