net ff mn proefjes door gelezen haah
het is niet voor het eggie dus probeer het gewoone cht relaxt aan te doen en gaat het niet dan is het jammer ... veel mensen zullen leed vermaak hebben zondag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
net ff mn proefjes door gelezen haah

niemand wil toch weten wie ik ben haha en van sieb willen ze al helemaal niets horen haha. 
... ook stukken wat er helemaal niet uit zag
maar ze zag echt alles wat uk deed en hoe ze was ... maar zag ook dat het er echt wel in zit .. en dat ik als ik zo door blijf rijden zoals gister dat ik er binnen een half jaar helemaal voor elkaar heb ... maar het was wel heel erg moeilijk hoor was kapot! 
.. mss ga ik der nummer opvragen want vond er erg fijn en consequent en dat hebben uk en ik allebei nodig
uk was gister ook heel erg zenuwachtig toen ze de trailer zag
stond helemaal te trillen ... dus vind eigenlijk wel sneu om te gaan zondag
.. denk dat ze oevrspannen wordt van die 3 dagen dressuren haahha niks meer gewend 

) En ja hoor, hoppa bij het zien van gras trok Aike zich los en rennen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sander erachteraan
Ik moest eigenlijk erg lachen, het was weer een typische Aike aktie. Vervolgens deed ie het op de terugweg nog een keer, maf beest. Blaze liep heerlijk rustig mee, wat een zalig paard is dat toch, die kijkt eens zo naar Aike en je ziet hem bijna denken, van, oh oh wat een achterlijk beest is dat toch