meelen schreef:Nou, suc6 alvast.Zal vast wel goed gaan.Heej je bent er nog wel, bij mij sta je offline. THANKSSSSSS!
eb net ff gelezen dat je toch nog ff achter ate zijn mooie billen wil nou in het bos kunnen we altijd ff wisselen en kijken wat hij doet toch?
meelen schreef:Wanneer gaat de klok eigenlijk een uur terug?Das een goeie...geen idee eigenlijk. Niet het laatste weekend van september toch??? Dan zouden we wel een uur langer in Wolfheze hebben .
ATE schreef:eb net ff gelezen dat je toch nog ff achter ate zijn mooie billen wil nou in het bos kunnen we altijd ff wisselen en kijken wat hij doet toch?Ja...dat is ook zo. In het bos vind ik het ook wel minder eng............................denk ik .
LIQUITA schreef:meelen schreef:Wanneer gaat de klok eigenlijk een uur terug?Das een goeie...geen idee eigenlijk. Niet het laatste weekend van september toch??? Dan zouden we wel een uur langer in Wolfheze hebben .Dat gaat dan helaas jullie neus voorbij.
ATE schreef:meelen schreef:Heb het al gevonden.............25 oktoberop linda haar verjaardagIs ze een uur langer jarig
meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.wie is dat ? zo n schreeuwer?
LIQUITA schreef:ATE schreef:op linda haar verjaardagIs ze een uur langer jarig [/quote]hahahahhah ja das waar
meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.LEUK!!!! Heb je dat online gadaan?
ATE schreef:meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.wie is dat ? zo n schreeuwer?Nee geen schreeuwer hoor (vind ik) en ontzettend lachen
ATE schreef:meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.wie is dat ? zo n schreeuwer?He Meisje!!!!!!
LIQUITA schreef:meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.LEUK!!!! Heb je dat online gadaan?
ATE schreef:meelen schreef:Heb vanavond kaartjes gekocht voor Najib Amhali.Is pas in December hoor.wie is dat ? zo n schreeuwer?Ga jij maar ff lachen Johttp://www.najibamhali.nl/thebestof/