Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die van Aranka was ook vet mooi... Echt super dat je die man tegen kwam Lupi!

Heb trouwens een voorbeeld documentje wat hij goed vond van mijn 'testen'. Staat gewoon in wat mijn indrukken waren enzo. Zal het meeleveren bij jullie hoofdstel. Das het enige wat je er voor moet doen, zo'n documentje schrijven.

Hij hoeft geen gebruikte hoofdstellen terug na het testen). Zou alleen niet laten rollen met een wit hoofdstel, dan issie daarna zwart
Je moet het natuurlijk wel testen, maar goed.. je krijgt wel een gratis hoofdstel. Bevalt jouw hoofdstel wel Judith? Valt niet uit elkaar?

Het is weer eens wat anders... 
) als ik het 'niet' zie. Hij is nog steeds heel
Dat noem ik nog eens goed gebruiken 
Haha.. echt grappig
Je roept het maar
Heb m nu iets losser dan eigenlijk zou moeten, maar dan merkt Aranka het niet zo
Vind het eigenlijk wel best, ze heeft haar mond toch niet open en het staat wel chique
En kunnen gelukkig totaal geen kwaad doen
Dus je steelt nu de show op stal?
Friezen zijn echt deugnieten!! Andere paardjes trouwens ook 
Heb super veel zin in de komende weekenden
Kan het gezelliger?
Ik baal van mn opdr.. echt niet leuk... Vergadering is tenminste leuk
We komen bijna nooit aan vergaderen toe namelijk
Eerst altijd kletsen 
Ik heb nu wel al mooi mn geld bij elkaar om naar vlieland te gaan!!! (nog een maandje JUUUL!!!
)
haha.. Tot zondag rianne en judith en de rest tot snel
Ojee.. ik zie rianne en judith volgend weekend alweer
haha... ik heb er zin in!!! Als het zulk mooi weer wordt als deze week, dan wordt het vast een super buitenrit!!! En ben ook heel benieuwd naar de Hoeve.. al die verhalen van Rianne...
Zon lief paardje!
Ik zit op Aranka en Juul op Jasmijn
haha... was superleuk!! De laatste les op donderdag en wij verkleed als clown/piraat met snor
Ja nog een maandje en dan gaan we!