Vet cooll
LOVEIT!Mel, het komt vast allemaal goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LOVEIT!

Melanie_B schreef:Gewoon.. Ben bang dat ik hier geen nieuwe vrienden leer kennen..
Ik heb er wel een paar, maar die leven -natuurlijk- ook hun eigen leven..
Al me vriendinnen moet ik achter laten in Almere... krijg een nieuwe klas, wat
ik ook wel eng vindt.. ben hier 4 jaar gepest dus ik hoooop zo dat ik hier nu wel
aansluiting krijg...
Het is gewoon allemaal zo eng. Almere is vertrouwd, omgeving ken je goed, je
vrienden zitten daar.. en dat laat je nu allemaal achter naar het onbekende...
(toen ik nog bevriend was met een aantal mensen waarmee ik nu niet meer bevriend ben
)
DenK4ever schreef:Kreeg dees via mms

) dat gedaan.

hahaha.

dat is banketstaaf!!! 

Kirsten_D schreef:12 uur..
Elja schreef:Aaah Astor was zo goed gister
Maaike en ik konden ALLES met hem doen
Alle wendingen bla bla. Echt super!
De barrage was 1-4-3-6a-6b-7
1-4 kon je superkort wenden en uiteraard hebben MES () dat gedaan.
Astor sprong gewoon bijna uit stilstand
En daarna naar 3. Gewoon goed aangereden, maar daarna ging het mis.
Astor en ik wendden meteen naar rechts maar toen flikkerde ik voorover en verloor mn beugels
Heb ze geprobeerd aan de doen maar het lukte niet en heb daarbij zoveel tijd verloren..
Toen verder gesprongen zonder beugels.
Krappe wending naar 6a, maar hij sprong het!
Daarna een oxer (6b). Ik dacht "Oh neeee..",
maar ook die sprong hij
Toen de laatste hindernis, nog steeds zonder beugels.
FOUTLOOS.
Jeeeeeeeeeeeeeeej
Astor is superrrrrrrr, Maaike is superrrrrr en Elja stiekem ook welhahaha.
Ik had wel echt super veel last van mn astma.. Daar bovenop nog een griepje. Nou, dat is geen pretje kan ik je vertellen
Uiteindelijk toch nog tweede geworden! En Maaike eerste. Had ook niet anders verwacht, echt super

Elja schreef:Haha, ja natuurlijk!
Denk alleen niet dat ik niet kan blijven zitten

fryskhynders schreef:zou astma ook heersen![]()
heb jij altijd al last van astma of nu opeens weer??
(ik heb ook griep en ben ook opeens wee astamtich, vroeger altijd geweest, maar de laatste keer dat ik ventolin heb gehaald was 2006, dus de dokter vond t wel vreemd... maar heb t nu echt weer nodig!!

Kirsten_D schreef:Je hebt bewezen dat je het kan..
Gign zonder beugels ook goed..

hahahahh Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Gewoon.. Ben bang dat ik hier geen nieuwe vrienden leer kennen..
ik ook wel eng vindt.. ben hier 4 jaar gepest dus ik hoooop zo dat ik hier nu wel
aansluiting krijg...
Het is gewoon allemaal zo eng. Almere is vertrouwd, omgeving ken je goed, je
vrienden zitten daar.. en dat laat je nu allemaal achter naar het onbekende...
Aah Mel!! Het komt echt wel goed joh!! Ik begrijp dat je het eng vind enzo. Dat zou ik ook vinden..
Maar ik denk dat er echt een hele nieuwe wereld voor je open gaat. Laat alles lekker op je af komen en wees gewoon lekker jezelf. Het komt echt wel goed! Wees lekker spontaan, jezelf. Ik denk dat de mensen in Twente heel anders zijn. Minder voor oordelen hebben, en meer open staan voor andere mensen. Najaa ik kan het niet uitleggen. Maar ik heb zo'n gevoel dat het wel goed gaat komen hoor!
Echt, maak je niet te druk. Die nieuwe vrienden komen er wel!! Zeker weten!
Als je als eenmaal je draai hebt gevonden moet je gewoon lekker vaak meidenavonden oragniseren voor je vriendinnen van hier. Dat hoeft niet te veel te kosten, als iedereen gewoon lekekr wat te eten en te drinken mee neemt komt dat helemaal goed! Dat deden wij eerst ook heel vaak(toen ik nog bevriend was met een aantal mensen waarmee ik nu niet meer bevriend ben
)
Echt meidd! Gaat goed komen. En je weet het! Ookal woon je daar. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
Hier heb ik wat aan. 
Heb 't paard gezien. Grote bok, mooi bruin, dressuurpaard maaarrr kan ook springen!
Tis nog niet 100% zeker. Hij zou het overleggen met dochter maar hij zegt 'Denk dat het wel goed gaat komen'. Hij wilt me uiteraard wel eerst zien rijden.
Peerd staat bij hem aan huis. Meisje bij Remco op stal heeft 'm ook gereden, en het schijnt een héle fijne bok te wezen...
Melanie_B schreef:Gewoon.. Ben bang dat ik hier geen nieuwe vrienden leer kennen..
aansluiting krijg...
terorita schreef:Melanie_B schreef:Gewoon.. Ben bang dat ik hier geen nieuwe vrienden leer kennen..
aansluiting krijg...
is ook heel eng..
alsof je een boek dicht slaat en een nieuw boek begint..
nieuw leven ect..
zal ff moeilijk zijn en veel wennen en aanpassen, maar 't komt vast goed.
heb precies het zelfde gehad toen ik 12 jaar geleden, vanuit'de klei vrijheid blijheid gewend, altijd buiten geleefd..
boerderij achter me moest laten, ging samen wonen ..en verhuisde naar een rijtjeshuis in Almere
geloof me 't was afzien, heel erg afzien..
maar tis goed gekomen