De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 12:27

Meerle nog gefeliciteerd :o en een fijne vakantie

yas jij ook een fijne vakantie

en klinkt al super marije hoop dat je daarna niet helemaal gesloopt bent :Y)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 14:28

Veel plezier Yas! Ik sms je vanavond misschien nog wel 'ff. kiek nog wel eem :))

Fleur, hoelang was je herstel tijd eignelijk idd? het is best wel wennen dat je er zo weinig bent hihi :o en als je er bent weet ik niskte vertellen of ben ik druk met andere dingen dat ik jou helemaal vergeetn. hihi sorry meid :* Ik hoop dat ik jou van de week nog 'ff spreek ofzeuu. Je had trouwens gelijk over K. word niks, is niks. lang verhaaaal :)
But het was ook vooral van mij kant, maar dat is zo'n lang verhaal hihi :)) moet je nog zoveeeeeel vertellen serieus! :))

Uitgaan was awesome :# nserieus, god zo leuk! we waren om kwart over 3 bij esther thuis, hebben nog na zitten praten tot 4 uur/ half 5 :o haha en 10 uur weer wakker!:)) ben nu thuis en heb me net gedoucht, stonk ontzettend bier, sigaretten en rook. zo vunsig := trouwens bier is niet mijn ding, gisteren weer wat gehad maar brrr:z

But, ik ga nu 'ff bokken en dan wat hangen op de bank. vanavond weer uit! :D Super leeeeuk :D :D ga rond 7 uur weer richting esther en zo en dan gaan we rond half 9d die kant op, we willen nu evenene langeeeee nacht van maken, haha :))

zo dik lang verhaal :Y)

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:51

Even snel een berichtje vanuit Frankrijk. Fleur hoe gaat het met je knie? En hoe is het in nederland? Balen dat het hier niet superweer was anders had ik een mooie buitenrit gemaakt maar het zou elke dag gaan regenen uiteindelijk hebben we veel zon gehad. Zondag ben ik er weer. En nu maar hopen dat het weer beter word. Pfffff,,, zaterdag eerst nog 13 uur in de auto zitten en dan eindelijk thuis.

Marijee

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 16:53

its alive :# :# :#

Jammer meerle! en dan moet je ook nog eens 13 uur in de auto zitten, brrrrr :=

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 07:41

:D :D :D :D ?

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:15

hehe, we hebben het in 12 uur gehaald :D ben net een uurtje thuis.. de terugweg duurde wel lang voor mijn gevoel zeg,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 23:17

:wave:

Sorry meiden t is zoo druk met mn examens en paardrijden :=

Meerle jij woont niet zo heel ver van mij af eigenlijk! Fijn dat het toch geen 13 uur was :P.

@Fleur, inderdaad: hoe gaat het met je knie?

Heeft er nu eigenlijk al iemand een drukker benaderd? Ik en Annick willen graag meedoen met de shirtjes :P.

Het wordt nog druk in de kantine haha :P, naja als wij de oudste zijn valt het wel mee, het zou wel leuk zijn als we met zn allen bij elkaar liggen in de kantine :P.

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 10:40

Meerle gelukkig ben je weer thuis na 12 uur in de auto ik vind het knap dat je het vol gehouden hebt

Ik heb de drukker al gemailt met wat vragen heb al een reactie gehad en ga maandag langs :o ik weet dat ik al eerder langs zou gaan maar er kwamen wat dingen tussen. Maar maandag ga ik langs dus wat ik nog wil weten = de defenitiefe tekst en of het de naam of de bijnaam wordt

en nu ga ik leren en naar mijn oma
en ik lees vanmiddag wel bij

:*

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:55

wie hebben er allemaal zo'n t-shirt? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 00:53

Ehmm ik heb geen idee :P.

Cadeautje langs mn naam :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:52

gefeliciteerd!! *D

ik lees vanavond allles bij, lijkt gelukkig niet zoveel te zijn! :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 16:31

ben ik weer :)
niels is net weg dus ik kan weer veilig op bokt !

eehm ons ( of iig mijn) idee voor de shirt van marije, fleur laura en ik vooral omdat we elkaar al ontmoet hebben en kennen :)

Maar marije, bier moet je ook leren drinken wordt het wel lekkerder.. en dan hangt het er nog vanaf wat voor n bier je hebt :j

fleur, ik heb hoog nodig uitleg nodig van K? ik lees het steeds maar ik kom maar niet verder :)

meerle, zolang in de auto :oo wat doe je dan? slapen? lezen? zitten? vervelen? nintendo? ik vind 2 uur al lang :+

nou mijn vakantie was slecht :oo
gisteren avond thuis gekomen en we hebben de volle week regen en kou gehad! echt niet leuk! ik heb ook niet zo heel erg kunnen leren, dat ging niet.. we zaten met 5 in de tent en er was gewoon niet genoeg rust.. erg jammer want daarvoor ging ik naar de camping!
ik heb wel heel veel konijnen gezien en 3 hertjes :+:
en voor de rest heb ik leren waveboarden *D jeetje dat is nog best wel moeilijk!

jullie hebben trouwens ook niet zo heel veel gepraat toen ik weg was :oo
ik ging er al vanuit dat ik mega veel moest bijlezen :)

oow trouwens wat werd nu de uiteindelijke kleur van de polo's ?
en hoe doen jullie dat met de maten ? ik heb liever te groot dan te klein! :o
eehm ik vind denk ik bijnamen leuker dan de gewone namen :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:20

ik zit te kijken in mijn tv gids stond een mega korting op een paar mobiele telefoons :+: onder andere de samsung jet, die ik al héél lang wil hebben!

site : klik

hoe betrouwbaar lijkt dit jullie?
ik heb zelf een goed gevoel :j
maar ik wil het ook even van jullie weten, tis namelijk een super aanbieding :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:20

Oke wat yasmine al zegt over de shirts

Na overleg met fleur, laura en yasmine hebben wij besloten dat wij het liefst met ons viertjes doen, -ja dit kan banketstaaf klinken, maar zo bedoelen wij het echt niet!- dit gewoon puur om het feit omdat wij elkaar al kennen, de een langer als de ander en het klikt tussen ons vieren ècht goed.

dit wouden we benadrukken met shirts/polo's. we bespreken dit soms in dit topic omdat dit makkelijker gaat - maar dit kunnen we overigens beter via pb doen, de rest heeft er inprincipe niets mee te maken, toch? -
En wij kennen jullie eigen,ijk niet eens, ja alleen via het topic, maar als we het samen doen en wat als het niet klikt? dan hebben we toch op 1 of andere manier een verband.

En ja ik had vanaf het begin al een slecht voorgevoel hier over, wil ik dit wel, vind ik dat wel leuk dat jullie er straks ook in lopen etc etc etc

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:22

_Yasmine_ schreef:
ik zit te kijken in mijn tv gids stond een mega korting op een paar mobiele telefoons :+: onder andere de samsung jet, die ik al héél lang wil hebben!

site : klik

hoe betrouwbaar lijkt dit jullie?
ik heb zelf een goed gevoel :j
maar ik wil het ook even van jullie weten, tis namelijk een super aanbieding :)

Mij lijkt het - vlug gezien- een prima anbieding, maar informeer goed bij vodafone, lees de voorwaarden goed, laat het ook anderen lezen! :j je leest vaak in een entiousiasme dingen over het hoofd...

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:22

oke 'ff bijlezen.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:38

Het word zeker druk in de kantine, ik denk dat wij (fleur, laura ik yasmine en jij desiree met annick) verzekerd zijn van een plekje omdat wij er al een sin hebben gezeten of al zijn geweest. Tenminste, dat hoop ik. Ik wil niet in het huisje... :o

Gefeliciteerd Desiree :D Hoe oud ben je geworden? :D

Yasmine, jammer zeg! hopelijk is het vanzomer wel leuker O:) haha :))

dat was het volgens mij? :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:43

oke even een update over mij.

Mascha is weer kreupel (ja alweer verdikkie := ) baal er ontzettend van. ik kan zowiezo de komende 1/2 weken niet meer rijden. Oorzaak: de hoefsmid heeft te ver doorgevijld. de banketstaaf. Hij weet het, maar kan er ook weer niks aan doen omdat het anders ging inscheuren..

Het zit ons de laatse tijd zowiezo jniet zo mee, ik zit soms wel te dneken, hangt er soms een vloek boven ons? We kunnen geowon injet lekker rijden of er gebeurd weer wat. dat is gewoon niet leuk. het is echt niet leuk meer. verdomme.
Ik baal er ook echt van, kan r zelfs van wakker liggen. Wil zo graag weer rijden, ik mag weer lessen nemen, is mascha weer kreupel verdomme verdomme verdomme

Met mij gaat het redelijk. Ik merk dat het tussen mij en mijn ouders qua band steeds minder gaat, hoe goed het eerst ging, het minder het nu gaat. ik heb nu vaak ruzie, meningsverschillen, mag nu minder, dan vraag ik waarom en dan ben ik brutaal? dat kan ik niet vatten. Ze weten het wel igg goed te plannen, zo vlak voor de examens.... baal daar ook nu heel erg van. Maja ik ben veranderd, ik ben niet meer het zelfde (verlegen) meisje als vorig jaar. Ik ben mezelf meer gaan waarderen dus ik trek sneller mijn bek open. nu zeg ik soms iets wat ik niet moet zegen. maja puber he?

Maarja ik ga nu vaker uit, dus ik ben wat sneller moe (volgens hun de reden dat ik soms zo snel aangebrand ben, maar dat is het niet, ze halen soms het bloed onder mijn nagels verdaan... maja als ik er wat van zeg, ben ik weer de boosdoener dus ik krop nu alles eigenlijk op)

Op school gaat het goed, volgende week examens, met vrienden gaat het goed, met de jongens gaat het ergggggggggggggggggg goed :)) :)) :)) :))

Maargoed. ander ondwerppppp
Laatst bijgewerkt door Marijee op 10-05-10 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:44

_Yasmine_ schreef:
ben ik weer :)
niels is net weg dus ik kan weer veilig op bokt !

eehm ons ( of iig mijn) idee voor de shirt van marije, fleur laura en ik vooral omdat we elkaar al ontmoet hebben en kennen :)

Maar marije, bier moet je ook leren drinken wordt het wel lekkerder.. en dan hangt het er nog vanaf wat voor n bier je hebt :j

fleur, ik heb hoog nodig uitleg nodig van K? ik lees het steeds maar ik kom maar niet verder :)

meerle, zolang in de auto :oo wat doe je dan? slapen? lezen? zitten? vervelen? nintendo? ik vind 2 uur al lang :+

nou langleven de dvdspeler voor in de auto, heb gossip girl en andere films gekeken en geslapen zitten en maar wachten tot je thuis bent :+
Als ik dat lees van jou vakantie is die van mij leuker geweest denk ik.

Desiree proficiat :D

Dat van die polo's klinkt wel logisch ja,, ik was gewoon benieuwd :Y)

ik dacht mijn laptop kapot doet dat klotending het weer, maar krijg waarschijnlijk toch een nieuw beeldscherm. Heb wel minder hw omdat dat ding het op school niet deed. *\o/*

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:45

maar dat huiswerk moet je later weer inhalen? Toch? :D

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:47

dit gelukkig niet was voor de orientatiedagen en de leraar zei als het niet gaat tja dan heb je geluk deze keer :D

wel balen van jou en je ouders,,,

Was bij mij ook met de examens misschien daardoor??? :o

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:48

Yasmine, ik voel een praatuurtje aankomen :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:50

nouja ik wee tniet. ik ben gewoon mega veranderd. ik denk nu anders, ik ben me anders gaan kleden (ein-del-lijk mijn kledingstijl vaneerst voelde ik me zo neit prettig bij, maar het was zo lekker safe. nu kleed ik me naar mijn zeggen veel leuker en ik voel me er echt happy door, en ja kleding kost veel gelddd :D )

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 20:13

ohmijngod zie me hier toch pret hebben vandaag :')

Afbeelding

:') :') :') :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 20:43

oow die is echt té leuk! helemaal leuk *D _O-

wat was er dan?