What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:29

Hidihi :wave:

Mooie paastakken Nicole :j .

Groeien er ook euries aan? :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:30

Shenavallie schreef:
Hoe, wat, wanneer en waar? ;)

Dank je :D .het is bij ons gewoon op stal.Hoe laat weten we nog niet.Staat er nog niet op

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:31

LIQUITA schreef:

Ik geef ze zilverwater te drinken _O- _O- hopelijk groeien er dan zilverenblaadjes aan ;)
Dank je ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:31

Tytje schreef:
Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor :o .

Is het die stal geworden waar ik een link van had geplaatst? Leuk hoor, ben wel erg benieuwd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:31

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:
Is ook tegen eczeem Ate.

dan wil ik als jij gemaakt heb wel een beetje van je overnemen kan ik uit proberen ik ga er toch niet van bling blingen he ?

moet je nog oppassen waar je je gaat wassen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:32

Nicole1995 schreef:
Mijn creatie van vanmiddag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat ziet er super gezellig uit! *\o/* Kom maar op met het voorjaar!!!! De echte dan he, want die nieuwe theorieën over dat het al aan de gang is zeggen me niets :+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:32

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Ik geef ze zilverwater te drinken _O- _O- hopelijk groeien er dan zilverenblaadjes aan ;)
Dank je ;)

Whahaha...en die blaadjes brengen weer euries op +:)+ +:)+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:33

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Ik ga een hele leuke voorjaarstak/paastak maken heb allemaal spulletjes gekocht/verzameld.Heb er echt zin in,ff decoën.
Tot later,en me zilverwater maken.Mocht je geinterreseerd zijn,google maar en ik wil wel wat voor je maken.Voor mens en dier en zelfs voor planten.

Helpt het ook tegen zomereczeem c.q. extreme jeuk bij paarden? *D

Yes,kijk maar op de link.Allergië,eczeem.Link had ik pagina hiervoor gezet.Maar komt ie .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:33

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:
@Ate,hahahha.Ik ben er nu mee bezig.Had net mijn oma aan de telefoon en die hebben een liter besteld.

ik heof geen liter hoor ;) zulke grote oren heb ik toch niet ? een klein flesje om te proberen :9

zit hier lekker hardop te lachen (had ik even nodig)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:34

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:34

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Hoe, wat, wanneer en waar? ;)

Dank je :D .het is bij ons gewoon op stal.Hoe laat weten we nog niet.Staat er nog niet op

Dan hoor ik het wel! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:35

Nicole1995 schreef:
Ik heb wel een flesje,ik moet alleen nog koffiefilters hebben koop ik morgen even ik heb senseo dus die had ik niet.Dan neem ik een flesje voor je mee.

welke maat filters heb je nodig, heb nog 3 doosjes van die kleine filters liggen voor zo;n duo apparaat, apparaat is gesneuveld, filters heb ik nog goed op voorraad. (gebruik ze oa bij het boren, scheelt een hoop rotzooi)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:37

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:37

Nicole1995 schreef:
Afbeelding

wat gaaf zeg, wil ik ook, hou wel van experimenteren

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:39

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Zo ik heb mijn startsetje binnen om zilverwater te maken,van een andere bokker gelezen en mee gemaild.
In de winkel kost het handen vol geld kant en klaar,dus ik op een liter Tendo gedemineraliseerd water af in de drogist bij ons bij de AH.Kost 1.09 koopje. ;)
Ze vroegen voor de nieuwsgierigheid wat ik er mee ging doen dus vertelde ik het ze.Ja,ze kende het en ook de hele goede werking voor inwendig en uitwendig gebruik. Nou dat verkochten ze ook hoor *D .
Flesje van 500ml 15 euro nou mooi NOT.hahahahha.Ik vertelde dat ik het zelf ging maken via internet een set gekocht incl,beschrijving enz.hun monden vielen open van verbazing dat ik dan lekker zoheel veel goedkoper uit was.Ze werden helemaal enthousiast gingen spitten in de computer voor me over jerrycan werk.Nou ik ga eerst ff uitwendig aan de gang met het spul,en dan doe ik het door het voer dan maak ik er inwendig sterker zodat ze de bacteriën te lijf kan gaan die na het zweten haar haarzakjes beschadigen en ze kale plekken krijgt vaak op haar rug en voorhoofd :D Heb al helemaal uitgeplozen hoe en wat.Dus die jerrycan word wel interresant.
Super voor wondjes ,wonden en allegiën,en +:)+ weet ik allemaal niet wat.

wat voor een jerrycan heb je nodig....

Als ik daar 25 liter wilde bestellen moest ik een jerrycan borg betalen bij de drogist.Dat is niet zo heel erg.Had me husby net aan de foon en die hebben dat water wat het moet zijn ook bij ADM.hij kijkt ff anders neemt hij het mee,kijk goedkoper kan het dan helemaal niet.Had net zelf op een kloofje gesmeerd in je vinger op een watje pleister er om heen 2 uurtjes laten zitten,volet zacht en en doet geen zeer meer,Bij Lars op zijn neus gedept die had een krab op zijn neus.Ga het overal ff op uit proberen.Ga morgen de neuroloog bellen om te vragen of ik het inwendig mag gebruiken voor hoofdpijn enz.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:40

Ik heb vandaag een onverwachts kadootje van Erik gekregen (is tevens ook voor hem zelf). Een massage douche, kan niet wachten tot ie aangesloten is.

Lijkt een beetje hierop

Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:41

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:41

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Ik heb wel een flesje,ik moet alleen nog koffiefilters hebben koop ik morgen even ik heb senseo dus die had ik niet.Dan neem ik een flesje voor je mee.

welke maat filters heb je nodig, heb nog 3 doosjes van die kleine filters liggen voor zo;n duo apparaat, apparaat is gesneuveld, filters heb ik nog goed op voorraad. (gebruik ze oa bij het boren, scheelt een hoop rotzooi)

Dat maakt niet zoveel uit.Het is als het klaar is dat er van een staafje wat roet in kan vallen en dan filter je het even door een koffiefilter.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:42

Nicole1995 schreef:
Mijn creatie van vanmiddag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gezellig! Zijn het amandelbloesem takken die je hebt gebruikt?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:43

Nicole1995 schreef:
Als ik daar 25 liter wilde bestellen moest ik een jerrycan borg betalen bij de drogist.Dat is niet zo heel erg.Had me husby net aan de foon en die hebben dat water wat het moet zijn ook bij ADM.hij kijkt ff anders neemt hij het mee,kijk goedkoper kan het dan helemaal niet.Had net zelf op een kloofje gesmeerd in je vinger op een watje pleister er om heen 2 uurtjes laten zitten,volet zacht en en doet geen zeer meer,Bij Lars op zijn neus gedept die had een krab op zijn neus.Ga het overal ff op uit proberen.Ga morgen de neuroloog bellen om te vragen of ik het inwendig mag gebruiken voor hoofdpijn enz.

TOPPE...misschien ook een wondermiddeltje tegen koortsuitslag???

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:44

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Afbeelding

wat gaaf zeg, wil ik ook, hou wel van experimenteren

Lache he,Lars helemaal nieuwsgierig die wilde de plus en min aansluiten.Dus dat werd de handyman ;) Je ziet het dat er van 1 staafje vanaf komt als het bezig is.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:44

winnitou schreef:
ATE schreef:
ik heb net belasting ingevuld

ik heb voor een deel al ingevuld, nu de rest nog, eerst maar weer eens zin maken
ATE schreef:
ooh het was makkelijk hoor meer als de helft was al ingevuld door de belasting ;)

daarom gaat het ook zo lekker snel, maar wel even controleren hoor!
Laatst bijgewerkt door winnitou op 08-03-10 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:45

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

TOPPE...misschien ook een wondermiddeltje tegen koortsuitslag???

Heb je al gekeken bij de tips waarvoor,staat ook bij dat dit slechts een greep is dus is nog voor meer goed.

Shenavallie

LIQUITA schreef:
Ik heb vandaag een onverwachts kadootje van Erik gekregen (is tevens ook voor hem zelf). Een massage douche, kan niet wachten tot ie aangesloten is.

Lijkt een beetje hierop

Afbeelding

Mijn ouders hebben er ook een en Wesley is er - als hij er logeert - niet onder vandaan te slaan! Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel erg luxe!!!! :D

Nicole1995