ja maar bij ons mogen ze m bij centraal examen niet meer maken, en ben je dus gezakt.. maar sommige leraren durfen gewoon niet te zeggen dat ze m niet mogen maken..
sommige leraren zijn zoo dom he! bij SE herkansing liep de laraar gewoon t lokaal uit! dus iedereen overleggen enzo..
wij hebben een keer gehad dat onze leraar (tevens schoollleider afdeling vwo-bovenbouw) ons vergeten was... kwam ie na 40 minuten(we hebben 70 min. rooster) ohjah jullie hadden les van mij he?? Toen zaten wij al aan scheikunde (wat we daarna hadden) te werken zodat we daar eerder weg konden... heeft ie ons ook maar gewoon laten doen... En toen bij scheikunde hoefde we alleen maar even de uitleg te blijven en daarna mogten we gaan Was wel chill
Ik ga zo ook slapen morgen om 08.20u dr uit tot 14.20u les en daarna verslagen maken enzo aangezien dat eindelijk weer kan omdat de computer gemaakt is
maandag is echt zooon rot dag eerst voor 2 uurtjes naar school geweest, waarin we helemaal niks gedaan hebben. nu voor 2uurtjes naar huis en dan nog 2uur economie, waar we ook niks doen.. en nask, het enige waarvoor ik eigenlijk naar school ga valt uit.. nu moet ik nog vet veel thuis gaan doen..
en vanmiddag/avond naar de dierenarts met de kat want die eet bijna niet meer we waren er 2 week geleden ook al mee heen geweest, en toen zeiden ze dat het een maag zweertje was. medicijnen gekregen, maar het heeft helemaal niet geholpen..
dus zometeen nog maar een keertje, want ze is best wel dun geworden..
Aah zielig Lucy! Ik heb zo 2 uurtjes computer, moeten we de eindtoets van powerpoint maken, dus een powerpoint in elkaar flansen. En daarna ehbo praktijk, verbanden aanleggen en dan uit.
Ik had informatica PW vandaag had gewoon een 8.8 En duits SO ging wel goed, Moet nu toch maar eens hard gaan nadenken wat ik nou als tweede keuzevak wil;.. heb gene flauw idee misschien ga ik toch wel voor duits...
@ lucy paar blz terug Echt heel banketstaaf van cdie boer richard!
_Lucy
Geplaatst: 24-01-11 18:05
mijn oma is overleden. het is echt zo'n raar gevoel. we wisten al wel een tijd dat het snel zou gebeuren, want ze at en dronk al een tijd bijna niks meer. maar toch is het dan heel raar als er opeens iemand belt en zegt dat ze overleden is.