Mireille1970 schreef:Buut meelen, leuk dat je reageerde op onze website
Als Winnitou gaat, wil ik met haar mee (ze vroeg daarstraks wie er mee wilde) en kom ik de zaak ff in het echie bekijken.
Wanneer ben jij er?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Wat een pech dat het de dag naar Kootwijk niet lukte dan.
Jammer hoor.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Wat een pech dat het de dag naar Kootwijk niet lukte dan.
Jammer hoor.
Het had uiteindelijk vast wel gelukt. En achteraf had ik het ook anders moeten doen. Alle andere paarden stonden al in de trailer en ik had moeten zeggen dat ze vast weg moesten gaan, dan hadden wij het nog op onze gemak kunnen proberen. Ik werd er nerveus van, je staat toch met een paard van een ander in je handen.
mntj schreef:ga zo maar naa r bed denk ik,. vanacht erg slecht geslapen en morgen loopt t wekkertje weer af.
weltrust en tot morgen.
. Toen ik thuis kwam van m'n werk ben ik even een uurtje plat gegaan, dat heeft wel geholpen gelukkig. 
LIQUITA schreef:mntj schreef:ga zo maar naa r bed denk ik,. vanacht erg slecht geslapen en morgen loopt t wekkertje weer af.
weltrust en tot morgen.
Ik ga ook m'n bedje opzoeken, had vannacht ook slecht geslapen. Had vandaag de hele dag een hoofd die voelde alsof ik gisteravond te veel gezopen had. Toen ik thuis kwam van m'n werk ben ik even een uurtje plat gegaan, dat heeft wel geholpen gelukkig.
meelen schreef:Tja...net wat je zegt, het gaat gewoon vanzelf. Ik val wel als een blok in slaap, maar rond een uur of half 3 word ik wakker en dan begin ik te malen en kom niet meer in slaap.Je maakt je zeker onbewust toch te druk om LIQUITA.
Begrijpelijk maar.......niet doen hoor, het helpt toch niet.

ATE schreef:goede morgen ben blij dat vandaag vrij ben
om een uur of 4 viel ik pas in slaap![]()
was zo aan het malen over de kuur muziek![]()
en de kuur rijden dat ik niet in slaap kon komen

.MiltonB schreef:Liquita veel plezier op Milton en als hij bevalt mag hij natuurlijk mee in aug. als Liquita nog niet beter is maar daar gaan we maar niet van uit.
arme malende schatjes hoop dat jullie snel weer beter kunnen slapen.
. EN....erg lief dat hij ook eventueel mee mag in augustus