Maar kindertjes, ik ben gister bij Caitlin op stal wezen kijken voor een leasepaard! Mocht eerst rijden op een merrie van Jazz (uit de Astrade lijn geloof ik!), en die was wel heel gaaf. Eerst maar aan de longe gedaan, want dit was een paard en ik rijd op ijslanders dus.. Was wel even heel erg wennen in de bewegingen en in 't sturen maar wel heel leuk om te doen! Daarna nog even geruild en een wat kleinere een paar rondjes gereden.. Maar voelde dat wel gelijk in m'n spieren, paard rijden is toch heel anders dan een pony.. En nu ga ik waarschijnlijk aan de slag met een jonge pony, onder begeleiding natuurlijk! Eerst eventjes kijken of er een leuke is die bij mij past. Heel veel kennen alleen nog het longeren geloof ik dus ik ben erg benieuwd. Heb er wel zin in!
Jaaa op de Jazz zag je er zoooo mooi uit he! foto staat wel in het fok profiel van ing, moet je ffe opzoeke En daarna op Wireina, was ook mooi hoor, maar anders..
Donnastrade is al wel onder het zadel, maar mag dus ook verkocht worden.. BEN BENIEUWD
ik heb gereageerd op je topic ik zeg eerlijk, ik ben een brillenhater (en ik draag er wel één)
hoe is het verder met iedereen? die iq test kun je bij bnn op internet doen. ik had een iq van 93 ook niet zo best
_Caitlinnn
Geplaatst: 20-01-12 18:48
Uhmmm 93 is altijd al stukken beter dan 77 hoor loes ik val in de cat. LAAG ! weetje hoe slecht dat is hahaha!
Rudy heeft Ivy net gedaan, fijnfijn
En heb DE SET gevonden vanmiddag.. Roze pad met precies dezelfde mooie roze kleur peesbeschermers en kappen.. voor maar €67,50.. voor die set vond ik het relatief weinig..
maar de pad is te lang!!! Hij komt dan op haar kont!
Baal echt erg! heb nu gemailt wat de maten zijn van de ponymaat want er is geen cob
Anoniem
Geplaatst: 20-01-12 19:58
Ik wil dat pad ook, aanbieding is 2 voor 50,-.. Maar eerst maar een vast paardje. Cob maat hadden ze trouwens eerst wel Cait, zie ik op bokt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-12 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt
in de winkel zeggen ze dat het verschild per merk Het ene merk heeft alleen pony en full, en de ander shet, pony, cob, full... dus.. ach is niet anders...