en een fijne vakantieyas jij ook een fijne vakantie
en klinkt al super marije hoop dat je daarna niet helemaal gesloopt bent
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als je er bent weet ik niskte vertellen of ben ik druk met andere dingen dat ik jou helemaal vergeetn. hihi sorry meid
Ik hoop dat ik jou van de week nog 'ff spreek ofzeuu. Je had trouwens gelijk over K. word niks, is niks. lang verhaaaal 
moet je nog zoveeeeeel vertellen serieus! 
nserieus, god zo leuk! we waren om kwart over 3 bij esther thuis, hebben nog na zitten praten tot 4 uur/ half 5
haha en 10 uur weer wakker!:)) ben nu thuis en heb me net gedoucht, stonk ontzettend bier, sigaretten en rook. zo vunsig
trouwens bier is niet mijn ding, gisteren weer wat gehad maar brrr:z
Super leeeeuk
ga rond 7 uur weer richting esther en zo en dan gaan we rond half 9d die kant op, we willen nu evenene langeeeee nacht van maken, haha 

.
.
, naja als wij de oudste zijn valt het wel mee, het zou wel leuk zijn als we met zn allen bij elkaar liggen in de kantine
.
ik weet dat ik al eerder langs zou gaan maar er kwamen wat dingen tussen. Maar maandag ga ik langs dus wat ik nog wil weten = de defenitiefe tekst en of het de naam of de bijnaam wordt
.

wat doe je dan? slapen? lezen? zitten? vervelen? nintendo? ik vind 2 uur al lang 

jeetje dat is nog best wel moeilijk!

onder andere de samsung jet, die ik al héél lang wil hebben!
_Yasmine_ schreef:ik zit te kijken in mijn tv gids stond een mega korting op een paar mobiele telefoonsonder andere de samsung jet, die ik al héél lang wil hebben!
site : klik
hoe betrouwbaar lijkt dit jullie?
ik heb zelf een goed gevoel![]()
maar ik wil het ook even van jullie weten, tis namelijk een super aanbieding
je leest vaak in een entiousiasme dingen over het hoofd... 
Hoe oud ben je geworden? 
haha 
) baal er ontzettend van. ik kan zowiezo de komende 1/2 weken niet meer rijden. Oorzaak: de hoefsmid heeft te ver doorgevijld. de banketstaaf. Hij weet het, maar kan er ook weer niks aan doen omdat het anders ging inscheuren..

_Yasmine_ schreef:ben ik weer![]()
niels is net weg dus ik kan weer veilig op bokt !
eehm ons ( of iig mijn) idee voor de shirt van marije, fleur laura en ik vooral omdat we elkaar al ontmoet hebben en kennen![]()
Maar marije, bier moet je ook leren drinken wordt het wel lekkerder.. en dan hangt het er nog vanaf wat voor n bier je hebt
fleur, ik heb hoog nodig uitleg nodig van K? ik lees het steeds maar ik kom maar niet verder![]()
meerle, zolang in de autowat doe je dan? slapen? lezen? zitten? vervelen? nintendo? ik vind 2 uur al lang

)