Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Veearts is weer geweest en het is gelukkig niet ernstig. Darmgeluiden waren goed, ademhaling en hartslag waren goed. Julia heeft hem nog opgevoeld (zonder praam, braaf paard is het toch
) en er zat wel iets droge mest in maar niet veel. Hij mocht dus (moest zelfs) gewoon het land op en mag gewoon eten. Hij heeft een lichte pijnstilling gehad en als hij weer met pijn in zijn buik het land afkomt dan moet hij in de losgooibak en mag gewoon gek doen en rennen. Het gas wat dan in zijn buik komt kan er dan uit. spettertjuh schreef:Hallo allemaal
Nou de rust is wedergekeerd, vanmiddag gebeld door Anita dat het niet goed ging met Blando, schrapen en heel onrustig in zijn box. Veearts is weer geweest en het is gelukkig niet ernstig. Darmgeluiden waren goed, ademhaling en hartslag waren goed. Julia heeft hem nog opgevoeld (zonder praam, braaf paard is het toch
) en er zat wel iets droge mest in maar niet veel. Hij mocht dus (moest zelfs) gewoon het land op en mag gewoon eten. Hij heeft een lichte pijnstilling gehad en als hij weer met pijn in zijn buik het land afkomt dan moet hij in de losgooibak en mag gewoon gek doen en rennen. Het gas wat dan in zijn buik komt kan er dan uit.
Anita bedankt dat je me belde vanmiddagen Marion ook heel erg bedankt voor je goede zorgen voor Blando gisteren.
Marieke_ schreef:Leuk hoofdstel, Biz past toch wel cob
Marieke_ schreef:Leuk hoofdstel, Biz past toch wel cob
Binar schreef:Lekker druk hierzo![]()
Ik ga morgen de bestelling doen bij de paardendrogist, dus als er nog mensen zijn die iets willen dan kunnen jullie t nu nog doorgeven![]()
Issie niet stoer, jammer dat er geen fullmaat verkrijgbaar is wel voor shet, incl bijpassend zadel![]()
Binar schreef:Lekker druk hierzo![]()
Ik ga morgen de bestelling doen bij de paardendrogist, dus als er nog mensen zijn die iets willen dan kunnen jullie t nu nog doorgeven![]()
Issie niet stoer, jammer dat er geen fullmaat verkrijgbaar is wel voor shet, incl bijpassend zadel![]()
dus krijg er helaas niets vanaf
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Lekker druk hierzo![]()
enne niet stiekem aan Aman laten zien hoor.Ze heeft vandaag weer een lila chabrak gekocht pfffffffff
Binar schreef:Vanavond ff bij Maccie geweest, dit keer kregen we voor de verandering eens 2 broodjes teveel (vis en mc chicken) ipv dat we van alles misten.. was ook wel andere mac![]()