Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Hahahaha Ellen zie nu net je onderschtift hihi. Ik ge meteen even naar ons kijken.
vaaagg Dabo schreef:ShirleyA schreef:Hahahaha Ellen zie nu net je onderschtift hihi. Ik ge meteen even naar ons kijken.
Woei!
Bokt is wel gaar hoor.. zo doet ie het en zo doet ie het weer niet!![]()
vaaagg
de techniek staat voor niet...
De springles wordt wel steeds grappiger
Ben gelukkig niet meer de enige stuntvrouw
Vind ze zo mooi. Ik heb al een heleboel mooie foto's van mijn wedstrijden omdat er altijd sportfotografen langs de kant staan.
Een andere manager had net een overleg met mijn manager. Komt die manager dus achter mij staan en vraagt 'ben je nog een beetje gelukkig?' ik zei Ja hoor
zei hij krijg je ook wel eens bloemen
Ik zei: heb 2 katten thuis die gek zijn op bloemen dus ik krijg liever geen bloemen. Zegt hij: heb je een man
Ik was helemaal verbaasd en zei: Nee en kreeg opeens een rooie kop
Dat soort dingen vraag je toch niet.. en dan nog midden op een open werkvloer dat iedereen het kan horen

)

Ben ik nou zo'n watje? die het sneu voor paard vind als ze niet kauwen kan? Dan liever met mond open..? Wat vinden jullie?

Het is wel een leuke vent om te zien hoor maar getrouwd en daar blijf ik bij uit de buurt
Ik hoop voor dat beestje dat ze snel naar leuke mensen wordt verkocht want dit is ook niks, dat verdiend zo'n paard niet. 

Zirano schreef:Hoi allemaal eindelijk heb ik weer internet,straks even bijlezen.Bella ik heb je wel mooi zien staan hoor buiten en dan stiekem foto's maken he.ze stond er erg ontspannen bij.
Zirano was spuug dwars vandaag en reageerde het een gegeven moment op de speelbal af.(was net een boksbal)
Hebben ze nog gevoetbald?
ik weet er ook alles van ik kreeg toen dat pascha nog drachtig was ook bijna een trap tegen me hoofd en er kon toen geen sorry vanaf hoor die sorry moet ze nu nog zeggen
Waar is Naadje gebleven trouwens? Druk met het nieuwe vriendje
) en de naam van je paard erboven... woei, die wil ik ook! Laten ze er nou nog net eentje over hebben.. maat XL, maar dat moet wel passen hihi.

Azzaro schreef:mogguh mensen
net klaar met werken en vriendin belde net dat er een gasexplosie op school was ofzo! dus hoef ik waarschijnlijk lekker niet naar school
Gladys zat inderdaad weer te liegen! Ze was er gelukkig ook niet lang had ze oris wel uit stal gehaald bren of ook niet? Haar vader zei dat het ze het paard echt NIET mocht houden ze hoorde niet eens op stal te zijn