Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:21

Heej allemaal..
Ik kom vanaf morgen op de manege staan met alweer een nieuw paard.. Mijn andere paar(een 4 jarige ronaldo) is afgekeurd op ataxie dus die ging terug naar de eigenaar en hebben we van hem ook een nieuwe gekregen.
Nu heb ik een 9 jarige oldenburger merrie van Pik Solo. Super leuk beestje maar wel enorm voorwaarts. We komen in de stal te staan tegenover Noblesse. Ik denk dat we morgen rond 6 uur/half 7 er zijn Lachen

Nog super veel sterkte Joyce..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:23

Haha owja salvador en vomara (eventueel womara) kunnen er ook wat van haha Knipoog tuurlijk pas ik dan op mijn tenen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:45

Prima hoor Joyce, en heel heel veel sterkte morgen. Zal aan je denken.

_Tornado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:03

hallo,
ik ben Amy, de Abv(aller beste viendin) van Jill, ook altyd by haar te vinden;)
heb al 2 maanden boktt, maar er was iets mis gegaan met het snel reageren, maar het is allemaal geluktt.. Lachen

Succes morgen Joyce..

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:06

Hee abv Lachen
Is het toch nog gelukt, dankzij mij!

veel plezier op bokt && ik zie je zo Vork

* iedereen beetje lief voor haar zijn he, zit nog niet zo lang op bokt. Schijnheilig

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 20:18

Ik heb vandaag nog effe afscheid genomen van Gorez hij heeft een appeltje van mij gehad, en dat viel wel in de smaak.
Ik zal morgen natuurlijk aan jullie denken, alvast veel sterkte toegewenst. Gorez grote knorrenpot we gaan je missen. Huilen

He amarie, ook weer terug van vakantie, je was alweer lekker aan het rijden op je tank. OK dan!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 20:59

He Deb, M1 + 10 dan kunnen we toch samen door. Yes, nog wel veel oefenen moet ik hoor, het ging niet geheel vlekkenloos vandaag, jeetje hij had echt zoiets van donder op zie je 2 weken niet en dan moet ik ineens weer alles doen. Nou echt niet het enige knopje was een bok met zo hard mogelijk lopen.
Morgen toch maar even een minder scherp spoortje aandoen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 23:30

Amarie sorry ik was er vandaag niet echt bij, maar hoe was je vakantie? helemaal vergeten te vragen..

Nou vandaag echt een k*t dag heel de dag lopen janken en nu vanavond viel het eigenlijk wel mee.. Tja over 8 uurtjes is zover, maar ik houd echt in mijn achterhoofd dat dit t beste is.. volgens mij heeft Gorez t niet echt door (nouja hij wordt veeeel lomper door al die aandacht haha Knipoog Allemaal bedankt Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 07:30

Geen probleem hoor Joyce, komt van de week nog wel.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:00

Nou tis al gebeurd en ik moet heel eerlijk zeggen het viel echt reuze mee.. Ik heb hem zien liggen en toen ze met hem 'bezig' waren heb ik ook heel ff snel gekeken.. We waren er 5 minuten te laat dus ze waren de koeien al aan t keuren zeg maar.. Toen zagen ze ons en toen gooide iedereen de spullen neer.. Hij mocht meteen van de trailer af, Chip gecontroleerd..Die man nam hem mee en klaar.. Op dat moment flink gejankt, maar nu is t goed heb er vrede mee..
Op de trailer zelf was ie rustig..Hooinetje vol en hij heeft helemaal niet lopen zweten..Niks in de gaten gehad en voor je t wist wast over Lachen Tis echt goed zo, maar toch ff vreemd net met een lege trailer terug komen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:06

Jeetje Joyce wat moet dat moeilijk zijn geweest. Kan me best voorstellen dat je gisteren heel de dag hebt lopen janken en daar ook. Ik vind het wel knap dat je mee bent geweest om hem weg te brengen. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen voor de komende periode. Vriendjes zijn?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:10

Dank je wel.. Olympus stond ook de hele tijd te hinneken toen ik met gorez op de poetsplaats stond (terwijl ik hem toch al wat lekkers gegeven had)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:14

Wat knap dat je mee bent geweest Joyce. Nu weet je zeker dat hij rust heeft en dat hij op een goede manier is weggebracht.
Dit was de laatste grote gunst die je hem kon verlenen, zo moet je het maar zien. Het is best moeilijk om je eigen belang ondergeschikt te stellen aan wat het beste is voor je paard, maar dat heb jij toch maar mooi gedaan. Iets wat voor jou misshcien heel logisch lijkt, maar voor veel mensen erg moeilijk blijkt te zijn. Dus nogmaals echt respect, dat je hem zo begeleid hebt op zijn laatste reisje.
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd Ach gut, er wordt in ieder geval genoeg troostmateriaal aangeboden Tong uitsteken.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 19:14

Jaa dat wel gelukkig.. En ik wilde ook echt mee en ik moet je zeggen ik zou zo weer meegaan.. Je krijgt een beetje een ander denken van een slachthuis dan dat het eigenlijk werkelijk is..En voordat ze iets door kunnen krijgen is het al gebeurd..

Net 1 kastje leeggehaald, want ja nog maar 1 paard is nog maar 1 kastje.. Maar in M haar kaste lag alleen t springzadel nog en de singel meer niet..

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 19:27

Joyce heel veel sterkte!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 23:48

Nou mijn verslag van vandaag is eigenlijk verder heel goed.. Na vanochtend heb ik niet meer hoeven huilen (en ik heb me echt niet sterk gehouden) Veel mensen vragen hoe t was enzo en dat doet ook wel goed dat je je verhaal kwijt kan.. Ik heb er echt vrede mee en het is goed zo Lachen

Vanavond was het alleen vreemd.. Ik wilde voor een 2e paard zemelen maken en dat hoefde dus niet Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 12:12

Ja Joyce het zal nog wel even wennen zijn.
Als het goed is wordt deze week de bodem van de bak gedaan.
Eigenlijk wel maf, komt Anky een keer en dan wordt alles perfect gemaakt en wij als pensioenklanten die maandelijks betalen moeten het vaak met een hele belabberde bodem doen.
Kunnen we beter Anky 3x per jaar laten komen dan hebben wij ook een goede bodem.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:02

Jah van die bodem voelde ik gisteren ook toen ik erover heen liep.. best wel dom dat ze dat alleen voor anky doen pfff..
en jullie maar betalen... Nagelbijten / Gniffelen

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 18:41

ja best wel erg eigenlijk, en dan niet alleen jullie voor de stalling... de lessen zijn ook niet bepaald gratis Knipoog

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:16

Tja wat krijg je tegenwoordig nog wel voor niks.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:25

Ben benieuwd in hoeverre dat Anky zaterdag weer kan rijden aangezien ze van de week nog zo gevallen is.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:43

Vandaag is de bodem van alle bakken gedaan, verder is ook de sproeiinstallatie van de kleine bak gemaakt.
Verder heb ik mijn nieuwe BE-rijbewijs opgehaald Go jij! Go jij! .
Nu nog effe een trekhaak eronder en rijden met die germus.
Amarie inderdaad 10 punten ( hoe is het mogelijk Knipoog ) allleen ik moet nog effe oefenen, in oktober doe ik niet mee met dressuur want dan ben ik op vakantie naar euro-disney.
Germus gaat dan mee met femke naar de schobbelaarsrit Lachen .

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:55

Ook leuk, ik weet nog niet wat ik doe. We hebben nog wat last van vakantie ontwenning.
Dat van de bodems is wel fijn, maar kan met niet voorstellen dat ze zo klaar zijn. Ziet er niet uit maar ze liggen wel een heel stuk rechter, verwacht dat er nog zand bij zal gaan.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:05

Ik heb vanavond geen nieuw zand gezien volgens mij nee?

En f germus mee.. ze had al veel aanbod gehad.. ik heb dat weekend en wedstrijd en mijn oma wordt zaterdags 65 en zondag gaan we met de familie uit eten..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 23:43

Ach, Anky kan hopelijk weer vrolijk rondhobbelen. Ze heeft na die val ook nog even doodleuk de Inter 1 gewonnen. Alleen staat op haar site dat ze hopelijk de tweede helft van deze week weer moet kunnen rijden. Gaat helemaal goedkomen, en eerst gaan wij nog eens even fijn genieten van die goede bodem Knipoog. Anky rijdt er maar éénmalig op, en wij kunnen weer een tijdje vooruit Knipoog