Weer een ruin erbij?
Ga zo even foto's kijken en ben ook benieuwd naar 't nieuwe manegepaard. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga zo even foto's kijken en ben ook benieuwd naar 't nieuwe manegepaard. 

die is het grootst
Cassidy schreef:
k vund kuzco leuker

Echt stom, doordat ik vroeger zo vaak op gestoorde paarden heb gereden die bokten om je eraf te krijgen verlies ik meteen een stukje vertrouwen zodra een paard een bok geeft. Terwijl dit van Whis niet eens gemeen bedoeld was, het was echt een joepie-bokje. Maar toch heb ik dan wel weer veel moeite met het aanspringen in de andere galop na het stoppen en de rollback, ik ga meteen gespannen zitten terwijl het nergens voor nodig is. Na de les zei eef al dat ze het idd aan me zag dat ik wat gespannen werd bij het 2e keer aanspringen maar als ik eenmaal in galop zit dan is het weer goed gelukkig. Whiskey is echt een heel lief beestje
Gisteren moest ik btw zonder sporen rijden, dat rijd echt heel grappig want je wist die zware dingen aan je hak
Maar het rijd wel lekker vind ik
Die Badger is trouwens ook leuk, dat is toch ook een nieuw lespaardje? 

Ga ff lezen

maar paarden die steigeren vind ik erger. Vreugdebokjes mogen van mij weer wel maar 't hoeft niet te hoog.

Dan moet ik om kwart over 3 naar school...

Onze afdelingsleider wil dat we volledig KWT invullen maar dan zit ik meer achter de pc op school dan in de les, kan ik beter thuis gaan zitten.