Heeft die ook dat soort spullen? Dat wist ik helemaal niet! Heb ze ook een site ofzo?
Ja zou kunnen, mis vind ze het leuk voor haar portfolio ofzo? Ben druk aan het trainen met rijden met enkel een touwtje om flame z'n hals, zou leuk zijn als ik zo op de foto kon. En anders heb Iris ook nog een goede camera...
Goedzo Jow, ff lekker centjes verdienen en dan mag je ze vanaaf weer uitgeven, lekker op internet shoppen hé.
Nou als Julia en Denise morgen allebei meerijden kom je helemaal om in het geratel.
Zeker wel, klikt echt goed tussen die twee. Ja, dus die foto gaat dan ook zeker in een mooie lijst. Tja, m'n moeder moest al heel vroeg, omdat ze heel snel grijs was. Hopen dat ik niet hetzelfde krijg, maarja anders lekker verfen, wil het zo graag donkerbruin.
Haha och ik vergeet ook zo vaak van alles. Vooral zwepen. Komt vast wel weer boven water. Lijkt me dat bink het niet op zal vreten. (In tegenstelling tot mijn koeken...)
Dat is toch wel lekker, een heeeeeel rek met zulke jurken.. keuze zat.. daarom gaan we binnenkort een shoot te paard op het strand doen, met moi op knol in diverse jurken.... jippie Enne website link, onderdaan mijn berichtjes... hihi
Vandaag hele dag cursus dus bok eventjes niet mee. Vanavond met julia naar Grol, ben heel benieuwd hoe ze het er vanaf brengt (en hoe jow dat doet met die kids )
kga nu fury uit de wei trekken, komt zo kinderfeestje hier... zucht.. jo heb kindjesdag vandaag
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 30-09-09 17:51
Whaha, en jow, nog geen kindjes opgevreten? Die brave Fury toch ook hé...
Vandaag tandarts, ik heb een bijna gaatje, met extreem veel poetsen kan het nog overgaan... Nou met mijn tandarts fotbie sta ik nu echt wel iedere dag een half uur op dat plekje te poetsen....