Das me oude verzorgpaard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) wil op Lizzy gaan rijden, maar is heel erg bang. Via het programma van Paul de Leeuw wil ze proberen van deze angst af te komen.

Yinari schreef:Ja, IJsland is dúúúr!! Maar het schijnt het wel waard te zijn, want ik ken veel mensen die daar (meerdere keren) zijn geweest; te paard (jaloers).
Ik heb een paar jaar op een IJslanderfokkerij gewerkt en daar reden de mensen ook in de sport. Gewoon volwassen mannen van zeker niet minder dan 90 kg rijden op het hoogste niveau met IJslanders. En dat niveau is echt topsport! Om het gewicht hoef je het dus echt niet te laten hoor!
Je zult het ook wel merken als je erop zit. Je hebt dan helemaal niet het gevoel alsof je op een kleintje zit (mits je een beetje modern type onder je kont hebt). Gewoon doen, is niet zielig!

sjorsie schreef:10 oktober weer de staatsloterij
gaan we met z'n allen naar Ijsland
Shenavallie schreef:Heb jij al het lotje?
sjorsie schreef:Shenavallie schreef:Heb jij al het lotje?
volgende week, dan heb ik weer geld op m'n rekening
***OPROEP
***OPROEP
***OPROEP
Shenavallie schreef:Dit bedoelde ik dus met m'n PB-reply van zojuist: ik had net een berichtje op Bokt gezet en werd er daarna alweer uitgeknikkerd! Niet uit Bokt zelf, maar de PC hield ermee op! Gelukkig doet-ie het weer!

Hackie schreef:

Shenavallie schreef:OPROEP***OPROEP
***OPROEP
***OPROEP
![]()
Ik zoek voor de laatste week van oktober iemand die (serieus) op Maisie wil passen, omdat ik dan een weekje met vakantie ga. Ik zoek een "volwassen" persoon (dus geen Penny-meisje) en iemand die graag veel aandacht en geduld voor een veulen heeft. Beetje poetsen, wandelen, in de paddock met anderen en UITMESTEN (dus aan het laatste zeker geen hekel heeft). Lijkt het iemand wat of weet je iemand die dit wel heel graag zou willen doen? Laat het me dan gauw weten (eventueel via PB)!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()