manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:59

GEFELICITEERD NEL EN WILCO!! Jeetje, ik lees bokt ff bij en zie ineens hele openbaringen van kinderkamers opknappen en dan ineens Neline én Voice allebei zwanger! Ben niet een beetje nieuwsgierig hoor, maareh zat het nu in de planning? Gezien de stukjes op jullie bruiloft zijn er vast meer mensen blij verrast met dit nieuws of niet? Hoe ver ben je nu Nel?
Jippie Anne: vakantie! Geniet er lekker van met je P op zak!
Wat een belevenissen Cis, nog even en je zit weer hier in Vlissingen, ben zo benieuwd naar je verhalen en vooral foto's!!
En van Thirz verwachten we na het weekend natuurlijk ook bergen foto's Knipoog Ik ga lekker slapen en morgen weer naar Nero en Boris, eens kijken hoe het ondertussen met die eerste gaat; hopen dat hij weer een beetje aan het opklimmen is uit zijn dipje. Trusten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 13:15

Citaat:
Jippie Anne: vakantie! Geniet er lekker van met je P op zak!

Denk niet dat ik daar veel moeite mee ga hebben Knipoog

Bianz schreef:
eens kijken hoe het ondertussen met die eerste gaat; hopen dat hij weer een beetje aan het opklimmen is uit zijn dipje.

Ach gut t arme paard.. en nou hoorde ik dat t weer een zielepootje is? Je treft t wel hè.. Eerst Nero ziekjes, dan jij kreupel en nu Nero weer, egt balen! Hopen dat t snel weer over is, kan je weer lekkr met hem aan de gang!
Ja ben ook erg benieuwd naar de foto's van Cis én van Thirz!
haha strax hele pagina's vol met alleen maar foto's Ja Ben dol op foto's! Hihi, geef mij en camera in mn handen en je hebt ineens bergen foto's!
* Denkt aan t Reelaer "fotograaf annemijn maakt foto's bij t leven"
en denkt vervolgens aan al die foto's die ik nog steeds niet in mn Reelaer plakboek geplakt heb.. Bloos Uhum, misschien deze vakantie op een regenachtige dag toch maar een keertje doen Vork

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:22

Er is een nieuw subforum, de Manege Huiskamer Lachen (MHK). Ik verplaats daar alle topics naar toe die aan over 1 bepaalde stal of manege Lachen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:12

Nou, hartstikke leuk, zo'n nieuw subforum Lachen

Ten eerste: Nel gefeleiciteerd!! Ook met Voice, kan bijna niet wachten om op kraamvisite te komen, bij jullie allebei Knipoog Wanneer is Voice uitgerekend? Kunnen jullie mooi samen van de kraamtijd genieten!
En Anne, jij gefeleiciteerd met de P, echt goed!!! Nu genieten van je vakantie, die heb je verdiend!

En ik ben weer lekker thuis!!!! Toch wel fijn hoor. Twee hele leuke (en vooral warme) weken gehad. Soms zat je op je paard en wisten we van gekheid niet meer wat we moesten doen tegen onze droge monden, de gekheid sloeg dan soms ook een beetje toe Gestoord Maar gelukkig waren er boeren die ons van onze dorst bevrijden! Toen we de 2e week langs onze leuke boer gingen rijden, zwaaide hij heel leuk naar ons, maar of tie me nou herkende......
En zoals jullie doorhebben, doet mijn computer het ook weer, dus kan ik bokt weer goed bijhouden. Msn staat er nog niet op, maar dat zullen we zo snel mogelijk regelen Knipoog

Ja, heb natuurlijk ook heeel veel foto's, van de 1e week zijn op Es dr toestel gemaakt, dus die moet ik nog opgestuurd krijgen. De 2e week staat geheel op mijn toestel, dus die zullen jullie snel te zien krijgen. Het zijn er zo'n 120, dus hebben jullie even Clown
Nu moet ik weer ff bijtanken, heb nog wat slaap in te halen en moet maandag weer aan het werk. En dinsdag weer sinds 2 weken op Nous rijden, ben jij erbij Kim om me te EHBO'en als er iets gebeurd?! Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:03

Thirz schreef:
En dinsdag weer sinds 2 weken op Nous rijden, ben jij erbij Kim om me te EHBO'en als er iets gebeurd?! Tong uitsteken

Tuurlijk! Op mijn telefoon toets ik alvast 112, heb een verbandtrommel in mijn hand (al geopend) en zal voor de zekerheid ook even de telefoonnummers van je ouders vragen Knipoog Je weet maar nooit....
Leuk dat je terug bent! Zo te horen heb je het erg leuk gehad (en heet). Ben wel erg benieuwd naar de foto's Ja

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:08

Hallo dames, hier dan weer een paar foto's.
Gister zijn we naar de keuring geweest en hebben hele goede resultaten behaald
1 hengstveulen 1e premie (was ook jeugdkampioen)
2 hengstveulens 2e premie
1 merrie veulen 3e premie
1 3jarige merrie 2e premie en ster (kampioen)
1 3 jarige merrie 3e premie
1 3 jarige hengst ster
we hadden nog 3 andere 3jarige hengsten, geen ster maar wel allemaal opgenomen in het stamboek.

Verder gaat alles goed, vandaag hebben we afscheidsdiner gemaakt voor de familie hier, hutspot en zuurkool, het was erg goed gelukt en ze vonden het heel erg leuk. Ik heb een leuk afscheidsverhaaltje gekregen met een paar foto's van mij erbij en een bronzen beeld van een fries.

Fijn dat je weer heelhuids thuis bent Thirz! En Annemijn, gefeliciteerd met je P! Lekker dat je Voice nu even in de achtertuin hebt Nel, hoef je tenminste niet op de scooter.

Nu de foto's:

Dit is mijn bus'je' Haha!
Afbeelding

Deze is voor de mensen die dachten dat Tjalling geen manen had:
Afbeelding

Wessel had een permanentje nadat zijn vlechten eruit gehaald waren Cool
Afbeelding

En dit is Nico, die ook in dat andere topic stond.
Afbeelding

Dit was op de keurig, met Felina en Ulbert, hij kreeg 2e premie
Afbeelding

En dit is mooie Jetske, zij is een stermerrie geworden....
Afbeelding

het is alleen nogal een hete tante....
Afbeelding

Nou dat was het even
Liefs Cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 19:13

haha leuk joh, staan we ineens hiero Ja Merkt t wel hoor, ik vind het hier veel gezelliger Tong uitsteken
*Gelukkig vind ik dit topic altijd via "Bekijk je eigen berichten", hoef ik niet zo te zoeken naar t topic.

Citaat:
het is alleen nogal een hete tante....

Cis en ik had je nog zo gezegd: laat die paarden dat stukje nou even lezen --> De Fries is vriendelijk, levendig maar mak!
Pfft, je zal maar ineens zo'n paard in je handen hebben : HOOOO!

Citaat:
Toen we de 2e week langs onze leuke boer gingen rijden, zwaaide hij heel leuk naar ons, maar of tie me nou herkende......

Heus wel Thirz, heus wel! Zeg heb je t toffe type ook nog op de foto gezet? ben wel benieuwd Knipoog Jammer dat je hem toen niet gesproken hebt, had je onze nieuwe uitgevonden tekst even kunnen proberen:
Hé, mag ik wat vragen: "heb je nog ziekenhuis series?"
en mag ik ook wat zeggen: "je hebt je lekkre kont broek aan"
"gaan we naar jouw huis?" Clown
Tja waarschijnlijk snappen nu alleen Marieke en Bianz het nog Haha! Gister hadden we er iig de grootste lol om Haha! We hadden gister bijna overal lol om eigenlijk Bloos
(even korte uitleg, al is dit waarschijnlijk een gevalletje: "je had er bij moeten zijn"
Gister liepen we naar de mambo's en toen kwamen we langs de Douglas: zin 1 en 3 & in de Mambo's was Sander mét goeie broek: zin 2 Tong uitsteken De complete tekst is medemogelijk gemaakt door het speciale frisse mixje van de Brooklyn en onze melige bui Clown )

En Thirz al een beetje uitgerust? Wel jammer dat je er gister nie bij was hoor... Maar volgende week ga je tog weer gezellie mee?! *best wel verplicht Schijnheilig * Tank je deze week gwoon lekkr bij en dan kan je er zaterdag tot 4 uur (als t tot die tijd gezellie is) tegen aan!
Top dat je computer het weer doet! OK dan! Braaf computertje! Enne die msn moet je idd maar snel regelen Ja *installeert nu op de beneden computer ook maar weer de msn* Heb zeeen van tijd, dus kom maar op met die 120 foto's + t wijkdag aantal

En Bianz hoe is t met je broodje kaas en je boterhammen afgelopen? Niet misselijk van geworden of op een andere manier last van gehad? Marieke had vanmorgen nog wel een beetje last van der broodje kroket Clown (Maar goed dat ik totaal geen zin had in eten toen.. Die bodem doet t um, das gwoon slecht! Knipoog ) Ondanks alles is de buitenrit nog redelijk goed verlopen, tog Marieke?
Ze ging met mij een buitenrit rijden bij Scheldestad, vanmorgen om 11 uur Haha! Nalex, bang van honden, was haar paardje en ik mocht op Bravour. Lekker gereden, niet al te veel gevaarlijke momenten en netjes heelhuids thuis gekomen Tong uitsteken Haha kwam vast door t gezonde glas Jus d'orange van vanmorgen Clown
iig Super begin van de vakantie zo met dit weekend Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-07-06 19:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:18

Pff mensen, vandaag weer druk gewerkt Boos!! Dus helaas al t mooie weer moeten missen... Morgen weer werken, maarja ik moet toch geld verdienen he?!
Vanaf 29 juli ga ik 8 dagen op vakantie naar Turkije, samen met Frans, en dat kost een hoop geld!
Dinsdag moet ik ringrijden, gelukkig is t maar van 16.00-20.00, dus niet zo lang!

Gave foto's Cis, en die manen, KWIJL!
Wanneer kom je weer terug naar Nederland dan?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 21:27

Nou Bar ben nie jaloers op je hoor, en ook niet op al die andere mensen die moeten werken in dit weer Dit is mij tog egt iets te warm. T enige wat net gaat is lekkr binnen zitten en vooral nix doen óf zwemmen in t koele water Tong uitsteken Deed vanmiddag even een poging tot in de zon zitten, maar das egt niet te doen!
En morgen wordt t nóg warmer.. Pfft, hoop dat jullie morgen allemaal een dagje vrij hebben of dat jullie anders een hele koele werkplek hebben.

mn pa is nou ook werken op de manege.. ben ik ook totaal niet jaloers op! *jan, die wil ook nog een keertje galopperen Clown *

Zeg Bar dinsdag moest je ringrijden.. das vandaag Ja Hoe ging t? was Shaar al braver dan de vorige keer met der bokken en vrolijkheid?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:36

Nou ik heb het echt helemaal gehad met het ringrijden. We moesten 20 beurten rijden, waarvan ik er 15 bokkend door de baan ben gegaan. En ze bokte ook echt zo gemeen, gewoon kop naar beneden en die kont flink omhoog. En daar zit je dan met in 1 hand een lans en in de andere hand je teugels, zonder zadel op je paard. Ik werd er dus niet echt vrolijk van....
Ze heeft me dr ook nog 1 keer afgemikt, waardoor ik nu best last van mn hand heb, dus toen heb ik dr serieus ook gewoon een trap gegeven, de paar beurten erna liep ze netjes en toen begon het weer.
Het is ook gewoon gevaarlijk, want aan de lans zit een scherpe punt!
Kortom, ik kan dr op dit moment wel in de gehaktmolen stoppen!
Owhja ik had nog 3 ringen te pakken tijdens de boksessies, maar op een gegeven moment ging ik niet meer met een lekker gevoel de baan in, want stel je voor dat je echt hard valt en iets breekt ofzo!
Vandaag wel de papieren voor mn startkaart binnen gekregen, dus die ga ik nog even invullen en dan ga ik naar bed, want ik heb echt hoofdpijn, tijdens een boksessie knakte ik nl heel hard mn nek!
Eerst bokte ze alleen uit vrolijkheid als ik de ring had gestoken, maar nu doet ze echt gemeen, dus ik stop er gewoon mee, de lol is er voor mij nu echt vanaf!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:45

hihihi........ik ben lekker ineens onverwachts vrij vandaag, heeeeeeerlijk, strakjes lekker met Thirz naar de Piet....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 15:32

Lekkr Mariek! Ja Enne nix onverwachts, dat kwam gwoon omdat ik hier thuis zat te hopen dat niemand hoefde te werken Schijnheilig Nou bij jou is t dan iig gelukt en bij Thirz blijkbaar ook Tong uitsteken
(Bianz? heeft t bij jou ook gewerkt?)
Plezier bij de Piet. Zal wel druk zijn... Maar ze hebben daar iig geen zand hè Marieke Knipoog Haha en zal je je dit keer ook een beetje beter insmeren? Clown

Hoe is t nou met je hoofd en je hand Bar? Ik gloof dat Shaar t ringrijden wel errug leuk vind dan! Maar op die manier wordt t wel steeds minder leuk voor jou... en idd je zit zonder zadel, hebt een zware scherpe lans in je hand snap dat je dan niet zo prettig zit op een bokkend paard. *stoute Shaar,foei!* Nou heeft ze voor straf geen eten gekregen zeker? Clown

Nou half 4.. dan denk ik dat ik me nou wel weer een keertje buiten kan wagen Cool Hoezo warm!
*Ik blij dat we 2 grote dakplantanen in onze tuin hebben, hoef ik tenminste nie steeds met een parasol te slepen als ik in de schaduw wil zitten Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:38

dag dames,
dat zijn niet zulke mooie berichten bar, over je stoute pony! Ik zal als ik terug ben eens even een ernstig gesprek met dr voeren, misschien kan ik dr op andere gedachten brengen Tong uitsteken
Ik ben net lekker naar het strand geweest, en nu zit ik even te relaxen. Gister heb ik hele gave foto's gemaakt van 1 van de trucpaarden die ligt, zit steigert etc, dus die ga ik er nu even opzetten dan kunnen jullie ze ook zien.
Oja, ik kom de 29ste terug. Dat is zaterdag over een week Haha!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:46

Wow, wat een manen heeft die fries zeg Wow!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:48

Ik ben ooit in m'n stage periode op manage Paardoes geweest, met clienten van Arduin Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:55

Pffff, wat een warmte he mensen, costa del Nederland hier!! Ik kwam vanmorgen uit de slaapdienst en kon vanmmiddag dus mooi vertoeven aan het water, helaas waren er heel veel onweersbeestjes, die het nodig vonden om ons te pesten Clown
Nog 4 dagen werken en dan ben ik 2 weekjes vrij (hopen dat er geen kinderen onverwachts naar huis komen) kan ik mooi verder bijkomen van kamp!

Nou, misschien ligt Shaar dr carriere niet in de ringrij-wedstrijden....je gaat gewoon knallen met de dressuur!! Enne Cis, sinds kort is Diesel van t Reelaer ook een showpaard, hij heeft zn kunsten mooi vertoont op de plattelandsfair, kijk:

Afbeelding

Best cool he Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:19

En hier ook een paar foto's van week 1:

Lesgeven op zondagavond in de nieuwe t-shirts, mooi kleurtje he!
Afbeelding

De buitenrit:
Afbeelding

In de kuilbak verstopt voor het dierengeluidenspel, je gaat er heeeerlijk van ruiken Clown
Afbeelding

Voor vertrek:
Afbeelding

Elisha met Destiny:
Afbeelding

Skelterrace!!!
Afbeelding

Ijsjes in Hellendoorn:
Afbeelding

In de zandkuil:
Afbeelding

Drole en Dropshot, t lijken wel broertjes he Knipoog
Afbeelding

Ook hier doe je 's ochtends gymnastiek!
Afbeelding

Es drukt nog even op het knopje......
Afbeelding

En dan zijn we weer op stal!
Afbeelding

Met de gewonnen taart!
Afbeelding

Van week 2 houden jullie ze nog toegoed! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 19:33

Gave foto's Thirz Ja En idd leuke kleur shirts; Lekkr vrolijk en fris (en tijdens de trektocht mét matchende sokken, zeer belangrijk!)
Nu ik die foto's zie, heb ik ook egt wel weer zin in een trektochtje...

Haha dat zweepje op de eerste foto thirz Haha! waar zijn je ruitjesbroek, rijlaarzen en sporen? Clown
en die buitenrit foto, dat stof Wow! Jakkie bah. Jij blij dat je lekkr voorop mocht rijden Knipoog

Destiny is wel een cool paardje zeg (mét zeiknat Anky dekje.) Op wie heeft Elisha de trektocht verder gereden? weer op Sjaan net als vorig jaar of op een ander paardje (heb al ff gespeurd maar ik kan haar zo gauw even niet vinden tussen de andere Jt-ers)
En de taart Go jij! Go jij! whieie dat betekend dat jou JT weer gewonnen had (én dat t eigen paardje-ponykamp meisje van vorig jaar wéér verslagen is Tong uitsteken) Was ze nog steeds zo lekkr eigenwijs en apart bezig? (zij ging tog vorig jaar in der pyama op de tafel dansen in t jeughonk? of bedenk ik dat nou net zelf Nagelbijten / Gniffelen )

ben benieuwd naar de foto's van week 2 Ja
Thirz schreef:
Nog 4 dagen werken en dan ben ik 2 weekjes vrij (hopen dat er geen kinderen onverwachts naar huis komen) kan ik mooi verder bijkomen van kamp!

Heus niet, die kids zijn gwoon allemaal heel braaf en hoeven dus niet voor straf naar huis gestuurd te worden. Ze worden niet ziek en der gebeurt verder ook helemaal niets waardoor ze terug zouden moeten komen Tong uitsteken *duim*
Ja die onweersbeestjes kriebelen altijd zo, beetje irritant. Maar t was vast wel lekkr koel daar aan t water, of viel dat tegen?
Dieseltje, hij is egt gaaf! *LOL* mooie foto en mooi kunstje! Heeeel goed Knipoog
ben benieuwd naar jouw truc-paardje-foto Cis

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:52

Het wordt wel een echte fotopagina zo (maar misschien krijg ik wel een nieuwe Haha!)
Hier zijn even snel de trucfoto's en nog een zeer charmante foto van mij met een van de jaarlinghengsten. Hij vindt het heerlijk om aan je oor te likken Vork vraag me niet waarom haha.
Ik ga nu gauw naar mijn bedje toe, want het is al behoorlijk laat voor mijn doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liefs Cis

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:05

Super gave foto's allemaal!
Cis, precies de dag dat jij terug komt, ga ik op vakantie Boos!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 16:50

Achjoh fotopagina, wat maakt t uit.. Vind het wel leuk al die foto's Ja
En wat een super gave fries Kwijl doet ie leuk al die trucjes! Dit paardje heeft blijkbaar wel de friezen handleiding gelezen *braaf Knipoog *

en die fries op de laatste foto, samen met jou.. wat een droppig hoofdje! Lovers die oortjes!
(haha thirz die zetten we ook op ons "hebbe" lijstje Clown ik bedoel een jaarling hengstje kan der ook nog wel bij, we zijn nu tog bezig! Vork )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:49

Leuke foto's Thirz..........Moet ik van je zeggen nu je naast me staat hahaha......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 18:55

Mariekje22 schreef:
Leuke foto's Thirz..........Moet ik van je zeggen nu je naast me staat hahaha......

Braaf Marieke *aai over de bol* Haha! (haha dat keek ik wel vroeger: Bobby's World Ja met Ome Ted en zijn "Aai over de bol tijd" kennen jullie dat? kwam altijd op FoxKids)
en speciaal voor Thirz: Mapletown -->
Afbeelding * Afbeelding
Patty en Bobby Tong uitsteken & Joop de wolf Clown
Tune:
Kom met me mee
dan gaan we er op uit
Met al m'n vriendjes
Ik ga nu vast vooruit
Schiet op, kom vlug,
je hoeft niet bang te zijn
Ook de zon doet mee
Hier in Maple Town

Afbeelding
Stemmen: Patty = Lucie de Lange (kan zo even niet vinden wie de stem van die quiz-assistente heeft ingesproken...)

Iedereen lekkr geslapen vannacht? Niemand nachtmerries gehad over moeilijke quiz vragen, een paar starende ogen (mét veels te veel knoopjes open) of slecht pratende roze cowboys? Clown
Bianz, nog heel thuis gekomen?
En Thirz vandaag tog nog goed koffers kunnen pakken voor de kids? Niets vergeten?

En de paardjes staan weer netjes op wei. Die kunnen nu lekkr 3 weken lang vakantie vieren Go jij! Go jij! Paardjes waren allemaal best braaf, geen ongelukken gebeurd en ook in de wei de paardjes eerst af kunnen zadelen zonder dat er al losgebroken pony's liepen te klieren.
Normaal gesproken is de zondag ploeg altijd de ploeg die de paarden Op gaat halen en dan heb je nog wel eens een paar lol broeken die liever vakantie blijven vieren. Worden er 10 paarden al netjes aan t begin van de wei opgezadeld, lopen er nog een aantal paarden tussen door te vliegen en te klieren... Niet egt handig! Maar daar hadden we dit jaar dus geen last van.
(Het eerste jaar dat ik paarden ging halen op de wei mocht ik op Poquita (of hoe je t ook schreef) en die was dus 1 van de leukerds die rondjes door de wei bleef crossen. Hadden we haar eindelijk te pakken, gaat ze ineens, met mn pa aan haar hoofdstel, op der achterbenen staan... "Neehoor Annemijn, ze doet niks. Hardstikke braaf" Ja vast, maar ondertussen tilt ze zo wel even je vader een centimeter of 15 van de grond Wow! Ze hadden wel een beetje gelijk hoor, onderweg was er niets meer aan de hand..)
Tja beetje jammer was wel dat we anders zijn gereden dan de andere jaren. We zijn dus niet langs Nous der stal gweest Thirz, dus ze heeft ook niet de groeten gekregen...

Maar.. Nu kan ik volgende week wel lekkr uitslapen na t stappen Ja (als er mensen zijn die gaan stappen zaterdag hè, in mn eentje vind ik tog niet zo grappig denk ik Nagelbijten / Gniffelen )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 17:26

Jeeeej, Mapletown! Als ze dat nou nog eens een keer herhalen of op dvd uitbrengen, zou het graag nog een keertje willen zien!! De kinderseries die nu op tv zijn vind ik allemaal veel minder leuk....of komt dat omdat ik nu al wat ouder ben? Vork

Nou, de kids zijn op vakantie hoor, t kostte wat moeite en verdriet, 1 was helemaal in tranen, die wilde niet meer en de rest was mega-hyper!! Dus als ze zich nou 2 weken goed gedragen, heb ik lekker vrij => Kan ik Nous eens goed beweging geven, want die dikke buik moet eraf Knipoog

Enne, natuurlijk wil ik volgende week dan stappen, ik kan ook lekker uitslapen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:03

Zijn ze mee met europa kinderhulp?