opsteken en kaboem weg ben je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opsteken AnneOmie schreef:Morning!
Wat is het hier rustig de laatste tijdWaar is Naadje gebleven trouwens? Druk met het nieuwe vriendje
![]()
Zirano schreef:Goedemorgen allemaal(jullie tweeen.
Annemieke ik heb net Omar getraumeeld en zijn deken opgelaten hoor.Het was een beetje mistig.
Ik kon jouw kast niet in want die was even volgebouwd maar ik had zelf ook nog traumeel voor 1 keer(nou is tie op snik).
Hij had weer eens ochtenhumeur dat wil je niet weten.
Vanmiddag gaan ze los want ik had nu haast.
Ik heb genoeg traumeel in mijn kast hoor Mar, dus al je nodig hebt
Dabo schreef:uhm, wat is traumeel? Trau is toch geen afkorting van trauMA?![]()
pascha7 schreef:ellen bella heb van kwart over 2 tot kwart voor 5 bij pascha en beau gestaan en ze waren weer erg lief hoor tegen elkaar.
en nee ze heb niet gerolt gelukkig

Azzaro schreef:he dude hier is de link over dat gasgedoe op school
http://www.nu.nl/news/847887/12/Tiental ... andam.html
ik kom vanavond ook nog even vanmiddag liep oris erg lekker :W ie is er vanavond?
Zirano schreef:annemieke er stond een hooiwagen ervoor zodat ik er niet bijkon.
Brenda weet jij of Zirano nog buiten is geweest??
Azzaro schreef:Ik was er. Ben alweer thuishe dude hier is de link over dat gasgedoe op school
http://www.nu.nl/news/847887/12/Tiental ... andam.html
ik kom vanavond ook nog even vanmiddag liep oris erg lekker :W ie is er vanavond?
Heb jou niet gezien...?
erg logisch uiteraard 
,altijd leuk om samen te zijn met mensen die je gezellig vind
,lijkt me wel...
Zirano schreef:Hoi Annemieke,nog bedankt voor de traumeel k ben er echt hardstikke blij mee.kan ik lekker smeren.tot morgen
Kon ik wat terug doen na alle goede zorgen voor Omar
Ik wou eerst een bos bloemen of chocolade ofzo kopen maar dit leek me praktischer
wat vreselijk balen zeg
Heel erg bedankt Mar en vergeet jezelf ook niet in te smeren met traumeel als je dat bij Omar doet
en koelen uiteraard
Doe voorzichtig en ik hoor het wel als je hulp nodig hebt.