Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Er was iets met nicky en timo ofz. en toen waren mensen die in JT 2 zaten het huis ingelopen van Dion en die andere om het te vertellen zo ging het ong.
.
naath schreef:mariellexxx schreef:'T reelaer is echt onwijs GAAAAAF!
Ik was vorig jaar ongeveer even oud als de leiding, dat is de reden dat ik nu niet meer ga, maar als het kon! had ik zo nog 1000 jaar gegaan!Echt super daar!
Jaa, zou me echt vreselijk lijken, dat je gaat en dat je een jaar later nog een keer wilt, maar je dan niet meer mag
Nortella schreef:Wie gaan r allemaal in week 6? das eeh.. de 2e week van Augustus.. 5 tm 11 dacht ik
mAnDyXX schreef:Haha vera jij hebt echt geluk dat je nog een keer mag!
zeker weten, ik denk niet dat mijn vader ooit nog een weddenschap met mij aangaat *gniffelt Maxiimee schreef:Hee...
JT was echt superr!! ik reed op Maroc & Wodka!!
maar ik ben me zaklamp kwijt:P misschien dat iemand van ons kamertje hem perongeluk heeft meegenomen? ik wil m graag terug.. een zwarte kleine. hij was best duur...
Xxx maxiime
Ezumii schreef:Mandy als je niet weet hoe het zit l*l dan niet van die domme verhalen want zo ging het dus niet.
Verder ook niet belangrijk hoe het wel ging, het viel allemaal wel mee iig

echt super vett!!