annemieke_88 schreef:Oke ja dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar marianne poetst Lovis nog wel vanmiddagDus dan komt het goed. Dekje voor Bo ligt in mijn kast. Verder vind je het wel
Ja komt goed! uw paard zal klaar staan mevrouw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annemieke_88 schreef:Oke ja dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar marianne poetst Lovis nog wel vanmiddagDus dan komt het goed. Dekje voor Bo ligt in mijn kast. Verder vind je het wel
annemieke_88 schreef:Hahaha, nou je bied het zelf aanEn gelukkig doe ik het ook voor jou als jij voor het springen aan het opbouwen ben!!
Ja het zat nog aan mijn zadel en had geen zin om het op te hangen. Ja met slof graag
annemieke_88 schreef:Bo was trouwens van de week los door de stal rondjes aan het draven. Ze had zich los gemaakt met het poetsen en toen dacht ze, laat ik eens zelf alvast wandelen.
lovefi schreef:annemieke_88 schreef:Bo was trouwens van de week los door de stal rondjes aan het draven. Ze had zich los gemaakt met het poetsen en toen dacht ze, laat ik eens zelf alvast wandelen.
Your horse is crazyhad je dat verhaal van fi al gehoord
dat die snachts de hele stal doorwas gelopen omdat we de deur niet goed dicht hadden gedaan xD ?? Bo is vast al waaaarmgestapt als je der bent