Wij (ik, Steph en Marlous) gaan in week 6 een week op t rono zitten in een blokhut en dan 5x paarden huren die week! Maar we zijn maar met ze 3en, dus dan heb je niet mega veel keus qua paarden...
Oh ik lees net dat het paard van iemand die ik ken van de paardenhouderij overleden is, ze heeft hem moeten laten inslapen vanwege ataxie. Was een super mooie bonte hengst, hij is maar 2 geworden....moest wel even een traantje wegpinken...
Jazeker leuk! Beetje voorkeur voor bepaald paardje?
_Linn_
Geplaatst: 27-07-11 20:22
Jah ik hou van de wat drukkere, jongere paarden. Maar dat is niet zo verstandig om mee te nemen in maar een groepje van 3, dus daar reken ik ook niet op. Ik zou graag weer een keer op Wolinka willen rijden, maar die wil wel eens echt gel doen, dus dan is het gewoon niet verstandig om haar mee te nemen.
Nou ik zou toch graag een paard met een naam willen hebben hoor hahaha xD!
Leuk zeg al die nieuwe paarden!!
_Linn_
Geplaatst: 27-07-11 20:32
Fujita_Amor schreef:
Ja maar niet dat je echt een voorkeur heb voor een paard met een naam.
Jah nouja Wolinka dus. En zou graag Twoface nog een x uit willen proberen. En vind Ster ook wel weer een x leuk, en Daisy was ook leuk. En ook zou ik wel weer een keer op Berend willen En zo zijn er nog wel wat.... het lijkt me ook echt leuk om een nieuwe mee te krijgen, maar die kans acht ik ienieminie....
Twoface lijkt me ook leuk. Ster heb ik 1x mee gemaakt en toen zat er iemand op die gewoon niet kon rijden. en het was zeg maar zo'n meeting van hps (weet niet of je dat kent xD) en dan mocht je ook vrienden mee nemen. Maar ze moesten rij ervaring hebben en niet bang zijn... Maar goed toen begon ster dus beetje vervelend te doen. En toen lag ze eraf en kon ze bijna niet ademhalen Daisy heb ik ook mee gemaakt n toen was 1e keer weer lopen na de winter Men dat beest begon ineens te bokken en steigeren uit het niets. Zoë was ook mee en die schoot ineens in rengalop op een gewoon pad. Doenja zat ik op begon ook uit het niets te bokken... gosh En berend heb ik ook eens mee gehad. Niet voor mezelf en die was heel dik toen
Berend is altijd dik Hij was me eerste kamppaard in 2006 Het is gewoon een leuke, lieve, lompe goedzak. En omdat het me eerste kamppaard was, lijkt hij me ook wel weer een x leuk! Ik zat ook een x met een meeting op Daisy, ik ga bijna overal wel op en Daisy had die dag ervoor weer iemand eraf gemieterd, dus Henk wilde haar graag mee hebben bij ons. Maar ze deed geen drol Wolinka is soms wel gek ja, maar daar hou ik wel van Ze schrikt altijd van trekkers haha Doenja lijkt me idd ook nog wel leuk!
Wij zijn weer eens voor de verandering titanic aan het kijken
Ik had vorig jaar ook een keer classic mee die had nog niet meegelopen en henk was bang dat ze gek zou doen, ze was alleen behoorlijk druk meer niet..
_Linn_
Geplaatst: 27-07-11 20:44
Fujita_Amor schreef:
Wanneer was die meeting toen je op Daisy zat?
17 April En wanneer naar voren voor Puck.....uhmm nou gek is ze niet echt, ze is wel snel dus iig niet bij een rustig paard....denk gewoon blijven staan...
Ik hou van de wat relaxtere paarden(josha marije enzo ) Hoewel ik een paar jaar geleden ponykamp op Kinky reed en die ook echt super vond. Maar nou toch liever wat rustiger .
Nou Josha was bij mij anders niet zo relaxed xD Echt vet dribbelen enzo En Marije is echt lief! Maar als je goed vooraan rijd dan heb je een racer
_Linn_
Geplaatst: 27-07-11 20:54
Citaat:
Ja daisy die begon ineens echt fiets raar te doen. Echt bokken, springen, steigeren...
Ja daarom ging ik er dus op, omdat ze dus schijnbaar wat gek deed....maar ze had toen die ochtend ook al gelopen en volgens mij ook diegene eraf gegooid en bij mij deed ze echt helemaal niks