Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:26

Falli schreef:
Hallo, Ik heb vandaag een heerlijke buiten rit gemaakt met Aniet.. Ik ben zelfs over het spoor geweest.. Jahh Madje.. goed he.. En toen ging we weer terug over het spoor en toen gaf Joepie toch een bok.. Mos en ik waren wel een beetje geschrokken.. Maar ja.. je kent Aniet... gewoon door rijden.. dus dat ik heb dan maar gedaan.. Verder was het een heerlijk ontspannen ritje..

Komt er voor iemand toevallig morgen nog een dierenarts??? Mijn pup moet ge-ent worden..

Nee hoop niet dat ik morgen dierenarts nodig heb, Julia (meursing) is dinsdag nog geweest Knipoog

Heeft er iemand nog wat nodig van de paardendrogist?? Wil binnenkort ff gaan bestellen Bloos

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:30

Binar schreef:
Falli schreef:
Hallo, Ik heb vandaag een heerlijke buiten rit gemaakt met Aniet.. Ik ben zelfs over het spoor geweest.. Jahh Madje.. goed he.. En toen ging we weer terug over het spoor en toen gaf Joepie toch een bok.. Mos en ik waren wel een beetje geschrokken.. Maar ja.. je kent Aniet... gewoon door rijden.. dus dat ik heb dan maar gedaan.. Verder was het een heerlijk ontspannen ritje..

Komt er voor iemand toevallig morgen nog een dierenarts??? Mijn pup moet ge-ent worden..

Nee hoop niet dat ik morgen dierenarts nodig heb, Julia (meursing) is dinsdag nog geweest Knipoog

Heeft er iemand nog wat nodig van de paardendrogist?? Wil binnenkort ff gaan bestellen Bloos

Oww dat wist ik niet.. Dan had ik hem dinsdag kunnen laten enten.. Dan maar Vollaers bellen of hij hem kan enten.. Ik dacht dat kim nog iets nodig had van de drogist.. maar dat weet ik effe niet meer zekerz..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:35

Ik zit ff op de site van de paardendrogist te kijken
Ze hebben met wormenkuur een weidepakket, 1 equimax (lintworm) met 2 Eraquel (ivermectine) voor € 32,50 per set!! Alleen de equimax is al € 22,50 en de Eraquel normaal iets van € 10 per stuk!! Daar heb je dus wel "winst" op!!

Ik zie Kim waarsch vanavond wel dan zal ik het haar nog wel ff vragen of ze nog wat nodig heeft Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:40

doe mij zo'n wormenpakket voor Blando, kan ik voorlopig weer vooruit toch.......

Met poepscheppen had ik wel heeeeel veel poep hoor, driekwart kruiwagen vol..........

Verder weinig nieuws te melden eigenlijk......

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:42

nou wat een drollen festijn Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:45

ooh zo'n ontwormpakket lijkt mij ook wel wat!
maar moet ff kijken, want heb nog meer spulletjes van de paardendrogist nodig..

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:49

Hoi allemaal lekkr weer he!
Ben net met mijn moeder naar de markt geweest en lekker op een terasje gezeten Lachen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:57

vera23 schreef:
nou wat een drollen festijn Clown

Knipoog Tong uitsteken Haha! Heerlijk om zo bezig te zijn in het land (heb er geen hekel aan dat scheelt)

zo zeg lekker terasje........dat is lekker had ik ook wel gewild maar de plicht roept heel hard en ik maar terug roepen dat ik niet wilde gaan werken maar het heeft niets geholpen. Ik zit hier weer........ Huilen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:41

He Nous, ik wil graag nog het masker van Bucas bestellen Haha! Maatje L. Verder zie ik genoeg leuke spullen, maar met tandarts en dierenarts rekening ben ik blut. Weet iemand toevallig wat zo'n tandartsbezoek ongeveer gaat kosten?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:59

Geen idee Tamaar voor de tandarts. Ik krijg ook een leuke rekening weer straks want Blando staat waarschijnlijk met koliek. Veearts is gebeld en komt straks....en ik zit vast op mijn werk.....verdomme.......

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:19

spettertjuh schreef:
Geen idee Tamaar voor de tandarts. Ik krijg ook een leuke rekening weer straks want Blando staat waarschijnlijk met koliek. Veearts is gebeld en komt straks....en ik zit vast op mijn werk.....verdomme.......

Jeetje Kaar wat vervelend.. Had je dat al vermoed.. Hij zag er vanochtend nog best uit toch!!?!???

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:40

arme Blando Ach gut hoop dat t allemaal meevalt met hem Ach gut

Tamaar, ik ga dalijk meteen ff kijken of ik mijn Bucas vliegenmasker nog kan vinden Bloos

Kaar, ik zal voor blando ook zo'n wormpakket meebestellen!!
Ireen, geef maar door wat je wilt dan bestel ik het wel mee.
Scheelt in ieder geval weer iets verzendkosten Knipoog

Ik ga zelf denk ik ook wormenkuurpakket bestellen, missch kan ik nog wat extra korting regelen Clown

Ohhh nou vergeet ik nog bijna het leuke nieuws Haha! Ik ben aangenomen Go jij! Go jij! Cool Volgende week mijn huidige baas inlichten en dat gaat erom hangen, hoe zijn reactie wordt.. maar goed we zullen wel zien he Sigaar

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:44

Binar schreef:
arme Blando Ach gut hoop dat t allemaal meevalt met hem Ach gut

Tamaar, ik ga dalijk meteen ff kijken of ik mijn Bucas vliegenmasker nog kan vinden Bloos

Kaar, ik zal voor blando ook zo'n wormpakket meebestellen!!
Ireen, geef maar door wat je wilt dan bestel ik het wel mee.
Scheelt in ieder geval weer iets verzendkosten Knipoog

Ik ga zelf denk ik ook wormenkuurpakket bestellen, missch kan ik nog wat extra korting regelen Clown

Ohhh nou vergeet ik nog bijna het leuke nieuws Haha! Ik ben aangenomen Go jij! Go jij! Cool Volgende week mijn huidige baas inlichten en dat gaat erom hangen, hoe zijn reactie wordt.. maar goed we zullen wel zien he Sigaar

Oww wat een verrassing.. Wie had dat nou gedacht!! Haha! Haha! Haha gefeliciteerd!!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:50

@ Karin: balen zeg, dat Blando zich niet lekker voelt. Arme Blando... We horen wel hoe het verder met hem gaat. Ben je vanavond nog op stal?

@Nous: gefeliciteerd! Haha! Ik was overigens al weer helemaal vergeten dat jij zou kijken naar je Bucas masker... Bloos Blonde doos ben ik ook he...

Zo, straks lekker naar knollie toe. Ik ga weer in de bak rijden. Gisteren ook in de bak gereden en hij liep zo super lekker! Echt geweldig. Bijna de hele tijd nageeflijk (alleen overgang van stap naar halt wil het niet lukken) en de gallop ging redelijk voor mijn gevoel. Niet zo lekker als vorige week woensdag, maar heb natuurlijk ook even niet zelf in het zadel gezeten, dus ik was zelf ook even het gevoel kwijt. Hij doet hard zijn best! Alleen is hij een bietje lui... Haha!

Oh ja, Nous, weet je al wat over het lessen van maandag? Misschien ben ik wel veel te vroeg hoor, maar ben beetje nieuwsgierig of er plaats is voor moi... Bloos

Tot vanaaf voor de mensen die er dan zijn.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:57

@ Anous Succes met je baas en gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ga je lekker halve dagen werken?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:31

Veearts is net geweest en Blando heeft idd een gaskoliek. Hij moet wel een beetje bewegen dus wie wil mag een stukje met hem gaan lopen in de bak, ik kom vanavond uit mijn werk nog even naar hem kijken maar dat zal tegen 10 uur zijn. Hij moet vanavond vasten en mag morgen gewoon weer hooi/kuil en zijn ontbijt ook mag hij gewoon weer de wei op, hij moet er toch aan wennen, wel graag morgen in de gaten houden. Ik zal het ook even aan Naomi doorgeven maar ik denk niet dat zij koliek kan herkennen.
Hij had wel een verhoogde pols en versnelde ademhaling maar ja dat is niet zo gek als je pijn in je buik hebt toch......

Anous gefeliciteerd met je nieuwe baan en wanneer ga je beginnen?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:09

Arme Blannie!Maar ja....zoveel maffe streken uuthalen met de pens vol vers gras....dat is natuurlijk ook bietje dom van hem!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:09

Ik ga (als alles goed gaat met opzeggen) per 1 juli beginnen.
Krijg vrij relaxte werktijden, wel zelfde aantal uren maar anders ingedeeld
Maandag hele dag en rest van de week tot 13.30!! Niet meer een hele dag vrij maar (bijna) elke middag vrij vind ik toch ook wel lekker denk ik!!

Tam, ik heb je gesmst over de les, Mike komt maandag 17.30!! Lachen

Ireen, ik ga waarsch morgen of zaterdag bestellen dus als je weet wat je wilt dan moet je t ff doorgeven, ok?? Knipoog

Zo nu eerst ff lekker douchen en daarna lekker benkhengen
doeidoei

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 19:10

Halloó allemaal Doei!

Vandaag naar buiten geweest met Doxje. *LOL*
De zandvlakte opgeweest, alleen niet gegaloppeert.
Hij was een beetje debiel aan t doen maar oke. Haha!
Ging heel goed, op de terugweg wel lekker geraced Cool

Vera, het was vandaag niet onze dag. Knipoog
Dinsdag staat er ingevuld en dan ben ik er niet. Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:27

Binar schreef:
Ireen, ik ga waarsch morgen of zaterdag bestellen dus als je weet wat je wilt dan moet je t ff doorgeven, ok?? Knipoog

Is goed, ik zit nog een beetje te twijfelen of ik die multimilk zal nemen of de rugspray van de groene os..!
In ieder geval wil ik wel graag het ontwormpakket Lachen

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:15

NuggT schreef:
Halloó allemaal Doei!

Vandaag naar buiten geweest met Doxje. *LOL*
De zandvlakte opgeweest, alleen niet gegaloppeert.
Hij was een beetje debiel aan t doen maar oke. Haha!
Ging heel goed, op de terugweg wel lekker geraced Cool

Vera, het was vandaag niet onze dag. Knipoog
Dinsdag staat er ingevuld en dan ben ik er niet. Tong uitsteken

Nagelbijten / Gniffelen
jij wel racen hea Tong uitsteken
ik niet

Vandaag eerst even amarat gereden Lachen
hij was in het begin even druk, omdat hy van het land werd afgehaald en de andere lekker aan het rennen waren op het land..
Daarna was die wel weer super liief Haha!

Daarna even op vesra buiten gereden Pling
Samen met anoeska en Dox. Lachen
Vesra was echt super lief Lovers
We zijn even op de zandvlakte geweest, daarzo hebben we rondjes gestapt.
en even een stukje gedraaft dat ging echt super goed Lovers
Gaan we terug, komt er een zwaan uit het water blazend.
Dus ik ben omgekeerd en even via het fietspad verder gegaan.
Anoes die was er net voorbij Tong uitsteken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:25

heel even op stal geweest maar vandaag Bloos

Jemig, arme Blando ! Verdrietig
Sterkte voor jullie tante karin ! Kusje

Mooi dat je een nieuwe baan hebt, geen zin om terug te lezen ofzo Bloos
Wat doe je nu voor baan ?

Famke, tof dat ze zo lief was !

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 06:03

Bonjour allemaal,

even om wat duidelijkheid te scheppen over Moons nieuwe (en uber gave Clown ) vliegendeken die hij opheeft...

Die moet ook (juist) in de wei opblijven, anders heeft het weinig zin tegen de vliegen!

Moon is overgevoelig (lees: licht allergisch) voor steekvliegdingen en vindt ze daardoor ook niet zo leuk. De deken geeft hem wat meer rust. Mocht deze deken heel blijven dan volgt de meer inpakkende Bucas Buzz off. Ook met buitenrijden (wat uiteraard meer geld voor Fallon) moet hij een vliegendeken op, want hij wordt helemaal debiel van die rottige vliegende zoemende ondingen. In de bak zou hij het ook niet onaangenaam vinden, die deken, maar dan vind ik het zelf nogal onaangenaam.

Zo gisteren even rondje park gedaan met Natasha en Amarat... die poownie van mij had geen rem meer... Ik heb dus aardig mijn handen volgehad aan die knol. Pffff, dat was eigenlijk niet echt lollig meer. Locomotief op stoom en die kon ik dus lekker tegen gaan houden.
Terug op stal meneer even in de bak nog aangevoeld en daar was ie dus braaf... Logisch... Nors opkijken

Afijn: waarschuwing dus voor laag voorbij komende hafnaf tank met mee hobbelende ruiter... Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:18

Goedemorgen

Voor degene die de paarden buiten gaat zetten van de kleine ruinengroep, Blando mag gewoon het land op en gewoon 4 uur. Het is waarschijnlijk maar éénmalig geweest. Verder is hij weer de oude......

Tamara Blando heeft de deken volgens mij nog niet aangeraakt gisteren dus.....heb goede hoop.......

groetjes

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:53

Oooh gelukkig Kaar Bloos!