Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wil nog met een beetje waardigheid langs jullie stal rijden 
En de les wordt steeds voller en voller (vandaag met 12) terwijl toen ik er begon we nog maar met 6 reden. Had amper ruimte om figuren te kunnen rijden.
Vooral als die mensen die dan pas net in de les rijden op leuke paarden als Vic en Patty etc. mogen.. Grom.
met scheren stond ie. gewoon te pitten
en als ik bij zn mond kwam ging ie het op eten :p iemand dacht dat ik hem gesedeerd had want hij stond met zn hoofd laag hangend te pitten :p
.
.
hijs weer helemaal bling!
maar daar heb ik ff geen tijd meer voor vandaag!
en daarna wat eten, spullen pakken, naar me broer auto switch doen, dan naar m'n kinddd!!!
even poetsen, spullen inladen, paard inladen en on my way to Biddinghuizen!!

en hoe m'n kind op vreemd terrein is! 
ghehe. nou spreek julllie vanavond chicks!! Kirsten_S schreef:Goedeavond!
Heb heerlijk buiten in me eentje gesprongen. Heel rustig galoptempo kruisjes gesprongen en bochten derin. Werd die goed los van ,heb zelf ook goed kunnen ontspannen en gewoon relaxt gereden. Oxertje nog gedaan, had hem iets te fanatiek omhoog gedaan, merkte ik toen ik erover ging hahah. Maar de oxer ging fijn, ga dat wat vaker oefenen om er met een ander gevoel weer over heen te kunnen.
Zoo dat was mijn verslagje haha!
Emmaa_ schreef:Dat is echt één van de dingen die ik het meest mis.. Op dagen als deze een bosritje maken ofzo, dat is toch heerlijk? Als de blaadjes al van de boom beginnen te vallen maar de zon nog steeds schijnt
Vond het ook érg jammer dat er geen paard meer over was voor Sandra, dinsdag was het ook zulk heerlijk weer! 
Emmaa_ schreef:Dat is echt één van de dingen die ik het meest mis.. Op dagen als deze een bosritje maken ofzo, dat is toch heerlijk? Als de blaadjes al van de boom beginnen te vallen maar de zon nog steeds schijnt

omg

verder was ie rete braaf