Al was het vandaag nog maar voor even
En komende week wordt het weer even herhaald.
Dan iets langer dan vandaag.
RARARA...... Wie ben ik??????

Ik hoop niet dat diegene het even snel verteld,
of dat jullie het van een ander vernemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

peetorlan schreef:[orlando]
denk heel stout maar mischien arjan..???

Verder was er bijna niemand op stal! Ja, Tonke is heel ffies geweest, maar die is het niet, want dan gaat ze natuurlijk op Froukje, lijkt mij, hahhaha! En hetzelfde geldt voor Sanne!Reentjuh schreef:Ja, aan Cock zat ik ook al te denken, maar dat kan niet, want die is heel de dag druk geweest met de hooibalen samen met Arjan! Uhm.......... de moeder van Arjan misschien??? Dat kan ook nogVerder was er bijna niemand op stal! Ja, Tonke is heel ffies geweest, maar die is het niet, want dan gaat ze natuurlijk op Froukje, lijkt mij, hahhaha! En hetzelfde geldt voor Sanne!
Dus ik denk dan de moeder van Arjan! Anders weet ik het niet!
Yustin schreef:En Wil, ga ik door voor de koelkast???
Owens_hartje schreef:Yustin schreef:En Wil, ga ik door voor de koelkast???
Helaas Mir, jou fles Cola blijft warm
Yustin schreef:Jaaa meen je niet! he dat is leuk! Hoe vond ze het??
Je kan zien dat ze die regen totaal niet erg vinden, ze knappen er gewoon van op na die lange warme dagen.
Serada schreef:Ik had gister weer een suffe computercursus in Amersfoort. Het was een up-datecursus dus alles was eigenlijk herhalen en voornamelijk theoretisch. Dat was veel gaap en indutwerk want ik had de nacht daarvoor door het onweer ook al weinig geslapen. Volgens mij leek ik ook niet echt geintereseerd want die docent keek me steeds een beetje verontwaardigd aan![]()
Dus het komt allemaal op Anique aan. 
Yustin schreef:
Ra, ra wat ben ik?
Het begin van het einde,
het einde van de ruimte en
het begin van de eeuwigheid...

Was niet eng met het onweer, want het flitste alleen maar 

Anique_Vaandrig schreef:Ireen, ga duimen dat het wat wordt met die functie natuurlijkWas niet eng met het onweer, want het flitste alleen maar
peet, heb het gisteren al gezegd: maar je weet me te vinden he!
enne mir, GRAAG GEDAAN hoor![]()
![]()
jongens, duimen jullie voor me dat het droog blijft vanavond met de strandrit? HEB ER ZIN IN!!!!!