Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Dus hij stuurde terug : Hey mooierd, ik mis jouw ook, ik mis jouw altijd al ! See you soon xxxxxxxx.
lief maar geen geslijm ! Pebbs schreef:Ik heb heeeele lieve dingen voorbij zien komen !!!
Ik heb zo ook m'n lieve dingen alleen ik ga niet met die jongen ofzo. heb hem al een tijd niet gezien maar toen we mekaar leerden kennen 3 jaar geleden waren we vet verliefd op mekaar maar op de een of andere manier niets geworden. Heb tot op de dag van vandaag toch altijd nog een zwak voor hem gehad.
Hijs niet super knap maar hij heeft gewoon iets en hij is super lief.
Had hem vanuit parijs gesmst dat ik hem miste en dat ik eigenlijk daar met hem had moeten staan ! ( geloof me, als je in parijs rondloopt voel je gewoon die liefde, dus je moet daar eigenlijk gewoon heen met je vriendje en niet met je ouders) Dus hij stuurde terug : Hey mooierd, ik mis jouw ook, ik mis jouw altijd al ! See you soon xxxxxxxx.
Met zulke dingen ben ik alweer gelukkiglief maar geen geslijm !
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Ik heb heeeele lieve dingen voorbij zien komen !!!
Ik heb zo ook m'n lieve dingen alleen ik ga niet met die jongen ofzo. heb hem al een tijd niet gezien maar toen we mekaar leerden kennen 3 jaar geleden waren we vet verliefd op mekaar maar op de een of andere manier niets geworden. Heb tot op de dag van vandaag toch altijd nog een zwak voor hem gehad.
Hijs niet super knap maar hij heeft gewoon iets en hij is super lief.
Had hem vanuit parijs gesmst dat ik hem miste en dat ik eigenlijk daar met hem had moeten staan ! ( geloof me, als je in parijs rondloopt voel je gewoon die liefde, dus je moet daar eigenlijk gewoon heen met je vriendje en niet met je ouders) Dus hij stuurde terug : Hey mooierd, ik mis jouw ook, ik mis jouw altijd al ! See you soon xxxxxxxx.
Met zulke dingen ben ik alweer gelukkiglief maar geen geslijm !
Mooie kans om het op te pakken dus!!
Hij gaat ws binnenkort op zichzelf wonen en hij vroeg of ik dan bij hem kwam logeren !

Kirsten_D schreef:Dus gewoon een keer scheit hebben, lekker een risico nemen! Wat heb je te verliezen? Als je niks doet dan verlies je het juist.
Het klinkt natuurlijk makkelijker dan gedaan, maar je moet lekker aan jezelf denken. Gewoon even scheiten hebben aan wat hij denkt..
Gooi je haren loos en doe gek..

beetje schande misschien, maar moet ik daar ook schijt aan hebben dan ?
Pebbs schreef:maar ik ben ook altijd bang dat ik niet kan zoenenbeetje schande misschien, maar moet ik daar ook schijt aan hebben dan ?
tja dan was ik wel verbijsterd, zulke dingen krijg je volgens mij niet snel naar je toe geslingerd.. Pebbs schreef:Kirsten_D schreef:Dus gewoon een keer scheit hebben, lekker een risico nemen! Wat heb je te verliezen? Als je niks doet dan verlies je het juist.
Het klinkt natuurlijk makkelijker dan gedaan, maar je moet lekker aan jezelf denken. Gewoon even scheiten hebben aan wat hij denkt..
Gooi je haren loos en doe gek..
Daar zeg je me wat ! Daar heb je eigenlijk wel gelijk in !
Ik benoem jouw tot de raadgeefster van bokt !
Kirsten_D schreef:Muts..
Stuur dan iets van: Dan moeten we snel maar eens gaan daten.

xx
nog wat aan het doen? 
HIHI
Melanie_B schreef:Hmm.. ja maar ik ben -net zoals jou- altijd een beetje bangig over het feit of het wel een goede
jongen is
maar daar blijft het vaak dan ook bij
dan moet hij met de volgende stap komen voordat ik weer kom, maar hun komen dan nooit, dus dan is het bij mij al gauw zoiets van. naja dat wordt toch niets....