Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Claudienee schreef:Slecht nieuws jongens..
Ginny had hele erge koliek, haar darmen lagen zo verkeerd dat ze haar in moeten laten slapen....
Claudienee schreef:Latest update;
Eigenaar gebeld, en hij heeft gezegd dat ze er nog isHet ziet er erg slecht uit en de kans dat ze het haalt is minimaal, maar ze gaan eerst kijken of ze de nacht haalt. Morgen bellen we weer en dan horen we hoe het er voor staat. In ieder geval is het een positief ding dat ze er nog is
Meisje zal het wel via via gehoord hebben en dat is natuurlijk goed opgeblazen, maar in ieder geval is ze er nogDenk dat ik toch naar eefje toe ga, die kan wel afleiding en een vriendin gebruiken
Claudienee schreef:Lijn 2 was het, maar eef was nu onderweg naar die hbo-voorlichting..
Echt ontvoorstelbaar hoe optimistisch en positief zíj kan blijven
Ze had ook al de ernstige versie gehoord, maar was blij dat er iig toch positief nieuws wasZe klonk heel opgewekt en zei als je de moed opgeeft geef je niet genoeg om Ginny. Da's nog eens een instelling
Als de kliniek het toelaat mag ze gaan kijken als ze wil, toestemming van de eigenaar is erMorgenvroeg weten we gelukkig meer, als het goed is word ik zsm (uit de les) gebeld.
Heb een van de mooiste foto's van eef, ginny, mij en azot ingelijst en een kaarsje erbij gezetklinkt bijgelovig, maar ik ben er van overtuigd dat het toch iets doet