Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Moeten we even wat leuks verzinnen![]()
Iemand een ideetje?
Leukste ideetje krijgt een ereplaatsje op John zijn achterhoofd
Sily schreef:Truste John, zeg je tegen Anous dat ze de scheermachine nog even laat liggen?
Sily schreef:Huh, lekkers op voor bij Beer? zie 2e quote, blontie
Ben nu even BlonT hoor.
SMD of echt stal middendelfland?
Staleigenaar Johnnie
Sily schreef:Etentje was zalig, ik was blij dat ik vandaag alleen een banaan op had anders had het er allemaal niet ingepast, MAN wat een porties hebben die Beer restaurantjes zeg![]()
Maar oma heeft het geweldig naar haar zin gehad, as have we![]()
Jamjamjam
het paard dus.
Hadden ze er dan geen kittybag van kunnen maken..?
maar ik was er zelf ook bij gebleven, als je paardje zo ziek is..

. Vanmorgen met wandelen was hij weer de oude Spetter hoor, ondeugend en dribbelend en heel erg allert weer
en vreselijk hongering. Hij mag nog niets eten alleen eigenlijk een beetje zemelen of slobber en dat zijn nou net de twee dingen die hij nooit krijgt. Vanmorgen lagen er drie mesthoopjes in zijn stal. Spetter zijn staart en beentjes maar een beetje gewassen want die zagen eruit. Maar goed zit nu op mijn werk en ben erg moe maar ja dat komt wel weer goed als ik naar mijn bedje mag vanavond. Hoop dat jullie Spettertje een beetje in de gaten willen houden en bij twijfel mij gewoon bellen hoor. Mijn nummer staat in het boek. Mocht een van jullie zich nog geroepen voelen mag hij ook nog wel de laan op en neer lopen, maar geen gras laten eten. Ik hoop dit nooit meer mee te maken en begrijp nu hoe Daphne zich heeft moeten voelen of ieder ander waarvan het paardje koliek heeft.
Tessa nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.