LIQUITA schreef:GOEDEMORGUH
goede morgen wakker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:GOEDEMORGUH
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....
Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.
ATE schreef:LIQUITA schreef:GOEDEMORGUH
goede morgen wakker
LIQUITA schreef:ATE schreef:
goede morgen wakker
WAT???? ben je net pas wakker?
Shenavallie schreef:Vanmorgen Maisie, Angie en Elke verplaatst naar de achterste wei voorbij het boompje. Toen ik het "hek" na de laatste had dicht gedaan, begon het ineens te stortregenen!!! En ik moest nog dat "hele eind" terug naar de manege....
nog verder dan eerst en ik zakte zaterdag al tot enkels weg hoop maar dat hij het naar zijn zin heeft en dat de mok wegblijft met al die natte voeten 
meelen schreef:Nado staat lekker in z'n stalletje hoor. Het is toch de hele week kl*teweer.
ATE schreef:Shenavallie schreef:Vanmorgen Maisie, Angie en Elke verplaatst naar de achterste wei voorbij het boompje. Toen ik het "hek" na de laatste had dicht gedaan, begon het ineens te stortregenen!!! En ik moest nog dat "hele eind" terug naar de manege....
ik geloof dat ate daar nu ook staatnog verder dan eerst en ik zakte zaterdag al tot enkels weg hoop maar dat hij het naar zijn zin heeft en dat de mok wegblijft met al die natte voeten
meelen schreef:Nado staat lekker in z'n stalletje hoor. Het is toch de hele week kl*teweer.
Ah joh, wordt-ie hard van hoor van die druppels
ATE schreef:meelen schreef:Nado staat lekker in z'n stalletje hoor. Het is toch de hele week kl*teweer.
het is vandaag toch wel lekker weer de paarden genieten ervan om zo buiten te staan veel minderlast van vliegen dan binnen
Erg fijn trouwens!
Je moet er wel wat natte voeten voor over hebben, maar dan heb je wel wat
Shenavallie schreef:ATE schreef:
ik geloof dat ate daar nu ook staatnog verder dan eerst en ik zakte zaterdag al tot enkels weg hoop maar dat hij het naar zijn zin heeft en dat de mok wegblijft met al die natte voeten
Ate was erg enthousiast toen de 3 dames erbij kwamen!
Shenavallie schreef:ATE schreef:
het is vandaag toch wel lekker weer de paarden genieten ervan om zo buiten te staan veel minderlast van vliegen dan binnen
Dat is ook weer waar! Ik heb inderdaad geen enkele horzel, daas of wat ook in de buurt gehadErg fijn trouwens!
Ze staan daar wel super hoor ATE! Lekker kruidig, lang gras![]()
Je moet er wel wat natte voeten voor over hebben, maar dan heb je wel wat
Daniellee_ schreef:mijn paardjes staan in een modderpoel.. ze vinden het nog leuk ookk... maar vandaag moest ik ze er toch even afhalen voor de wormenkuur .. met het gevolg: ik ben nog smeriger als me paarden hahahah dus ga nu snel douchen!! tot babbels!
Tytje schreef:Mary gaat toch echt haar stalletje opzoeken vannacht. Dit vindt ze niet leuk, regen en omweer en ze staat de hele dag te soppen. Ik wil de mok wel voor zijn. Wel balen zeg deze herfst. Gaat er nog iemand rijden dinsdagavond?

Tytje schreef:Mary gaat toch echt haar stalletje opzoeken vannacht. Dit vindt ze niet leuk, regen en omweer en ze staat de hele dag te soppen. Ik wil de mok wel voor zijn. Wel balen zeg deze herfst. Gaat er nog iemand rijden dinsdagavond?

ATE schreef:Shenavallie schreef:Vanmorgen Maisie, Angie en Elke verplaatst naar de achterste wei voorbij het boompje. Toen ik het "hek" na de laatste had dicht gedaan, begon het ineens te stortregenen!!! En ik moest nog dat "hele eind" terug naar de manege....
Maar, ik kan Liquita's onderbouwing ook onderstrepen, want het is een grote modderpoel en een blessure zit dan in een klein hoekje. Gelukkig is het landje waar de dames en heren nu op staan (helemaal achterin dus) een mooi, strak landje met weinig kuilen, dus dat scheelt weer
LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....
winnitou schreef:Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.
Shenavallie schreef:Toen ik nog klein was, wilde ik al heel graag een keer naar Mongolië! En eerlijk gezegd zou ik dat nog steeds wel een keer willen doen
LIQUITA schreef:Nou, heel eerlijk gezegd ben ik ook blij dat Liquita nog binnen staat hoor. Ik vind regen en onweer helemaal niet erg voor haar, alhoewel ik wel heb gezien dat paarden echt onrustig kunnen worden als het gaat onweren. De kans dat de bliksem in slaat in stal is groter dan op het land. Maar als het land een modderpoel wordt, ben ik veels te bang voor blessures.
ATE schreef:hopelijk is het zondag heel mooi weer met de zeskamp