ATE schreef:meelen schreef:
Ik d8 van wel, en Anke ook.
ik bedoel sandra meelenwat xan en anke zoeken weet ik niet echt
Oooooh, hihihi
Nee San wil geen Fries.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:meelen schreef:
Ik d8 van wel, en Anke ook.
ik bedoel sandra meelenwat xan en anke zoeken weet ik niet echt

) 

LIQUITA schreef:rockoo schreef:Ja wel, toch?Is een fries niks voor xan en winnetou dan.
xan schreef:Ben ik er een avondje niet, moet ik weer 4 blz bijlezen. !!!
Zijn er smurfen die vanavond gaan rijden ?????
Ik ben druk bezig de proef een beetje uit mijn hoofd te leren. En de eerste paar zitten al aardig in mijn hoofd. Dat wil ik vanavond een paar keer gaan rijden.
Zijn er dan nog meer smurfen ??????? Dan kunnen we misschien wat oefenen.
En voor Bep neem ik het vanavond mee. Zondag was de kantine gesloten toen wij er waren. Sorry Bep.

winnitou schreef:ik ga heel misschien vanavond rijden, even afwachten hoe het hier loopt.

! 
Yinari schreef:Wanneer is dat smurfen-gebeuren nou precies? Komende zaterdag toch? Want dan kan ik!

.

) xan schreef:Ik ben er wel vanavond, maar niet zo heel erg lang en ik ga niet rijden. Liquita heeft wel weer een dagje iets anders verdient dan een zadel op haar rug, hihi.Heey Ate, hoe is het met je naaimachine ????
Ben je vanaaf ook nog op de manege ?
Ik hoop dat er om 21.00 uur niets is, zodat we lekker kunnen vrijrijden. FF oefenen natuurlijk.
Liquita, ben je er dan ook ????
Kunnen we even het eerste gedeelte rijden.
xan schreef:Heey Ate, hoe is het met je naaimachine ????
Ben je vanaaf ook nog op de manege ?
Ik hoop dat er om 21.00 uur niets is, zodat we lekker kunnen vrijrijden. FF oefenen natuurlijk.
Liquita, ben je er dan ook ????
Kunnen we even het eerste gedeelte rijden.

ATE schreef:hee yinari leuk je foto site ik wil van de zomer ook een shoot spreken we wel ff af als je wil is het trouwens chantal haar buik op die site??
. Hij is nog niet af hoor, er moeten nog meer foto's als voorbeeld op (ik heb stapels
) maar dat komt wel. En ja, dat is Chantal d'r buik! Maar wel van een paar maanden geleden, die hadden we alvast voor de geboortekaartjes geschoten. 
meelen schreef:Voor wie weer even lachen wil..............
Het vogelnestje
Er ligt een man op het naakt-strand. Die even een dutje wil doen. Hij legt maar een krant over zijn geslachtsdeel. Opeens komt er een meisje van 5 jaar aan en die is zo nieuwsgierig wat er onder de krant zou liggen.
Dan wordt de man wakker in het ziekenhuis. Hij vraagt aan de dokter, die bij hem staat: Wat doe ik hier?! De dokter zegt: Ik roep het meisje wel even. Het meisje legt uit: ik was zo nieuwsgierig wat er onder die krant zou liggen, dus ik ging kijken. Toen zag ik een vogeltje met een nestje en 2 eitjes, dus ik ging dat vogeltje aaien en hij werd maar groter en groter en opeens begint die vogel naar mij te spugen. Ik werd zo kwaad dat ik de vogel de nek heb omgedraaid, de eitjes kapot heb gestampt en het nestje in de fik heb gestoken!!!![]()
![]()
. Ik mocht het hier melden, 

Ik loop hopeloos achter, maar doet Nadine hem niet meer? Zal wel niet, anders had je het niet over in je eentje doen
.