Dat bruine huis is het. Op dat kleine weilandje eronder komen de bak, losgooibak, en de stallen. Op het grote weiland eromheen kunnen de paarden staan, maar dat land is niet van ons. Dat mogen we gewoon gebruiken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Angelique_ schreef:Sjaak kwam met de tractor, en heeft hem met een touw eruit getrokken.
Maar ze werd idd een beetje moe aan het eind, en hadden we haar hoofd op de kant gelegd om te steunen, anders ging ze met der neus onder water
Maar ze staat nu lekker vies op stal.
nikje schreef:ik heb vandaag op river gereden!! hij is egt heeeeel gaaaf!!!! maar best moeilijk! er hing namelijk ook een stang in :S maar het is wel gaaf om op zo n paard te rijdenmarie ging namelijk even op orlando en dat ging zo goed! orlando liep super zonder te bokken
toen ik er daarna op ging had ik een heel ander paard helemaal los en super aan het been
![]()
daarna ben ik met mies nog langs de weg gegaan hij was egt super braaf hij heeft geen stap verkeerd gedaan dus ik ben helemaal blij