Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:24

Wat fijn dat het zo goed gaat met Esmee. Ben benieuwd naar hoe het met Vien gaat!

Ook fijn dat het goed gaat met Maestro.

Morgen horen we weer meer over Daily, ben benieuwd!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:14

Jeej. Het gaat gelukkig weer wat beter met Daily :). De drain blijft voorlopig nog wel even zitten en ze moet nog gespoeld worden maar de arts is positief. We kijken nog even aan wanneer ze naar huis kan. Hopelijk blijft het zo gaan in ieder geval!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:36

Dat klinkt positief Elize!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:50

Dat is nog eens goed nieuws

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:59

Ja :)

Word ondertussen beetje gek hier, heb vorige week van iemand iets gekocht hier op bokt. Zou meteen verstuurd worden maar dat werd toen vrijdag, prima kan gebeuren, ze zou het laten weten wanneer het verstuurd werd: daarna niets meer gehoord. Dus nog maar even pb gestuurd hoe het er mee stond. Deze is vanmiddag gelezen maar nog niets gehoord. Net maar weer pb gestuurd, hopelijk krijg ik daar een reactie op.. *zucht*

Gelukkig heb ik het niet zo erg nog, als je dit leest: [VVDD] verleasen/verkopen.. daar gaat je vertrouwen...
Maar het blijft gewoon af en toe balen hoe mensen met andere mensen omgaan. Nou is dat met koop/ verkoop op internet wel wat te verwachten (vandaar dat ik tegenwoordig lijstje bij houd in mijn profiel qua verkopen/kopen, wie weet hebben anderen d'r iets aan..), maar dit slaat wel weer alles.. Bah!'

Edit: had dagen even verkeerd, is gelukkig iets minder lang dan ik in mijn hoofd had, maar nog steeds irritant

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:10

Balen is dat, heb ik vorig jaar gehad met iemand met een internetshop die hier op Bokt adverteert, hoop gezeur, en uiteindelijk met wat (veel) druk erop na een maand of 4 mijn geld terug gekregen....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:19

Heb het een tijdje geleden ook gehad met een webshop. Had een uitrijdeken besteld; kreeg ik andere maat. Bleek dat ze de goede maat niet meer hadden. Kon op eigen kosten terugsturen en andere deken uitkiezen.. dit heeft toen een maand geduurd, tot ik weer reactie kreeg waar ik iets mee kon, alleen hadden ze nog maar één deken die wel (net aan) paste. Was veel goedkoper, zou dan als vergoeding een paar sokken krijgen. Heb uiteindelijk een halster gevraagd, want heb sokken zat. Alleen totaalbedrag was dus nog lager dan mijn deken en verzendkosten, maar mooi dat ik het restbedrag niet meer gezien heb... Anderhalve maand verder dus een deken ontvangen. Op zich redelijk opgelost, maar zó vervelend.

En ook nog met een andere bokker, na een week was nog niets verzonden. Vind ik gewoon niet kunnen, helemaal als vantevoren afgesproken wordt dat verzending direct plaatsvindt. Kijk, als je nou erbij zegt dat het even kan duren, kan ik beslissen of ik dat wil, maar dan vóórdat ik betaal. Kreeg gelukkig zonder gezeur mijn geld terug, dat wel.

Eigenlijk zou er een optie moeten zijn zoals bij Ebay, waarin je de ervaringen met een verkoper kan beoordelen, volgens mij zou dat een hoop ellende besparen, maar ja, bokt is niet gericht op verkoop, dus daar willen ze niet aan.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 06:46

Vervelende dingen zijn dat maar ik zou de naam van de betreffende bokker dan gewoon open en bloot op bokt neer zetten en dan weten andere dat ze daar in ieder geval niets meer van hoeven te kopen. Probleem opgelost toch?

Goedemorgen trouwens op deze winderige dag

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:34

Ik geef haar nog even de kans om iets van zich te laten horen :) In principe zou ze met DHL verzonden kunnen hebben en dat duurt altijd wat langer. Hopelijk laat ze snel iets van zich horen in ieder geval!

Het is weer lekker aan de waai vandaag inderdaad! Bahbah.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:25

Maar op de waai na verder heel goed weer! Heb me lekker heel de dag vermaakt op stal, paardjes lekker buiten gehad, Esmee nog even laten rennen in de longeerbak, wat kan dat ding toch lopen :~ ! En Yes los in de longeerbak balkjes laten draven, ging al een stuk beter als de vorige keer, toen dacht ze dat die dingen kleine dravertjes aten, nu had ze er wel lol in geloof ik.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:31

Haha, die Yess, balkjeskabouters zeker?

Gaan er nog meer mensen naar lichtjesavond? Ga zo maar even kijken, vriendinnetje treedt op met haar koor, ben benieuwd!'

En eindelijk weer wat gehoord van de verkoopster: ze gaat mijn pakketje morgen weg brengen :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:34

ElizeVdS schreef:
Haha, die Yess, balkjeskabouters zeker?

Gaan er nog meer mensen naar lichtjesavond? Ga zo maar even kijken, vriendinnetje treedt op met haar koor, ben benieuwd!'

En eindelijk weer wat gehoord van de verkoopster: ze gaat mijn pakketje morgen weg brengen :)

Alweer :+ ?

Ik ga denk ik niet naar lichtjesavond, heb geen zin meer om de deur uit te gaan met dit weer, heb heel de dag al op stal rondgehangen...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:59

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Jolan is vrij zondag, dus we gaan lekker gezellig samen naar Vientje, en met haar het bos in voor foto's! Hopelijk werkt het weer een beetje mee, maar de voorspellingen zijn niet zo heel slecht...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:16

Laatste keer in het bos daar op Vien, januari 2009, negen maanden drachtig van Esmee:
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:43

Het is daar volgens mij wel heel fijn buitenrijden Fiek! Lekkere dikke Vien haha...

Ireen en ik hadden in Kootwijk ook zo'n mooie omgeving. Volgend jaar gaan we naar Vaassen, dat lijkt me ook heel mooi! :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:11

ow naar Vaassen ja? waar? super mooi daar, vooral als je 5 uur op je pard heb gezetten op 1 dag... pffff

als alles een beetje meezit met chef gaan louise en ik met onze paardjes naar Leersum :)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:40

Goedemorgen

@Fieke: ik had een schattige foto gister van een slapende Esmee, wilde em doorsturen per telefoon maar dat ging niet zo....
K laat em je vanavond wel zien :)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 09:02

nou het process amigo deken is in gang gezet. hoop op een snel en passende oplossing want dit werkt niet zo :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 09:25

Watskebeurt?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 09:31

me deken zit aan de voorkant niet goed. dus ik dacht laat ik maar even vragen hoe of wat qua garantie.
hij slaat elke keer dubbel en daardoor is dus 1 van de 2 metalen sluitingen al verbogen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 09:32

Ooh handig, mijnes ligt ook niet zo als die andere. Deze heeft nogal de neiging tot scheefzakken en lijkt wel of ie wijder is en lager sluit op de hals.....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:06

nou dat heb ik dus ook. lijkt wel of de sluiting hoger zit waardoor er boven weinig stof overblijft. ook zit de vulling aan die kant niet helemaal goed. kan zijn omdat het nieuwe modellen zijn dat ze niet goed getest zijn? zijn wij zeker de proefkonijnen? haha

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:21

Nou ik heb wel de nieuwe versie zeg maar...Daarom duurde het zolang voor ik de mijnes had, die moest nog gemaakt worden. Jij hebt em dan wrs. uit de "oude" voorraad denk ik.
Mijnes valt juist ruimer om de hals en is lager en sluit niet zo hoog op de hals dan mn deken van vorig jaar.
Stof genoeg over bij mijn deken, maar hij ligt toch anders dan mn 250grams.....
Misschien topic openen of meer mensen dat hebben?
Laat es zien vanavond bij jou deken...

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:28

Ik dus ook ik heb de nieuwe amigo versie ( bravo ) met liner system en ze zijn nu dikker ipv 200 nu 250.
met me lite en me 350 grams heb ik hier dus geen last van? dat zijn de oudere versies..... dus?
ja is goed, moet je me maar ff aan helpen herrineren als je me ziet.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:34

Dan zouden toch meer mensen er last van moeten hebben....
De lite van de "oude" versie valt idd hetzelfde als de medium die ik heb.