, heeeeel slim!! (maar sporten 's ochtends vroeg is daar ook goed voor he... dan heb je de hele dag actiever
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heeeeel slim!! (maar sporten 's ochtends vroeg is daar ook goed voor he... dan heb je de hele dag actiever
). 
. En volgens mij is de combi Jan Smit en Jolante van Cabau van Casbergen (als ik dat zo goed schrijf) ook een geweldige genetische combi... (uiterlijk van Yolanthe stem van Jan dan komt alles goed
).
)
, hier is het droog en geen omweer (maar wel wolken en een lucht die grijzer aan het worden is
, maar dat waait wel weer over naar Utrecht
). 

Maar met onweer ga ik niet, lijkt me geen strak plan met Lune
. Maar met onweer is idd niet slim...... Ook met Mazzeltje niet denk ik
. Denk dat je maar ff de buienradar in de gaten moet houden... Daar wordt onweer ook op geregisteerd
.
. Lijkt me echt raar om te zien en ook al dat ooit bij mensen kan worden toegepast... Dr zijn ook echt wel goede dingen net zoals mensen die een protese hebben enz die ze dan gewoon kunnen bewegen
. Maar ik had gelijk die slechterik in spiderman voor me met zn 6 robotarmen...
Alleen de tijd is al zo'n tig keer veranderd
. Op koninginnedag deed ie het erg leuk!! En ik moet even toegeven dat ik ook nog een aantal nummers van m op een mp3 heb staan...
. Met koninginnedag stond ik zelfs heel hard mee te zingen!!
en dan kan je ergens de dingen selecteren die je wil zien volgens mij... 
, en ik vind het toch echt leuk
. Bij de buienrader kun je trouwens bij actuele buiten de onweer knop aanklikken
(links boven in) de onweer zit de laatste paar uur vooral in gelderland... (en utrecht
) en nog niet bij ons in de buurt...
. Veel plezier en hopelijk regen je niet te nat...