stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:25

Hahahaha Ellen zie nu net je onderschtift hihi. Ik ge meteen even naar ons kijken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:57

ShirleyA schreef:
Hahahaha Ellen zie nu net je onderschtift hihi. Ik ge meteen even naar ons kijken.

Woei!
Bokt is wel gaar hoor.. zo doet ie het en zo doet ie het weer niet! Verdrietig Verward vaaagg

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 21:29

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:

Woei!
Bokt is wel gaar hoor.. zo doet ie het en zo doet ie het weer niet! Verdrietig Verward vaaagg

Ik zie het nu ook pas van je onderschrift. Ga ook meteen even kijken. Balen he, Ellen van dat inloggen?!! Ik probeer ook al tien minuten lang in te loggen. Ben ik eindelijk op bokt, doen de links het weer niet... Zucht Gaaaap de techniek staat voor niet...Afgod

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:33

heey mensen
vanacht word bokt verhuist he
springles vandaag ging super:P
lag er ook nog x naast haha vond het wel erg lachwekkend kwam gewoon op me benen terecht en hield me paard vast zo voor de sprong:P vraag daan en mayo maar

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:46

haha, ja dat was een grappig gezicht! Gelukkig kwam je mooi op je benen terecht, en ben je niet zelf op de hindernis gevallen ofzo!
Leuke springels vanavond! Ze deden het allemaal leuk.
Kan echt niet wachten totdat ik zelf weer lekker kan rijden...

Zijn leuk geworden de fotó's Annemieke!

@wil; laat je wel ff weten als je wat weet?

Ik ga slapen. Morgen vroeg op, en anders trek ik t niet.. Dan is zo een dag echt nog te zwaar voor me!
Truste! Slapen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:56

Heb het jammergenoeg gemist van Kim, was aan het longeren Haha! De springles wordt wel steeds grappiger Tong uitsteken Ben gelukkig niet meer de enige stuntvrouw *LOL*

Heb net de bestelling voor de foto's geplaatst bij de fotograaf Tong uitsteken Vind ze zo mooi. Ik heb al een heleboel mooie foto's van mijn wedstrijden omdat er altijd sportfotografen langs de kant staan.

Trusten allemaal Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 08:53

Gisteravond afgesloten en nu open ik de tent Haha!

Goeiemorgen Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:44

Nou ja zeg.... wat kunnen sommige mensen toch een banketstaaf opmerkingen maken Scheve mond Een andere manager had net een overleg met mijn manager. Komt die manager dus achter mij staan en vraagt 'ben je nog een beetje gelukkig?' ik zei Ja hoor Knipoog zei hij krijg je ook wel eens bloemen Verward Ik zei: heb 2 katten thuis die gek zijn op bloemen dus ik krijg liever geen bloemen. Zegt hij: heb je een man Verward Ik was helemaal verbaasd en zei: Nee en kreeg opeens een rooie kop Haha! Dat soort dingen vraag je toch niet.. en dan nog midden op een open werkvloer dat iedereen het kan horen Verward

Gestoord

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:28

mogguh naja ondertussen al middag haha Haha!
Net klaar met school en om 1 uur weer werken wat een ellende haha!

We hebben nog niks gehoord van de Belgen over Orissa! Ik hoop dat ze verkocht is ook al gaat het moeilijk worden voor mij! Je gaat je toch steeds meer hechten aan zo'n beestje!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 11:54

hahahah gister was gladys op stal en zij dar rissa niet meer verkocht hoefte teworden en dathad ik dus toch maar even doordegeven aan bobbie's moeder
(ben even dr naam kwijt Bloos )
en dieheb vanochtend de vader gebelt engladys dr vader zegt dat ze gewoon verkocht moet worden. het is dus weer een leugen van haar Boos!
rot k u t kind Boos!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:08

Goedemiddaag!!
Wat een heerlijk weer is het toch! En moet je kijken wat een mooie blauwe lucht! Haha! Haha!
Afbeelding
hahah kan het niet laten Bella te showen Haha! Haha!

Ohja, ik was vanmorgen aan het rijden, en toen had ik het met iemand (zal geen namen noemen) over het feit dat Bella altijd zo met haar mond loopt te klooien.. En dat ze dus die bult op haar neus krijgt, dat ik dus nu met een lage neusriem rij.
Dan moet ik die neusriem gewoon nog strakker trekken. Dat ze haar mond niet meer open KAN doen, ook niet om op het bitje te kauwen. Aldus haar.
Ehm.. ik rijd nog liever zonder neusriem, dan met zo'n hele strakke Verward Ben ik nou zo'n watje? die het sneu voor paard vind als ze niet kauwen kan? Dan liever met mond open..? Wat vinden jullie?

Vage mensen heb je toch, Annemiek, maar misschien was dit wel een (iewat) brutale manier om erachter te komen of je misschien wel met hem uit wilt ofzo!? hihi Haha! Haha!

Gladys blijft een vaag kind... Lekker blijven liegen, nouja, ze komt ooit haarzelf wel tegen hoor, als ze KLEM zit tussen haar eigen leugens Tong uitsteken
Ik hoop ook maar dat Orissa snel verkocht word.. Beter voor haar. Jammer voor jou, Will, maar je bent er toch al op ingesteld dat ze ooit wegmoet. Sterkte evengoed hoor! Ach gut

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:11

Neuh denk het niet want hij is getrouwd Haha! Het is wel een leuke vent om te zien hoor maar getrouwd en daar blijf ik bij uit de buurt Knipoog Haha!

Wat een mooie blauwe lucht Ellen! Ik hoorde idd dat Gladyse had gezegd dat Orissa niet meer te koop is Verward Ik hoop voor dat beestje dat ze snel naar leuke mensen wordt verkocht want dit is ook niks, dat verdiend zo'n paard niet.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:30

Hoi allemaal eindelijk heb ik weer internet,straks even bijlezen.Bella ik heb je wel mooi zien staan hoor buiten en dan stiekem foto's maken he.ze stond er erg ontspannen bij.
Zirano was spuug dwars vandaag en reageerde het een gegeven moment op de speelbal af.(was net een boksbal)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:14

hahaha ze kunnen zo leuk spelen he Haha!
Ik heb ook wel eens aan zo'n bal gedacht, maar Bella doet er echt helemaal niets mee... jammer! Ik zal haar voor niets en niemand ter wereld willen inruilen, maar ze had van mij wel wat speelser mogen zijn! hihi Maar goed, als ZIJ maar gelukkig is he? Haha! Haha!

Gelijk heb je, Annemiek, van getrouwde mannen blijf je af Tong uitsteken Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:16

Zirano schreef:
Hoi allemaal eindelijk heb ik weer internet,straks even bijlezen.Bella ik heb je wel mooi zien staan hoor buiten en dan stiekem foto's maken he.ze stond er erg ontspannen bij.
Zirano was spuug dwars vandaag en reageerde het een gegeven moment op de speelbal af.(was net een boksbal)

Beter op de speelbal dan op Omar Tong uitsteken Hebben ze nog gevoetbald?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:49

Geweldige foto Ellen!!!! Eneh ik weet lekker wel wie je bedoelt hihi

Tja sommige mensen blijven gewoon hun hele leven liegen over alles..... maar ik hoop dat de verkoop gewoon doorgaat. Beter voor t paardje.

Anky..... wat n mafkees zeg Haha!

Hahahah ik was vanmorgen aan t rijden, en die griet v Coos had les, dwz haar intrutrice was aan t rijden (door de hele bak) en ik ging achterin op de volte aan t werk (en die meid bleef stug in t midden vd volte staan: lekker in de weg!) Nadat ik 20 minuten aan t rijden was op die volte ging die griet zelf op Coos. Vroeg die intrucrice of ik ergens anders kon rijden...... nou ja zeg wat n brutale vraag, ik was daar toch bezig..... Dus ik zei "nou liever niet" Zegt ze " dan doe je dat toch maar even!" "Dus JIJ gaat MIJ even vertellen wat ik MOET doen??? Dat denk ik toch niet, ik ben hier al 20 minuten aan t rijden" zei ik. "Ja, dat had ze gezien maar dat meisje stond daar toch de hele tijd, dus...." "Dus wat? Ze stond daar nogal onnodig in de weg!" "Maar ze heeft les" " Ja prima maar daarom hoef ik niet ergens anders te rijden" "Maar met zijn 2en op n volte is toch geen rijden" "Nee dan ga je toch zelf ergens anders rijden" Maar nee ik moest weg en zij kon dan lekker daar rijden.... Wat n idioot zeg.... wat denken ze wel.... Ik ben gewoon blijven doorijden en ik reed ook linksom dus had ze zichzelf er mee.
Laats had ik les en heeft ze een half uur lang me in de weg gereden en me echt een paar x flink afgesneden en de hoefslag af geduwd. Zelf Marieke keek afentoe even vragend..
Ik moet toegeven dat dit (oa) meespeelt in t feit dat ik stug op die volte bleef rijden, maar ook t feit dat ze vond dat ik toch maar even moest doen wat ze me opdroeg..... Aaaaaagggggggggg daar ben ik heel allergies voor! Hahahaahh ben niet voor niets zelfstandige: heb ik nooit n baas Knipoog
Heb trouwens wel heel fijn gereden, Ilion voelde heel fijn en los.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 18:09

ja als koos hopeloos in de bak ik is het niet fijn om terijden Tong uitsteken ik weet er ook alles van ik kreeg toen dat pascha nog drachtig was ook bijna een trap tegen me hoofd en er kon toen geen sorry vanaf hoor die sorry moet ze nu nog zeggen
Boos!
maar gelukkig bleef ilion er erg lekker normaal onder Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 08:44

Morning!

Wat is het hier rustig de laatste tijd Scheve mond Waar is Naadje gebleven trouwens? Druk met het nieuwe vriendje Verward Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 08:57

Mogguh!
Ja, zeker rustig! En Naadje heb ik ook al een tijd niet gezien, ook niet op stal..? maar ze was (is) zo verliefd, dus dat zal dan wel aan haar vriendje liggen dan hihi
Ik ben voor de verandering weer eens vanavond op stal! Les gaat niet door helaas omdat Marieke bij Tineke Bartels is.. (toch?) dus kom ik wel wat later, ga ik eerst ff eten.
Is het altijd druk in de bak, s'avonds..?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 10:00

Goedemorgen allemaal(jullie tweeen.
Annemieke ik heb net Omar getraumeeld en zijn deken opgelaten hoor.Het was een beetje mistig.
Ik kon jouw kast niet in want die was even volgebouwd maar ik had zelf ook nog traumeel voor 1 keer(nou is tie op snik).
Hij had weer eens ochtenhumeur dat wil je niet weten.
Vanmiddag gaan ze los want ik had nu haast.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:24

Raar weer is het he? Zo vochtig warm/benauwd!! vaaag weer.
Staan ze niet te zweten nu onder de dekentjes?
Bella heb ik nog geen deken op.. ik wacht er nog maar zo lang mogelijk mee, aangezien ze er een hekel aan heeft... Als ik met die deken aan kom lopen, duikt zij al achter in haar stal... Dat is dan toch wel duidelijk dacht ik? Haha! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:26

Ohja, omdat bokt gister steeds zo vaag was, ben ik 'vreemd gegaan' naar het draversforum. Gezellig joh! En wat kom ik daar tegen? hele GAVE fleece vesten, met het logo (een draver, wat anders Knipoog ) en de naam van je paard erboven... woei, die wil ik ook! Laten ze er nou nog net eentje over hebben.. maat XL, maar dat moet wel passen hihi. Haha! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:17

mogguh mensen

net klaar met werken en vriendin belde net dat er een gasexplosie op school was ofzo! dus hoef ik waarschijnlijk lekker niet naar school Haha!

Gladys zat inderdaad weer te liegen! Ze was er gelukkig ook niet lang had ze oris wel uit stal gehaald bren of ook niet? Haar vader zei dat het ze het paard echt NIET mocht houden ze hoorde niet eens op stal te zijn

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 12:30

Azzaro schreef:
mogguh mensen

net klaar met werken en vriendin belde net dat er een gasexplosie op school was ofzo! dus hoef ik waarschijnlijk lekker niet naar school Haha!

Gladys zat inderdaad weer te liegen! Ze was er gelukkig ook niet lang had ze oris wel uit stal gehaald bren of ook niet? Haar vader zei dat het ze het paard echt NIET mocht houden ze hoorde niet eens op stal te zijn

nee ze heb haar een aai gegeven en een appel geloof ik en is weer weg gegaan.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:33

ja klopt! Ik kom net n half uurtje geleden van school vandaan.
We waren er om half 12, liepe de school in en we kwamen een hele stroom mensen tegen. We zeiden nog voor de grap: zeker weer brandoefeneing. En we kwamen echt niet door die mensen heen. Zei iemand opeens brandalarm.. allemaal naar buiten! Dus wij kwaad, en 2 klasgenoten van me liepen nog naar boven, terwijl wij beneden bleven staan.

Toen kwam er zo een bhv'ertje die zei jullie moeten naar buiten.
Maar ik hoorde van n paar mensen dat ze al n paar x binnen en dan weer buiten waren geweest, want de een stuurde ze naar buiten, en de andere zei blijf maar binnen.
Wij waren allemaal al kwaad, kwam er nog brandweer, politie en ambulance zelfs!
We vonden het nep dat ze dat zelfs nu deden om te oefenen, we stonden op t punt om naar huis te gaan, toen bleek dat t wel echt waar was. En dat meisje wat onwel was geworden was ook niet gespeeld.
Er is een gaslek gevonden ofzo.
Toen zijn we alsnog naar huis gegaan, want ik ga daar dan echt niet blijven.
Er schijnt ook nog een brandweerman onwel te zijn geworden. (maar weet niet of dat waar is)

T was echt een zooitje, we moesten toen bij ict naar binnen omdat we mededeling kregen (dat we naar huis moesten waarschijnlijk) en toen we daar binnen waren kwam er niks. Toen zijn we weer naar buiten gelopen en naar huis gegaan, en we werden ook niet tegen gehouden ofzo.
Daarna hoorden we iemand zeggen dat iedereen naar huis kon gaan. Maar toen waren wij al weg.
Iedereen had meteen al last van hoofdpijn, en ik kreeg er later ook last van.
Het rook ook n beetje vreemd, dus t klopt idd wel.