Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:59

Miss_Montana schreef:
Bij haar weet je tenminste zeker dat ze geen maffe lespaarden zal kopen.

Zeker weten, ze blijft zoeken, de echt ongeschikte paarden gaan heel snel weer weg, en ook paarden die uiteindelijk toch niet geschikt blijken te zijn of het lichamelijk niet meer aankunnen krijgen een ander goed tehuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:03

Idd, da's erg fijn. Ze heeft er ook echt goed oog voor, ik vind het altijd knap dat ze precies de juiste paarden ertussen uit haalt. Zoals die Badger, da's ook een erg lief paardje volgens mij. Ik twijfel er niet aan dat de nieuwe net zo lief als de andere manegepaarden zal zijn. Kleurtje is ook erg leuk Lovers

Had je de foto van Eef d'r moeder op Ramoon nog gezien trouwens? Die is echt schattig!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:14

Hij is echt geweldig die foto.....maar nog veel te klein Haha!

Badger kan trouwens wel heel veel, stoppen, spinnen...hoop dat ze die heel lang aan kan houden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:30

Heyhey,

Die kaartenactie had ik gezien, heb ook maar niet gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:54

Goh, dat topic over de kaartenactie gaat weer precies de kant uit die ik al verwachtte Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 22:27

Ga zo ff kijken daar,
Overigens, ik stort liever 10x dat bedrag naar de rekening van Brooke dan 1 kaart te kopen van hun. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:27

Skuit ik me bij aan....vind het wel erg sektarisch aandoen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:06

Zeker weten Nagelbijten / Gniffelen

Heb zojuist een auto gekocht. Ik zal even een plaatje opzoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:08

Het is een Suzuki jimny uit het jaar 99, heeft weinig kilometers en cruise control. Heel handig is ook nog de 4x4 functie en hij is zwart. Lovers

Afbeelding

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 19:11

Stoer. Lachen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:38

aaaa cker mooi!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:51

*LOL* Ben er ook echt trots op, hij was niet eens duur (het is ook een occasion).

Ben benieuwd wanneer Charm haar veulentje krijgt, ze staat wel weer in de houten stallen. Wil echt dolgraag weten hoe haar veulentje word Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 13:51

Wat goed btw dat Swieber weer terug is! Ik vraag me af waar ze hem hebben gevonden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:14

BabyCharm Lovers

Ik vraag me af of de huidige eigenaar bereid is Swieber af te staan, heb begrepen dat zij 'm eerlijk heeft gekocht, wie heeft dan recht op 't paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:17

Volgens mij willen ze hem niet afstaan. Dat lijkt me ook vreselijk hoor. Heb je je paard eindelijk teruggevonden, komt er nog een juridische rompslomp aan. Maarja, stel je voor dat jij of ik de onwetende huidige eigenaar zouden zijn. Je houd toch van je paardje en als er iemand aankomt die zegt dat hij gestolen is en hem weer terugwil is dat echt moeilijk volgens mij.

Ik zou eigenlijk niet weten wie er nu recht op heeft, Swieb heeft tenslotte zijn papieren en het chipnr staat op haar naam. Ik hoop natuurlijk dat Swieb hem terugkrijgt hoewel ik me ook kan vinden in het standpunt van de huidige eigenaars...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:22

't Is heel moeilijk, zowel als je paard gestolen wordt als dat je een paard koopt dat gestolen blijkt te zijn. Volgens mij hebben de huidige eigenaren 't paard 'eerlijk gekocht', d'r zal wel een nieuw paspoort zijn aangevraagd enzo, en dan kan 't nog wel 'ns moeilijk worden voor de vorige eigenaar. Paspoort en stamboompapieren zijn geen eigendomsbewijzen volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:22

Maar het is toch wel een bewijs dat het paard van jou is? God, wat een vreselijke situatie moet dat zijn.

Gaaaap Vet irri, ik voel me niet zo lekker en ik moet tot 15u wachten op mijn volgende vak. Dat heb ik dan tot 16.30 en het is een heel belangrijk vak. Zit er wel aan te denken om naar huis te gaan maar aan de andere kant wil ik ook wel weer blijven.... dilemma's...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:29

Volgens mij niet, want de kans dat 't paard een nieuw paspoort heeft is onwijs groot en niet elk paard heeft stamboekpapieren. Maar d'r werd trouwens gezegd dat de huidige eigenaren haar uit hebben genodigd om te kijken.

Ik ben uit, had een PTA wiskunde, morgen bio, overmorgen scheikunde daarna dagje vrij en dan natuurkunde. Bio en scheikunde is eitje, natuurkunde is moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:36

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:44

Ik had 't gezien, walgelijk dat ze die vergelijking uberhaubt durft te maken. Bah. Misselijk

Zou ze 't serieus vreemd vinden dat ze negatieve reacties krijgt? Zag laatst nog een topic (volgens mij op MD), over een paard dat vast had gelegen in de stal, wat zegt zij "moet je 'm niet op stal zeggen".

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:45

No offence tegen naturals trouwens, ken zat aardigen die 't gewoon vinden dat niet iedereen hun mening deelt, maar dat kleine groepje dat maar door blijft zeuren over hoe slecht 't wel niet is.. Daar krijg je sowieso alleen maar negatieve reacties op dus waarom ze dat doen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:49

Ik ga paardje pesten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:28

Oooh veel plezier Clown

Er zijn idd zat aardigen die wel gewoon iedereen in hun waarde laten. Maar dat kleine groepje dat zich echt gedraagt alsof het een religie is verpesten het voor de anderen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:56

Paard gepest. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:49

Arm paardje Clown Word altijd maar gepest dat arme dier Nagelbijten / Gniffelen