Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:27

LIQUITA schreef:
GOEDEMORGUH Gaaaap

goede morgen wakker Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:19

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan.... Pling

Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.

Toen ik nog klein was, wilde ik al heel graag een keer naar Mongolië! En eerlijk gezegd zou ik dat nog steeds wel een keer willen doen Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 11:32

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
GOEDEMORGUH Gaaaap

WAT???? ben je net pas wakker?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:39

Vanmorgen Maisie, Angie en Elke verplaatst naar de achterste wei voorbij het boompje. Toen ik het "hek" na de laatste had dicht gedaan, begon het ineens te stortregenen!!! En ik moest nog dat "hele eind" terug naar de manege.... Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:00

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

WAT???? ben je net pas wakker?

nee hoor was er 7 uur uit of ik dan wakker ben is ten tweede haahahahah koffie doet wonderen Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:01

Shenavallie schreef:
Vanmorgen Maisie, Angie en Elke verplaatst naar de achterste wei voorbij het boompje. Toen ik het "hek" na de laatste had dicht gedaan, begon het ineens te stortregenen!!! En ik moest nog dat "hele eind" terug naar de manege.... Haha!

ik geloof dat ate daar nu ook staat Huilen nog verder dan eerst en ik zakte zaterdag al tot enkels weg hoop maar dat hij het naar zijn zin heeft en dat de mok wegblijft met al die natte voeten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:44

Nado staat lekker in z'n stalletje hoor. Het is toch de hele week kl*teweer.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:23

meelen schreef:

het is vandaag toch wel lekker weer de paarden genieten ervan om zo buiten te staan veel minderlast van vliegen dan binnen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:28

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

ik geloof dat ate daar nu ook staat Huilen nog verder dan eerst en ik zakte zaterdag al tot enkels weg hoop maar dat hij het naar zijn zin heeft en dat de mok wegblijft met al die natte voeten

Ate was erg enthousiast toen de 3 dames erbij kwamen! Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:29

meelen schreef:

Ik heb hem zien staan Haha! Ah joh, wordt-ie hard van hoor van die druppels Tong uitsteken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:30

ATE schreef:
meelen schreef:

het is vandaag toch wel lekker weer de paarden genieten ervan om zo buiten te staan veel minderlast van vliegen dan binnen

Dat is ook weer waar! Ik heb inderdaad geen enkele horzel, daas of wat ook in de buurt gehad Haha! Erg fijn trouwens!
Ze staan daar wel super hoor ATE! Lekker kruidig, lang gras Knipoog Haha! Je moet er wel wat natte voeten voor over hebben, maar dan heb je wel wat Clown

Daniellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:39

mijn paardjes staan in een modderpoel.. ze vinden het nog leuk ookk... maar vandaag moest ik ze er toch even afhalen voor de wormenkuur .. met het gevolg: ik ben nog smeriger als me paarden hahahah dus ga nu snel douchen!! tot babbels! Cool

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:52

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

Ate was erg enthousiast toen de 3 dames erbij kwamen! Knipoog

ach kan geen kwaad hoor heb hem goed voorgelicht Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:54

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

Dat is ook weer waar! Ik heb inderdaad geen enkele horzel, daas of wat ook in de buurt gehad Haha! Erg fijn trouwens!
Ze staan daar wel super hoor ATE! Lekker kruidig, lang gras Knipoog Haha! Je moet er wel wat natte voeten voor over hebben, maar dan heb je wel wat Clown

die paarden blijven toch ook dag en nacht staan ???????????????

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:55

Daniellee_ schreef:
mijn paardjes staan in een modderpoel.. ze vinden het nog leuk ookk... maar vandaag moest ik ze er toch even afhalen voor de wormenkuur .. met het gevolg: ik ben nog smeriger als me paarden hahahah dus ga nu snel douchen!! tot babbels! Cool

en je ruikt zo lekker als je uit die modder poel komt Clown

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:13

Mary gaat toch echt haar stalletje opzoeken vannacht. Dit vindt ze niet leuk, regen en omweer en ze staat de hele dag te soppen. Ik wil de mok wel voor zijn. Wel balen zeg deze herfst. Gaat er nog iemand rijden dinsdagavond?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:31

Tytje schreef:
Mary gaat toch echt haar stalletje opzoeken vannacht. Dit vindt ze niet leuk, regen en omweer en ze staat de hele dag te soppen. Ik wil de mok wel voor zijn. Wel balen zeg deze herfst. Gaat er nog iemand rijden dinsdagavond?

ja als ik niet had moeten werken dan had ik denk ik ate ook maar in de stal gezet vind onweer ook niet leuk maar connie zei je heb net zoveel kans op inslag in land als op stal en de paarden smelten er niet van die vinden het vaak wel lekker zo op het land

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:39

hopelijk is het zondag heel mooi weer met de zeskampAfbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:54

Tytje schreef:

Zo denk ik er ook over Tytje.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 16:12

Nou, heel eerlijk gezegd ben ik ook blij dat Liquita nog binnen staat hoor. Ik vind regen en onweer helemaal niet erg voor haar, alhoewel ik wel heb gezien dat paarden echt onrustig kunnen worden als het gaat onweren. De kans dat de bliksem in slaat in stal is groter dan op het land. Maar als het land een modderpoel wordt, ben ik veels te bang voor blessures.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 17:22

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

Is die hele groep nu verhuisd ????????
Ik bedoel natuurlijk Xandra ook ????????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:26

Hoi,

Even proberen om alles tegelijk te beantwoorden:

Ik heb alleen Maisie, Angie en Elke naar het landje van OJ, Milton en Ate gebracht (daar werd Tamara naar toe verwezen door Grardus). De rest staat dus nog gewoon op het eerste landje.
Uiteraard is mok een boosdoener om je paard met dit weer op stal te zetten, maar voor de paardjes die daar geen last van hebben: ze vinden het nu echt lekker buiten! Straks komt die hete zon weer de hoek om zetten en dat is echt geen harden voor ze (ze hebben dan geen schuilplek of schaduw). Dit weer is - buiten de regen voor de mokpaarden om - echt ideaal voor ze Knipoog Maar, ik kan Liquita's onderbouwing ook onderstrepen, want het is een grote modderpoel en een blessure zit dan in een klein hoekje. Gelukkig is het landje waar de dames en heren nu op staan (helemaal achterin dus) een mooi, strak landje met weinig kuilen, dus dat scheelt weer Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:29

LIQUITA schreef:
Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan.... Pling
winnitou schreef:
Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.
Shenavallie schreef:
Toen ik nog klein was, wilde ik al heel graag een keer naar Mongolië! En eerlijk gezegd zou ik dat nog steeds wel een keer willen doen Haha!

Lijkt me ook wel wat, alleen zijn daar de paardjes zo klein dat ik zelf bijna mee kan lopen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:37

LIQUITA schreef:
Nou, heel eerlijk gezegd ben ik ook blij dat Liquita nog binnen staat hoor. Ik vind regen en onweer helemaal niet erg voor haar, alhoewel ik wel heb gezien dat paarden echt onrustig kunnen worden als het gaat onweren. De kans dat de bliksem in slaat in stal is groter dan op het land. Maar als het land een modderpoel wordt, ben ik veels te bang voor blessures.

En wat dacht van je eigenonderstel, zo'n modderig pad is ook niet al te best, als ik een glibber maak en mijn knie weer verdraai mag ik voor de negende keer de operatietafel opklimmen.

chareno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:50

ATE schreef:
hopelijk is het zondag heel mooi weer met de zeskampAfbeelding

zijn er al meerdere ploegjes ?