**De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annie_

Re: **De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:05

Kirsten_S schreef:
Maaike, de les was met jou erbij vol. dus je moet morgen effe bellen om te vragen of er iemand heeft afgezegd. Sabrina wist bijna zeker van wel dat er iemand ging afzeggen.

Net op Victor gereden. Ging niet zo goed. Hij schrok in het begin al meteen van een man die met een ratelende fiets de dijk naar beneden reed. Dus hij was gespannen en daar werd ik gespannen van, met het gevolg dat hij niet goed naar beneden wou. Hij viel ook de hele tijd uit galop, dus sandra vroeg of ik geen sporen om wou doen. Nouu dat maar gedaan, liep die veel beter mee.

Maarrr... me moeder was aan het praten met Sabrina. En die hadden het er effe over, over de zitcompetitie. En woensdag bleek er een zitcometitie priveles te zijn met twee meisjes uit cat. 1 of 2. en hun moesten gewoon nog 30 euro ervoor betalen. wat eigenlijk te gek voor woorden is, want wil je nou je manege promoten of niet. Kijk hoe meer mensen er door gaan hoe beter jou manege in het licht komt. Terwijl de afgelopen jaren de andere mensen wel specialeles kregen voor dat. en sabrina zei dat ook al dat frans helemaal geen initiatief neemt en niet echt hulp daarin geeft. Je wilt toch dat je manege beter word en dat de ruiters een steeds betere zit krijgen?! Of heb ik dat fout? En als wij dan het initiatief nemen moeten we meteen 35 euro betalen, jaa vind je het logisch dat er zo weinig mensen doorgaan. We moeten elkaar toch helpen daarin beter te worden!? We moeten toch een ruiter hebben van onze manege die best zittende ruiter van 2008 is?

Het is gewoon zo erg dat we als manegeklant zo 'slecht' behandeld word. Er is zo'n een grote kloof tussen pension en manegeklanten. Alsof je minder waard bent omdat je geen eigen paard hebt. Jaa sorry mevrouw we praten niet tegen je of zeggen je nog geen eens goedemiddag want je hebt geen eigen paard. Sorry als het een beetje hard aankomt, maar zo schrik je manegeklanten echt af. Om dan gelijk te zeggen: ga dan naar een andere manege heeft ook geen zin, want het probleem blijft dan nog steeds. Het is soms gewoon zoo vermoeiend voor hun om hun trots opzij te zeggen en normaal te praten tegen iemand die iets wat minder op de bankrekening heeft staan....

En dan heb ik het niet tegen alle pensionklanten..

Wij hebben op de manege om precies te zijn in mijn ogen 3 van die meisjes die denken dat ze alles
zijn. Entja eerst deden ze verwaand om dat ik geen eigenpaard had en u om dat me paard dan niet,
goed genoeg is voor hun.

Dat zijn gewoon paarden mensen je ontkomt er niet aan.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:06

Kirsten_S schreef:
Neee over frans heb ik het niet. Het zijn de andere pensionklanten. En over jou heb ik het zeker niet, want jij bent iemand die tenminste gedag zegt. Meer over de houding van sommige pensionklanten..

Ik begrijp het wel...
Maar de meeste pesion klanten zeggen niet eens gedag tegen mij Huilen van het lachen
En in het geval van 'manege' 'pension' klant, kan ik me ook nog wel voorstellen dat
het vaak zo is dat manege ruiters de pesion klant + paard wel kennen, maar andersom niet.. Clown
En er zijn vaak jongere kinderen die willen helpen Gestoord waar je echt totaal niet op zit te wachten Tong uitsteken
Of 'hoe heet je paaaaard..', maar oke, in dit geval zal dat wel niet helemaal opgaan..

Maar echt geloof mij. Zo veel leuker is het niet om een eigenpaard te hebben.. Je kunt het beter gewoon gezellig hebben met de mensen uit je les, gezellig voordat je les begint gezellig kletsen enzo
Dan bij 'de manege- eigenpaarden club' willen horen. Want iedereen naait elkaar daar. Iedereen doet aardig in elkaar gezicht, maar achter je rug om praten ze áltijd..
En dan zeggen ze dus ook niet altijd gedag, alleen op de momenten dat het hun uitkomt..

Het lijkt veel gezelliger dan dat is is hoor. Het is een groote berg jaloerzie Tong uitsteken

Maar dat is niet alleen bij ons zo, dat is op alle manege's Knipoog

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:06

Ik lach ze gewoon lang en breed uit.
Kan mij ze nouw schelen gaat er toch om dat jij het leuk vind.

Mensen met zo een instelling wil je niet eens kennen..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:07

Annie_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Maaike, de les was met jou erbij vol. dus je moet morgen effe bellen om te vragen of er iemand heeft afgezegd. Sabrina wist bijna zeker van wel dat er iemand ging afzeggen.

Net op Victor gereden. Ging niet zo goed. Hij schrok in het begin al meteen van een man die met een ratelende fiets de dijk naar beneden reed. Dus hij was gespannen en daar werd ik gespannen van, met het gevolg dat hij niet goed naar beneden wou. Hij viel ook de hele tijd uit galop, dus sandra vroeg of ik geen sporen om wou doen. Nouu dat maar gedaan, liep die veel beter mee.

Maarrr... me moeder was aan het praten met Sabrina. En die hadden het er effe over, over de zitcompetitie. En woensdag bleek er een zitcometitie priveles te zijn met twee meisjes uit cat. 1 of 2. en hun moesten gewoon nog 30 euro ervoor betalen. wat eigenlijk te gek voor woorden is, want wil je nou je manege promoten of niet. Kijk hoe meer mensen er door gaan hoe beter jou manege in het licht komt. Terwijl de afgelopen jaren de andere mensen wel specialeles kregen voor dat. en sabrina zei dat ook al dat frans helemaal geen initiatief neemt en niet echt hulp daarin geeft. Je wilt toch dat je manege beter word en dat de ruiters een steeds betere zit krijgen?! Of heb ik dat fout? En als wij dan het initiatief nemen moeten we meteen 35 euro betalen, jaa vind je het logisch dat er zo weinig mensen doorgaan. We moeten elkaar toch helpen daarin beter te worden!? We moeten toch een ruiter hebben van onze manege die best zittende ruiter van 2008 is?

Het is gewoon zo erg dat we als manegeklant zo 'slecht' behandeld word. Er is zo'n een grote kloof tussen pension en manegeklanten. Alsof je minder waard bent omdat je geen eigen paard hebt. Jaa sorry mevrouw we praten niet tegen je of zeggen je nog geen eens goedemiddag want je hebt geen eigen paard. Sorry als het een beetje hard aankomt, maar zo schrik je manegeklanten echt af. Om dan gelijk te zeggen: ga dan naar een andere manege heeft ook geen zin, want het probleem blijft dan nog steeds. Het is soms gewoon zoo vermoeiend voor hun om hun trots opzij te zeggen en normaal te praten tegen iemand die iets wat minder op de bankrekening heeft staan....

Wij hebben op de manege om precies te zijn in mijn ogen 3 van die meisjes die denken dat ze alles
zijn. Entja eerst deden ze verwaand om dat ik geen eigenpaard had en u om dat me paard dan niet,
goed genoeg is voor hun.

Dat zijn gewoon paarden mensen je ontkomt er niet aan.

Jaaa precies , ik snap dat echt niet.. Of hun zoooo veel beter en geweldiger zijn.
Bij Anky merkte ik dat ook heel erg. Jaa ze is goed en ze rijd super, maar geeft dat je het recht om mensen zoo te behandelen. Alsof wij nietsnutten zijn...
Somss is dat zoo oneerlijk.. maarjah wat is nou niet oneerlijk Clown

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:08

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Neee over frans heb ik het niet. Het zijn de andere pensionklanten. En over jou heb ik het zeker niet, want jij bent iemand die tenminste gedag zegt. Meer over de houding van sommige pensionklanten..

Ik begrijp het wel...
Maar de meeste pesion klanten zeggen niet eens gedag tegen mij Huilen van het lachen
En in het geval van 'manege' 'pension' klant, kan ik me ook nog wel voorstellen dat
het vaak zo is dat manege ruiters de pesion klant + paard wel kennen, maar andersom niet.. Clown
En er zijn vaak jongere kinderen die willen helpen Gestoord waar je echt totaal niet op zit te wachten Tong uitsteken
Of 'hoe heet je paaaaard..', maar oke, in dit geval zal dat wel niet helemaal opgaan..

Maar echt geloof mij. Zo veel leuker is het niet om een eigenpaard te hebben.. Je kunt het beter gewoon gezellig hebben met de mensen uit je les, gezellig voordat je les begint gezellig kletsen enzo
Dan bij 'de manege- eigenpaarden club' willen horen. Want iedereen naait elkaar daar. Iedereen doet aardig in elkaar gezicht, maar achter je rug om praten ze áltijd..
En dan zeggen ze dus ook niet altijd gedag, alleen op de momenten dat het hun uitkomt..

Het lijkt veel gezelliger dan dat is is hoor. Het is een groote berg jaloerzie Tong uitsteken

ik vind die kleine kindjes wel handig soms zitten ze met zen 4 jastrade te rosse.

Nou je moet jas der hoofd zien ze weet niet meer hoe ze der lippen moet doen Nagelbijten / Gniffelen

Zo lekker vind ze het

En die kinderen hun lach gaat de hele dag niet meer van hun gezicht, want ze mochten een eigen
paard poetsen Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:10

ik ga eigelijk op de manege met allebij de kanten om en ik denk ook
even veel. Dus pik va nalle bij de kanten alleen de leuke dingen mee Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:13

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Ik begrijp het wel...

Jaaaa zo'n idee heb ik ook ! Dat is toch zoo erg dat mensen zo met elkaar omgaan . Ik snap dat echt niet. Bijvoorbeeld : mijn moeder die zit daar dan buiten in der eentje naar mij te kijken en precies daarnaast zitten ze met ze alle te praten. (pensionklanten) En dan zegt Sabina : WIE WIL DER KOFFFIEEE?!!!!? En dan geeft ze aan iedereen behalve me moeder . Jaa want jij hoort er niet bij , JIJ hebt geen eigen paarden , JIJ kan dat niet betalen, JIJ hebt niet zo'n grote auto, JIJ hebt niet een bedrag van minstens 5 a 6 nullen op je bankrekening. Jaa sorry hoor, maar dan vind ik je echt assiociaal. Ik snap dat dan iedereen het wel wilt, maar om nou zoo te doen en zoo onbeschoft. Alsof er lucht naast hun zit.

En dan zit ik dan te kijken naar me moeder die daar in der eentje zit (gvd,.. zit echt effe te huilen sorry... ) en naar mij zit te kijken. Daar kan ik zoo verdrietig en boos over worden.. Hoe kan je zoo doen...

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:16

Ja dat vind ik ook raar aan iedereen kofie vragen,
behalve je moeder is eigelijk gewoon niet sociaal.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:16

En dan is het maar een klein dingetje maar kleine dingetjes
maken grote ding.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:17

Annie_ schreef:

Jaa preciess.. Ik vind het zoo erg. .. Alsof wij niks voorstellen, want jaa we kennen haar niet dus waarom zouden we überhaupt met haar praten.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:17

Nu op de manege bij buiten is het gezellig
door al die bokkers die langs wippen Tong uitsteken

Bij tries

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:18

Annie_ schreef:
En dan is het maar een klein dingetje maar kleine dingetjes
maken grote ding.

Jaaa , en dan is me vader er niet bij, en dan moet ze daar de hele tijd zitten..

*traan*

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:18

Kirsten_S schreef:
Annie_ schreef:

Jaa preciess.. Ik vind het zoo erg. .. Alsof wij niks voorstellen, want jaa we kennen haar niet dus waarom zouden we überhaupt met haar praten.

Wat de boer niet kent dat vreet die niet.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:19

God, ik ga maar slapen , want ik heb het effe gehad..

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:19

truste Ach gut

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:20

Je moet je er niet te druk om maken kirsten Ach gut

Dat is het niet waard.. Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:24

Kirsten_S schreef:
Annie_ schreef:

Maar weet je wat het probleem vaak ook is. Soms wil je er gewoon bij horen.
Want jij zou het ook wel vet vinden om stoer rond te lopen bij de eigenpaarden
en leuk mee te doen. Dat lijkt je gewoon heel leuk. Daar wil je ook aan mee doen.
En dat hebben wel meer mensen, want het lijkt allemaal zo'n gezellige boel.
Maar dat is het niet Dus ik zou me er als ik jou was ook alsjeblieft niet te druk over maken..

Blijf gewoon lekker met je vriendinnen bezig, en wil vooral niet té graag bij die 'oh zo leuke
en gezellig (NOT) eigenpaarden mensen' horen.. Want daardoor kun je mensen laten zitten Knipoog

Sommige mensne vonden dat bij mij ook nodig, omdat ze toch al berijkt had wat ze wilde Knipoog
Dus ik was niet meer nodig. En nu wordt ze door andere mensne gebruikt.

Want iedereen gebruikt elkaar daar hoor Knipoog geloof mij maar, als er écht iets aan de hand is, laten ze je stikken.

Kan je moeder niet gezellig met andere moeder kletsen, van mensen uit je les? Weet zeker
dat dat veel meer types zijn waar zei van houd Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:24

Slaaplekker Kirsten Kusje

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:28

Kirsten_S schreef:

Dat van de ZC heb je gelijk in.. Dat ging vorig jaar ook al lekker geregeld..

Tsja, die pension mensen ben ik ook nog lang niet over uit gesproken.
Alleen het gedrag al. Bijna iedereen voelt zich daar dé springheld! Of dé dressuurmuts.
Nou, geloof me.. Voor een échte springheld mag je nog wel even verder zoeken dat je neus lang is. Knipoog
En nog zo iets.. Moet je kijken hoeveel vrienden ze opeens hebben als er een eigenpaard aan te pas is gekomen! Haha! Nou sorry, maar zo wil ik geen vrienden Knipoog.

Toen ik Don reed was ik geregeld in de stallen te vinden, ook toen zei niet iedereen gedag.
Nou waren er ook een paar jaloers. Knipoog Dat voel je op zo'n moment gewoon.. want já, wat moet een MANEGE ruiter met het paard van Sabrina Bloos! Daar is ze toch veel te slecht voor? Waarom heeft Sabrina MIJ niet gevraagd.. Ja, het is erg hoe er soms gedacht kan worden daar.. maar het is echt zo. Alleen de manier waarop ze keken spreekt boekdelen.

Daarnaast net als wat Iris zegt.. Het lijkt allemaal leuk daar, maar in je gezicht notabene zitten ze je al voor de gek te houden. Ongetwijfeld. En dat zal niet iedereen doen, maar kan zo even wat namen noemen (Doe ik niet) die dat doen. Lekker achtere mensen hun rug om praten!

En nog zoiets.. ze voelen zich al zoveel beter.. Maar ik laat mijn paard in de winter echt niet onder een dun dek staan hoor. Nog wel een merk dek hé, Knipoog Dat is namelijk echt gebeurd.
Maarja, ruiter moet alles hebben toch Knipoog Anders 'hoor' je er niet bij.

Ook met laarzen.. Ik heb gewoon mijn rubberen laarzen, en mén moest jij is zien hoe ze dáár op keken!
'Heb je weer een manege'leerling', met d'r rubberen laarzen! Nagelbijten / Gniffelen '.
Ik kan je het garanderen dat er werkelijk zo werd gedacht. Knipoog
Maar het interesseerd mij geen F*ck meer. Ik heb de mooiste kans gekregen.. en heb dat met succes afgelegd, heb een leuke tijd met 'm gehad.. en dáár gaat het om! Haha!
Niet om die vervelende pensionklanten (niet iedereen Knipoog ) Die ópeens vrienden maken als er een eigenpaard aan te pas zou komen.

Alhoewel dat niet zo gauw zou zijn als je een manegepeerd koopt. Dát paard, wat moet je er mee??? Die moet naar de slacht! Geen goed papier, niets waard.
Nee, want hun paarden zijn wel alles, tsja.. die mogen misschien 10.000 euro kosten.. maar dan heb je nog niets Knipoog Maar goed.. Op 'n manege wordt alles gelijk weer in verband met laag-hoog gekeken.. Bijna alles wat duur is , is goed.

Zo.. nu ben ik oook even mijn frustratie kwijt! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:32

Goedemorgen trouwens.. Bloos

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:34

Goed gezegt mel Lachen

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:34

Goedemorgen Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:36

Annie_ schreef:
Goed gezegt mel Lachen

Dankje. Lachen
Vind het altijd wel moeilijk om op discussie's in te gaan
aangezien ik het niet altijd even goed opschrijf dat als wat
ik bedoel.. Bloos
Maarja, dit is pure frustratie wat er uit komt. Haha!
En ik snap Kirs ook heel goed. Ja

Dat van die koffie met je moeder Kirs, vond ik wel heel flauw!
Dit is nu al de 2de keer toch?!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:36

Ik vind ook op zich merk ik op bokt ook dat er heel slecht altijd over manege paarden gesproken word.
Terwijl bij os op de manege ( weet niet bij jullie )
Er helemaal geen groot verschil is tussen manege en pension paarden vind ik.

En weetje bij manege klanten zullen er ook wel een paar van die nitwitte tussen zitten.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:37

Kan beetje knal roze (bjornbjorg shirt) bij zwart vestje Nagelbijten / Gniffelen