Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:30

Haha ik moet morgen werken Scheve mond En ik begin me óók al ziek te voelen Scheve mond Echt niet tof... Maar ik hoef alleen morgen en overmorgen nog, dan zit mijn week fulltime werken er weer op... En het zou vakantie moeten zijn Rolleyes Was eerst alleen vrijdag/zaterdag gepland, heb uiteindelijk alle dagen behalve dinsdag(Jolien dr birthday Schijnheilig Ze hebben me voor die dag nog gevraagd voor Holtenbroek... Maar ik dacht echt van ja dáááág dan is Jo-tje jarig Haha!) gewerkt Scheve mond Ben kapot nu en moet er nog 2 Vork Ga gauw slapen! Kusje

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:38

Ik ben ook half ziekig.. gister was nog erger.. dus ga weer een beetje de goeie kant op.. heb maandagmorgen in het ziekenhuis gelegen voor een maagonderzoek.. hebben ze me een halve dag voor opgenomen.. kreeg gelukkig wel een roesje.... dus was er niet helemaal bij.. ga nu even hoestdrankje nemen en dan lekker slapen Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:07

Haha, iedereen schreeuwt dat Vincent z'n nieuwe liefde is, mijn man heeft Vincent Haha! Hét nieuwe leuke grapje was dan ook: Esther, wil je ook op Vincent rijden Geld, geld!

Maar nee, ik dacht yes ik mag op Spotty. Die loopt zo lekker!! Helaas na 5 minuten bedacht Paul zich dat Spotty al had gelopen en kreeg ik Boreas allias Bokbeest... Sjeemie, die kan me er wat van! Hij doet gewoon gemeen, probeerde me echt er af te bokken. En paul maar roepen: doorgaan, tik hem bij, pak hem aan! En ik vloog de hele bak door en bij iedere tik ging die kont weer een meter de lucht in. Maar toen eindelijk het laatste rondje was hij er doorheen... *zucht* Helaas ben ik op dat moment altijd schijtbang, maar daarna wil ik de volgende keer gewoon weer op Bor :S gekkie ben ik. Nou, dat was mijn les dus, maar het is inmiddels alweer bijna maandag Knipoog

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:45

Boreas en gemeen bokken? dat vind ik wel heel apart Tong uitsteken Hij maakt af en toe idd wel eens een huppeltje.. maar nooit gemeen, althans bij mij niet

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:55

Tja dat heb je nu met paarden he: die pikken ze dr af en toe uit...Maar wel heel wat dat je er de volgende keer toch wel weer opgaat, pak 'm aan he;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:04

Boreas bokt normaal gesproken alleen als je je been er te veel aan hebt en te weinig meegeeft met je hand Knipoog Dus miss toch iets niet goed gedaan? Lachen

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 23:16

idd.. en dan vooral op rechts.. linksom bokt ie zo goed als nooit.. en rechtsom wil ie nog wel eens een huppeltje maken als je teveel klemt met je binnenbeen en hem van voor niet genoeg ruimte geeft... mja misschien had ie een rare bui Knipoog kan ook gebeuren Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 07:24

Ik heb boreas idd het laatste jaar amper meer zien bokken Lachen Was wat anders toen hij er net was Duivel Tóen was hij gevaarlijk Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 00:38

Net met JO-tje naar de bios geweest Tong uitsteken Alles is liefde.. Echt vet leuke film!
Beetje jammer alleen dat daan schuurmans met paul de leeuw gaat zoenen... heeeeeeeeel jammer

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 03:39

hahaha Tong uitsteken

Ik ben net terug van feestje bij vriend van mij Lachen Was dóóónders gezellig Haha! Maar zo stom, Dominique zou me thuisbrengen... Maar nou heeft zn nieuwste mokkel het vanavond via sms met een k*tsmoes uitgemaakt... En toen heeft ie zich zo klem gezopen dat ie niks meer kon Scheve mond Gelukkig was er nog iemand anders met fiets die nog nuchter was Clown Maar Dom MOEST en ZOU meefietsen... Kreeg ie onderweg nog ruzie Scheve mond Zown jongen wou m bijna gaan slaan... En het volgende moment hadden ze vet gezellige gesprekken Huilen van het lachen Ik en nuchtere gast fietsten er zo achter, lol dat we hadden Vork Magoed, nu dus thuis, gauw naar bed want ben moe Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:40

Weird...mannen:P
Was idd gezellig gisteren he Lin, viel me nog mee hoe lang Daan en Paul zoenden, khad eigenlijk erger verwacht maar was idd behoorlijk zonde...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 12:41

Lin4Life schreef:
Net met JO-tje naar de bios geweest Tong uitsteken Alles is liefde.. Echt vet leuke film!
Beetje jammer alleen dat daan schuurmans met paul de leeuw gaat zoenen... heeeeeeeeel jammer

haha gaaf Tong uitsteken ik wil die film ook vet graag zien Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:50

zo, ben weer op stage, ben dit weekend bij mn vriendje geweest, was een leuk weekend! Haha! Alleen heb nu alweer zo'n last van heimwee, jeumig. Is altijd nog erger als die mezelf ergens persoonlijk afzet, dan wil ik het liefste dat die blijft, alleen dat gaat niet en als die dan weg is moet ik altijd keihard janken Clown

...

erg hè?

Maargoed, ik zie hem ook maar 1 weekendje in de 4 weken Clown Dat compenseert het weer een beetje Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:50

Ach, lijkt me beter dan dat je twijfelt of je uberhaupt nog wel wat in hem ziet dus in dat geval ben je wel zeker van je gevoelens;)
Always look on the brightside meid!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:38

he verdikkie, ik kom er nu achter dat ik 11 november niet mee kan doen met de dressuur, dan ga ik nl naar Mika...Ook heel leuk maar nu ik eindelijk had besloten mee te gaan doen met de wedstrijden op de Haerst, komt het niet uit:S

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:40

whaha Tong uitsteken Maar mika is wel vet ja Lachen Doe je toch met de pdd mee? Lachen Gaan we daar nog wat mee doen? Miss 4-tal ofzo? Lachen Met mij, Jo, Lin en Lies? idee maar hoor Lachen Ik wil sowieso meedoen, hoe en met wie zie ik nog wel Clown

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:30

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:07

hoe ga jij altijd naar de manege?? (annelotte Tong uitsteken ) ik rijd morgen namelijk in jou les (half 8 toch?)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:20

Amethyst_ schreef:
whaha Tong uitsteken Maar mika is wel vet ja Lachen Doe je toch met de pdd mee? Lachen Gaan we daar nog wat mee doen? Miss 4-tal ofzo? Lachen Met mij, Jo, Lin en Lies? idee maar hoor Lachen Ik wil sowieso meedoen, hoe en met wie zie ik nog wel Clown

Lin en ik zijn al bezig met iets voor de pdd, maar we kunnen er nog wel wat bij doen met zn vieren ofzo:)
En Mika is idd wel stoer, ik moet eigenlijk niet zeuren;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:42

ik wil wel in jou plaats naar Mika hoor Schijnheilig GEEEEEEEN probleem Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:59

Jolien87 schreef:
Amethyst_ schreef:

Lin en ik zijn al bezig met iets voor de pdd, maar we kunnen er nog wel wat bij doen met zn vieren ofzo:)
En Mika is idd wel stoer, ik moet eigenlijk niet zeuren;)

Dus dat was waar jullie zo geheimzinnig over deden Clown Nú snap ik het Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:18

haha nu al Schijnheilig Tong uitsteken

had je mijn vraag toevallig ook gelezen annelelotje? Schijnheilig

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:32

SuperLiesje schreef:
hoe ga jij altijd naar de manege?? (annelotte Tong uitsteken ) ik rijd morgen namelijk in jou les (half 8 toch?)

Ik zie m nu Vork

Ik ga met de auto omdat ik niet in het donker mag Lachen Ik kan wel vragen of je mee kan rijden, maar ik ga wel rond half7/kwart voor 7 weg Knipoog Weet je t ff Knipoog

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 23:15

had je ook al gesmst, maar is prima Lachen zeg maar hoe laat je hierbent.. sta ik buiten Lachen Zal ik mijn ouders vragen om ons op te halen?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 07:19

Ja is goed hoor Lachen Als het ze niet te veel moeite is... Want mijn moeder rijdt elke week heen en weer dus het maakt niet zo heel veel uit Lachen Ehm ik denk dan dat we zo rond ehhh 10 over half7 ofzo bij jou zijn? Mn moeder komt uit r werk, en die is dan zo om en nabij half7 thuis, maar t kan ook paar minuutjes later zijn Tong uitsteken