haha leuk joh, staan we ineens hiero
Merkt t wel hoor, ik vind het hier veel gezelliger
*Gelukkig vind ik dit topic altijd via "Bekijk je eigen berichten", hoef ik niet zo te zoeken naar t topic.
Citaat:
het is alleen nogal een hete tante....
Cis en ik had je nog zo gezegd: laat die paarden dat stukje nou even lezen --> De Fries is vriendelijk, levendig maar mak!
Pfft, je zal maar ineens zo'n paard in je handen hebben : HOOOO!
Citaat:
Toen we de 2e week langs onze leuke boer gingen rijden, zwaaide hij heel leuk naar ons, maar of tie me nou herkende......
Heus wel Thirz, heus wel! Zeg heb je t toffe type ook nog op de foto gezet? ben wel benieuwd
Jammer dat je hem toen niet gesproken hebt, had je onze nieuwe uitgevonden tekst even kunnen proberen:
Hé, mag ik wat vragen: "heb je nog ziekenhuis series?"
en mag ik ook wat zeggen: "je hebt je lekkre kont broek aan"
"gaan we naar jouw huis?"
Tja waarschijnlijk snappen nu alleen Marieke en Bianz het nog
Gister hadden we er iig de grootste lol om
We hadden gister bijna overal lol om eigenlijk
(even korte uitleg, al is dit waarschijnlijk een gevalletje: "je had er bij moeten zijn"
Gister liepen we naar de mambo's en toen kwamen we langs de Douglas: zin 1 en 3 & in de Mambo's was Sander mét goeie broek: zin 2
De complete tekst is medemogelijk gemaakt door het speciale frisse mixje van de Brooklyn en onze melige bui
)
En Thirz al een beetje uitgerust? Wel jammer dat je er gister nie bij was hoor... Maar volgende week ga je tog weer gezellie mee?! *best wel verplicht
* Tank je deze week gwoon lekkr bij en dan kan je er zaterdag tot 4 uur (als t tot die tijd gezellie is) tegen aan!
Top dat je computer het weer doet!
Braaf computertje! Enne die msn moet je idd maar snel regelen
*installeert nu op de beneden computer ook maar weer de msn* Heb zeeen van tijd, dus kom maar op met die 120 foto's + t wijkdag aantal
En Bianz hoe is t met je broodje kaas en je boterhammen afgelopen? Niet misselijk van geworden of op een andere manier last van gehad? Marieke had vanmorgen nog wel een beetje last van der broodje kroket
(Maar goed dat ik totaal geen zin had in eten toen.. Die bodem doet t um, das gwoon slecht!
) Ondanks alles is de buitenrit nog redelijk goed verlopen, tog Marieke?
Ze ging met mij een buitenrit rijden bij Scheldestad, vanmorgen om 11 uur
Nalex, bang van honden, was haar paardje en ik mocht op Bravour. Lekker gereden, niet al te veel gevaarlijke momenten en netjes heelhuids thuis gekomen
Haha kwam vast door t gezonde glas Jus d'orange van vanmorgen
iig Super begin van de vakantie zo met dit weekend
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-07-06 19:25, in het totaal 2 keer bewerkt