collendoorn schreef:maris en het jaar is nog niet eens afgeloppenhaha
welke week is week 5? ik ga vanaf 10 aug op vakantie! Anders is dat miss wel ff leuk
Week 5 is 31 juli t/m 7 augustus

Mooi dat het leuk was, meiden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mocht kiezen uit een heel braaf paard, en een paard die nogal spoken ziet en dan ooknog wel is op de achterbenen wil, EN WIE KOOS IK 
met uploaden deed hij raar dus maar even een album, sommige zijn een beetje raar. 

MEER MEER MEER
britt joen en heidi zijn nu aan het zwemmen in het heeeele koude rono water xD en sim en ik liggen te chillen op bed. gisteren heb ik op de allerleukste Leize gereden blijf haar zo leuk vinde! heidi op marije, sim op oniell britt op pepsi en joen op duke
Ze is inderdaad wel moeilijk te pakken in de wei, daarom stond ze ook in het achterste land waar we de paarden telkens het land uit joegen en dan pakte in de uitloop en zelfs toen liep ze soms nog weg. De eerste 2 dagen heb ik er ook 20 minuten achteraan gelopen en toen had ik der eindelijk! Ze maakt er echt een spelletje van want ze gaat rondjes om je heen rennen, gelukkig heb ik tijdens het rijden geen rare bokken gehad of iets.. Ben er wel af gevallen maar dat kwam door een tak.
Die hing iets te laag voor grote Naomi.